Studio Papier & Co

Studio Papier & Co

Alles voor happy planning, zoals happy plannes, bulletjournals, stickers en meer.

Lidmaatschap per 10-01-2020 stopgezet

6,3

• Olga
    Review voor Studio Papier & Co

Zeer beroerde service, bestelling is nar 3 weken nog niet geleverd, zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet pp mails. Echt heel slecht!

• Angelica Reedijk- de Bruin
    Review voor Studio Papier & Co

Communiceren met de klant. Je wordt totaal niet op de hoogte gehouden van je (pre-)order. Ook krijg je geen contact via mail of Messenger bericht. Er zijn al veel klachten geweest op Facebook pagina’s mbt communicatie en slechte levering maar ik wilde het toch het voordeel van de twijfel gunnen. Helaas heb ik ook nooit antwoord gekregen op het annuleren van mijn bestelling. (Pre/order geplaatst in begin oktober, nooit meer wat van gehoord tot nu eind december)Pas nadat ik een melding had gemaakt hier, bij webwinkelkeur kreegik wel ineens antwoord en zou mijn geld al diezelfde terug gestort zijn.

• Kirsten
    Review voor Studio Papier & Co

Feit dat spullen niet kunnen worden geleverd is nog tot daar aan toe. Maar de afhandeling die daarop volgt is zeer klantonvriendelijk en onprofessioneel. Mails worden niet of pas na een week beantwoord. Ik heb enkele weken geleden mijn geld teruggevraagd, maar nog geen cent gezien. Dit is de slechste ervaring die ik tot nu toe met een web winkel heb gehad.

• Syl
    Review voor Studio Papier & Co

Communicatie is niet goed naar de klanten toe. Ik wacht al ruim 1.5 maand op mijn pre orders. Ze zijn niet weer niet aangekomen werd in de mail verteld en ik heb hierdoor mijn order geannuleerd. Hierop kreeg ik een bericht dat het binnen 2 weken wordt terug betaald maar tot heden niets gehoord.
    Ik zou dit bedrijf niet aanraden helaas. En vind het jammer dat ze niet reageert (pas na diverse mailtjes en wachten...)
    Tip: geen preorders meer plaatsen op de website totdat je het product daadwerkelijk in huis hebt op voorraad.
    En ik hoop dat ik nog wel míjn geld ontvang!

• Marlot
    Review voor Studio Papier & Co

Dit is wel de meest slechte ervaring die ik heb gehad met een online bestelling. Na dat drie weken lang elk word uitbleef (ondanks dat er op de website een levertijd wordt genoemd van 3 tot 4 werkdagen), uiteindelijk mijn geld terug gehad, omdat de eigenaar het niet leuk vond dat ik een topic had geopend op Facebook over mijn ervaring. Op dit topic reageerden er heel veel mensen met hun slechte ervaringen, bijvoorbeeld ook ze hun geld niet terug hadden gekregen binnen de 14 dagen en dat er op geen enkele manier geregeerd wordt op vragen over je bestelling. De communicatie is echt belachelijk slecht.

• Samantha
    Review voor Studio Papier & Co

Bestelling gedaan bij Studio Papier en Co, nadat de beloofde data (vermeld op site) van versturen verstreken waren, heb ik gemaild. Eerst wilde ik kijken naar de mogelijkheid om iets toe te voegen aan mijn bestelling, maar kreeg geen reactie. Doordat ik geen reactie kreeg ook over de status van mijn bestelling, ben ik naar andere sites gaan kijken. Ik las over andere sites betere verhalen en heb mijn bestelling geannuleerd. Mijn verzending werd geannuleerd, maar kreeg wel op mijn neus gedrukt, dat zij ook een privé leven had. Binnen 14 dagen, zoals vermeld in de algemene voorwaarden zou ik mijn geld terug krijgen. Ook hier werd niet aangehouden en na twee mails, ook gebeld, maar geen reactie, heb ik wel mijn geld teruggekregen. Deze ervaring vind ik zeer spijtig en zal dan ook niet nog eens bestellen bij deze webshop

