SubliX
SubliX staat voor een uniek geschenk aan uw naaste, voor uzelf of iets unieks voor uw kinderen. We bedrukken geheel naar uw wens met uw eigen foto’s en tekst of door een op maat gemaakt design.

De mogelijkheden zijn eindeloos, uw eigen fantasie de vrije loop laten is iets wat we omarmen en graag voor u tot een subliem geschenk omtoveren.
Neem vrijblijvend contact met ons op of kijk gerust eens rond op de website voor een paar van de mogelijkheden. Wat er niet opstaat kan wel altijd in overleg gerealiseerd worden. Dat is waar we naar streven.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 11-11-2022 stopgezet

9,2
303 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 303 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Robert Jan
    Geverifieerde klant van SubliX

    Prima service. Netjes een mailtje toen bleek dat de bestelling wat langer op zich liet wachten. Keurig verpak en verzonden.

  • Fia Kuijpers
    Geverifieerde klant van SubliX

    Correcte services

  • Marty van Wanrooij
    Geverifieerde klant van SubliX

    Snelle levering

  • roger blondeau
    Geverifieerde klant van SubliX

    goede kwaliteit. Artikel kwam overeen met hetgeen getoond werd op de site.

  • Ingrid Janssen
    Geverifieerde klant van SubliX

    Mooie artikelen en heel snelle service

  • Trudy Engelberts
    Geverifieerde klant van SubliX

    Snelle leverin

  • Henk Zelen
    Geverifieerde klant van SubliX

    Snel, netjes en zonder poespas

  • Michelle Bourgonje
    Geverifieerde klant van SubliX

    Prima

  • F.W.
    Geverifieerde klant van SubliX

    Correcte afhandeling. Had een foto geupload, maar deze bleek niet op het artikel gedrukt te kunnen worden. Kreeg netjes een mailtje met een aantal voorstellen met er mogelijk was. Hierin mijn voorkeur doorgegeven en vlot daarna werd de bestelling me al toegezonden.

  • Jannet Veldhuis
    Geverifieerde klant van SubliX

    Vragen werden snel beantwoord!

  • Lia Van aard
    Geverifieerde klant van SubliX

    Snelle levering

  • Ineke Maljaars
    Geverifieerde klant van SubliX

    Snelle levering, ziet er goed uit!

  • Bianca te Brake
    Geverifieerde klant van SubliX

    Goed afgehandeld

  • jan smits
    Geverifieerde klant van SubliX

    ten eerste iemand die wel een telefoon op kan nemen daarnaast geen gezeik over drukte of corona tijd deze duurt al meer dan een ander halve jaar, verzending in 1 doos stoppen zodat het op tijd bij de klant aanwezig kan zijn ik zal 100% jullie niet aanbevelen naar andere mensen toe, heb hier super slechte ervaring mee, heb nu de brandweer mensen geen kerstpakket kunnen geven voor de kerstdagen dit is nu op 27 dec gebeurt, als ik jullie hier voor kan aanklagen zal ik dit zeker doen

    Antwoord van SubliX

    Beste Jan

    Jammer dat het zo gelopen is dat jullie de zending niet in zijn geheel ontvangen hebben.
    Bij ons is de zending (2 dozen) op de 23ste weggegaan met de vervoerder en wat daarna gebeurd met de zending ligt buiten onze macht, je geeft zelf aan dat het super druk al een hele tijd is door corona, helaas is dat bij ons niet anders dan bij andere bedrijven, we hebben al opgeschaald wat we kunnen, maar de super kerstdrukte was niet voorzien, mede door de lockdown door de overheid, hierdoor we een achterstand opgelopen met het verzenden. Daarnaast is het bij alle vervoerders ook superdruk waardoor sommige pakketten meerdere dagen onderweg zijn. De eindejaarscadeau's worden doorgaand bij ons begin november, tot de eerste week van december of eerder besteld en niet pas op de 15de december in de drukste periode van het jaar. We vinden het heel vervelend dat de zending niet op tijd was, maar helaas kunnen we hier niks aan doen. Je was helaas niet de enige waarbij de zendingen te laat bezorgd zijn.

  • L.D Montroos
    Geverifieerde klant van SubliX

    mooie spullen

  • Diana Harms
    Geverifieerde klant van SubliX

    Goed werk

  • Daphne Mollemans
    Geverifieerde klant van SubliX

    Had doorgegeven dat de tekst aangepast moest worden en dat is niet gebeurd

    Antwoord van SubliX

    Beste Daphne

    Jammer, dat je ons maar 2 sterren gegeven hebt, we hebben je bestelling nagekeken, maar helaas hebben wij geen aangepast tekst ontvangen, zowel niet bij de eigen tekst als in het opmerkingen veld, vandaar dat je ook alleen de standaard tekst ontvangen hebt die op het artikel staat. Als er aangepaste tekst opgegeven was, was dit ook zichtbaar op de factuur. Indien je nog vragen hebt dan kun je een email sturen naar info@sublix.nl.

    Met vriendelijke groeten,

    Pascal

  • Marja
    Geverifieerde klant van SubliX

    Verassende service, bij onze zelf uitgekozen tekst op een emmer hebben ze zelf een zeer toepasselijke afbeelding geplaatst waardoor het kadootje er nog leuker uit zag. Bedankt daarvoor 👍🏻

  • Uwe Thuß
    Geverifieerde klant van SubliX

    Pünktlich liefern. Die Bestellung kam nicht an zu Weihnachten weil Sie unser Foto und den Namen nicht zugeordnet haben

    Antwoord van SubliX

    Hallo

    Es ist sehr ärgerlich, dass das Paket nicht pünktlich bei Ihnen war.
    Ihre Bestellung wurde am 20.12. an uns versandt, aufgrund des enormen Andrangs beim Spediteur wurde sie leider am 28.12. geliefert.

    Leider haben wir keine Kontrolle über die Pakete, sobald sie uns und mit dem Spediteur verlassen haben.

    Mit freundlichen Grüßen

    Pascal

  • Christa Steunenberg
    Geverifieerde klant van SubliX

    Goede kwaliteit, goede service