SubliX
SubliX staat voor een uniek geschenk aan uw naaste, voor uzelf of iets unieks voor uw kinderen. We bedrukken geheel naar uw wens met uw eigen foto’s en tekst of door een op maat gemaakt design.

De mogelijkheden zijn eindeloos, uw eigen fantasie de vrije loop laten is iets wat we omarmen en graag voor u tot een subliem geschenk omtoveren.
Neem vrijblijvend contact met ons op of kijk gerust eens rond op de website voor een paar van de mogelijkheden. Wat er niet opstaat kan wel altijd in overleg gerealiseerd worden. Dat is waar we naar streven.

• Ingrid Bredius

Snelle levertijd,

• Van der Meeren Patrick
    Geverifieerde klant van SubliX

Alles is goed verlopen top doet zo verder

• Hoe beoordeel je SubliX?

• Esther Hoppezak

Goede service snelle levering

• Yilke Buys
    Geverifieerde klant van SubliX

Snelle en verzorgde levering! Top!

• Kim Hofs

Snelle en nette lervering
    Leuk cadeau voor een paar centen

• Nathalie Timmermans

Super snel geleverd

• Mariska Swart

• Mandy Wong
    Geverifieerde klant van SubliX

Snelle levering en resultaat is naar wens!

• Femke roest
    Geverifieerde klant van SubliX

Snelle service ,alleen ik had blijkbaar kleinere maat moeten nemen, want ze zijn voor beide heren te groot.. hopelijk met een hete was dat ze een maat krimpen,haha! Verder netjes geleverd, en ziet er mooi uit

• Ans Spierings

Inmiddels ontvangen

Antwoord van SubliX

Beste Ans

Vervelend dat je nog niks ontvangen hebt. We hebben de track en trace informatie nagekeken, en volgens deze was de bezorger op de 19de al onderweg, helaas is er geen tijd indicatie beschikbaar. Omdat het pakketje door de brievenbus past.
    We zullen morgen nogmaals de trace en trace nakijken en mocht de status niet veranderd zijn zullen we de bestelling nogmaals versturen.

Met vriendelijke groeten,

Pasal