• Iza
    Review voor Studio Papier & Co

Ik wacht al bijna 4 weken op mijn bestelling. Op de site wordt aangegeven 3-4 werkdagen verzendtijd. Heb al 3 e-mails gestuurd en krijg geen reactie over wanneer mijn bestelling wordt verstuurd. Op facebook wordt alleen vermeld dat iedereen maar geduld moet hebben? Mijn order was meer dan 200 euro, ik verwacht echt een veel betere klantenservice dan dit. Zeker als je op je site vermeldt dat je goede klantenservice leveren erg belangrijk vindt. Heb uiteindelijk mijn order geannuleerd. Zelfs daar krijg ik geen reactie over wanneer ik mijn geld terug krijg. Dit is 1 van de slechtste online aankopen die ik heb ooit gedaan. Ik zal ook nooit meer bij deze webwinkel iets kopen.

• Tatjana Hofmann

• Joan
    Review voor Studio Papier & Co

Leuke happy planner producten. Wegens pre-order niet alles binnen omdat MAMBI zelf niet alles had geleverd. Ik kreeg netjes een email met een update en de keuze of ik wenste te wachten of de bestelling te annuleren.

• Linda

Communicatie

• Sanne
    Review voor Studio Papier & Co

bestelling was snel in huis en erg leuk verpakt met confetti!

• Samantha
    Review voor Studio Papier & Co

Snelle levering, leuk verpakt.

• Nadine
    Review voor Studio Papier & Co

Zeer vriendelijk, betrouwbaar en op maat bestellingen!! Een echte aanrader...

• Shari van kemenade
    Review voor Studio Papier & Co

Hele leuke spulletjes en erg klantvriendelijk.
    Helaas duurde de verzending erg lang.

• Marga

Top!

• Marianna
    Review voor Studio Papier & Co

Bestelde stickerboekjes waren helaas niet allemaal geleverd, maar wat binnen was, na overleg over het ontbrekende stickerboek, is keurig feestelijk verstuurd met een leuk persoonlijk kaartje. Winkeliers kunnen niet altijd voorkomen dat een bestelling niet in 1x geleverd kan worden, maar ze houdt ondertussen goed contact zodat je weet wanneer je het mag verwachten en je krijgt de optie om het alsnog te annuleren. Nu dus nog even wachten op het laatste kadootje! Dubbele verrassing denk ik dan maar! Kom hier zeker terug! Vooral ook omdat ze Happy Planner spullen kan bestellen waar moeilijk aan te komen is!

• Angelique
    Review voor Studio Papier & Co

Fijn contact over de bestelling, aanpassingen achteraf waren probleemloos opgelost. Pakket is netjes aangekomen en gezellig ingepakt. Kortom hier kom ik vaker 😀😀

• Danique
    Review voor Studio Papier & Co

Yes 2 happy planner stickerboeken besteld en die waren super snel binnen. Netjes verpakt, feestelijk ingepakt én een persoonlijk kaartje. Nu wachten op de nieuwe happy planner collectie zodat ik weer een bestelling kan plaatsen

• Kim
    Review voor Studio Papier & Co

Hoeken beschadigd van de kaarten

Antwoord van Studio Papier & Co

Beste Kim,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Het was alleen fijn geweest wanneer je eerst een mail had gestuurd met daarin het feit dat de bestelling is ontvangen en dat de hoeken beschadigd zijn. Dan kunnen wij een passende oplossing bieden door wellicht de bestelling opnieuw te verzenden.

Graag ontvang ik dan ook een email met een foto van de kaarten zodat we dit kunnen oplossen.

Margareth

• Joyce Heeg
    Review voor Studio Papier & Co

Mooie poster. Goede kwaliteit, snel bezorgd, voorzien van een gezellig briefje. Top.