Lekerstraat 15
5741 SM Beek En Donk

8,3

Sanne beoordeelde op 2019-10-01

bestelling was snel in huis en erg leuk verpakt met confetti!

Marga beoordeelde op 2019-09-21

Leuke items, goede service! Zeer tevreden.

Samantha beoordeelde op 2019-09-14

Snelle levering, leuk verpakt.

Nadine beoordeelde op 2019-09-09

Zeer vriendelijk, betrouwbaar en op maat bestellingen!! Een echte aanrader...

Shari van kemenade beoordeelde op 2019-09-07

Hele leuke spulletjes en erg klantvriendelijk.
Helaas duurde de verzending erg lang.

Marga beoordeelde op 2019-09-06

Top!

Marianna beoordeelde op 2019-09-06

Bestelde stickerboekjes waren helaas niet allemaal geleverd, maar wat binnen was, na overleg over het ontbrekende stickerboek, is keurig feestelijk verstuurd met een leuk persoonlijk kaartje. Winkeliers kunnen niet altijd voorkomen dat een bestelling niet in 1x geleverd kan worden, maar ze houdt ondertussen goed contact zodat je weet wanneer je het mag verwachten en je krijgt de optie om het alsnog te annuleren. Nu dus nog even wachten op het laatste kadootje! Dubbele verrassing denk ik dan maar! Kom hier zeker terug! Vooral ook omdat ze Happy Planner spullen kan bestellen waar moeilijk aan te komen is!

Angelique beoordeelde op 2019-09-05

Fijn contact over de bestelling, aanpassingen achteraf waren probleemloos opgelost. Pakket is netjes aangekomen en gezellig ingepakt. Kortom hier kom ik vaker 😀😀

Danique beoordeelde op 2019-09-05

Yes 2 happy planner stickerboeken besteld en die waren super snel binnen. Netjes verpakt, feestelijk ingepakt én een persoonlijk kaartje. Nu wachten op de nieuwe happy planner collectie zodat ik weer een bestelling kan plaatsen

Kim beoordeelde op 2018-06-12

Hoeken beschadigd van de kaarten

Reactie van Studio Papier & Co:
Beste Kim,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Het was alleen fijn geweest wanneer je eerst een mail had gestuurd met daarin het feit dat de bestelling is ontvangen en dat de hoeken beschadigd zijn. Dan kunnen wij een passende oplossing bieden door wellicht de bestelling opnieuw te verzenden.

Graag ontvang ik dan ook een email met een foto van de kaarten zodat we dit kunnen oplossen.

Margareth

Joyce Heeg beoordeelde op 2018-03-09

Mooie poster. Goede kwaliteit, snel bezorgd, voorzien van een gezellig briefje. Top.

Johanna beoordeelde op 2018-02-14

Mooie goede kwaliteit poster, mooi stevig papier. Zal hier zeker vaker een aankoop doen.

Wendy beoordeelde op 2018-01-17

Vandaag de poster van de Schotse Hooglander ontvangen. Staat super boven onze bank! Ik was eerst wat huiverig om een poster via internet te bestellen, maar ben super tevreden. De poster kwam snel en goed verpakt binnen. Alleen het kiezen op de webshop is wat lastig. Er is zoveel moois! Ik weet zeker dat ik nog eens ga bestellen, maar dan voor de kinderkamer die we aan het inrichten zijn. :)

R. Menni beoordeelde op 2018-01-08

Nadat de bestelling is geplaatst en betaald op 20-12-2017 tot heden nog niets ontvangen. Ondanks meerdere keren contact (mail, telefonisch en sms) opgenomen te hebben geen antwoord gekregen. Uiteindelijk op 02-01-2018 telefonisch te pakken gekregen en werd ons de belofte gedaan dat het product binnen 2 dagen bezorgd zou worden. Product zouden wij dan via track en trace kunnen volgen. En je raadt het al... Geen bericht van track en trace en ze zijn meteen weer niet te bereiken.

R. Menni

Ine Zandhuis beoordeelde op 2017-12-22

Eindelijk ontvangen, zit er maar 1 in, ik heb er duidelijk 2 besteld

Reactie van Studio Papier & Co:
Beste Ine Zandhuis,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, alleen is het verzoek voor de beoordeling iets te vroeg verstuurd. Uw bestelling is gisteren verzonden.

Graag wil ik vragen of u uw beoordeling zou willen aanpassen wanneer uw bestelling bij u is geleverd.

Margareth