SubliX
SubliX staat voor een uniek geschenk aan uw naaste, voor uzelf of iets unieks voor uw kinderen. We bedrukken geheel naar uw wens met uw eigen foto’s en tekst of door een op maat gemaakt design.

De mogelijkheden zijn eindeloos, uw eigen fantasie de vrije loop laten is iets wat we omarmen en graag voor u tot een subliem geschenk omtoveren.
Neem vrijblijvend contact met ons op of kijk gerust eens rond op de website voor een paar van de mogelijkheden. Wat er niet opstaat kan wel altijd in overleg gerealiseerd worden. Dat is waar we naar streven.

• Sabine van de Ven
    Geverifieerde klant van SubliX

Hele goede service en denken in oplossingen

• Trix Bloks
    Review voor SubliX

Vaklui en goede prijzen

• Hoe beoordeel je SubliX?

• Figen Tezol
    Geverifieerde klant van SubliX

Een zichtbare voorbeeld van de bestelling

• Renske Buijs

Prima geregeld

• Merve Tural

Snelle levering, goede kwaliteit

• M Gerrits
    Geverifieerde klant van SubliX

Alles is netjes,goed en betrouwbaar,vind de levertijd wat te lang,dit komt door 1 tot 3 werkdagen order verwerking.bijna week verder na bestellen voordat je het binnen hebt.dit vind ik persoonlijk een minpuntje en niet echt meer van deze tijd.gelukkig had ik het net op tijd binnen, zodat ik het cadeau kon geven op moment dat ik het nodig had.

• Adrienn Kiss
    Geverifieerde klant van SubliX

Ik heb problem Met mijn bestelling. Ik heb nog niet gekregen.Mijn bestelling referentie is HRDGRKQLM kunt u voor mij even helpen?

Antwoord van SubliX

Beste Adrienn,
    Vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt.
    We hebben helaas ook per mail geen reactie van je ontvangen dat er problemen zijn met je bestelling. We zullen de track en trace nakijken om te kijken wat met je pakket gebeurt is en nemen hierna contact met je op. Mocht het pakket vermist zijn zullen we je kosten loos een nieuw artikel opsturen.
    Mocht je vragen hebben neem dan per mail info@sublix.nl even contact op.
    Met vriendelijke groeten,
    Pascal

• Sara Venniker
    Geverifieerde klant van SubliX

Vlotte levering. Mooi product.

• William Stok
    Geverifieerde klant van SubliX

je kan zelf tekst toevoegen

• Y Brox
    Geverifieerde klant van SubliX

Heel snel en leuk verpakt