Sugheely.nl

Sugheely.nl

Sugheely.nl is een klein en persoonlijke webshop, gerund vanuit huis. Ik kies mijn producten zorgvuldig en let daarbij vooral op dat ze kleurrijk zijn. Geef jouw outfit meer kleur!
Filter 57 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 47 met beschrijving

• Doris Spin
    Geverifieerde klant van Sugheely.nl

Geweldig, wat prachtig verpakt, en helemaal toppie, het persoonlijke kaartje. Het was een echte verrassing.

Goedenavond Doris,

Dank je wel voor jouw review. Ik ben blij dat je een geweldige shopervaring hebt gehad en ik kan niet wachten tot jouw volgende bezoek.

• M.C. Peterse
    Geverifieerde klant van Sugheely.nl

Snel geleverd... en was zeer goed verpakt... en lief dat bedank kaartje... wat erbij zat.

Goedenavond M.C. Peterse,

Dank je voor je review. Ik ben blij dat je een geweldige shopervaring hebt gehad en ik kan niet wachten om je snel weer te zien.

Sugheely

• Hoe beoordeel je Sugheely.nl?

• S. Leeuw

Snelle bezorging.

Goedemorgen S.Leeuw,

Heel erg bedankt voor jouw review. Ik ben erg blij dat je tevreden bent over mijn service.

• Rina Muller
    Geverifieerde klant van Sugheely.nl

Mooie oorbellen. Snelle service en netjes verpakt.

Goedemorgen Rina,

Super bedankt voor jouw review. Ik ben erg blij dat je tevreden bent over mijn producten en service.

• Linda Kloosterman
    Geverifieerde klant van Sugheely.nl

Snelle levering producten precies als op foto's

Goedemiddag Linda,

Heel erg bedankt voor jouw review. Ik ben super blij dat je tevreden bent over mijn producten en de levering van PostNL.

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Sugheely.nl

Leuke site, super leuke oorbellen (daar zocht ik nl naar), leuke prijs, snelle levering en goed verpakt. Top!

Goedenavond Jolanda,

Heel erg bedankt voor jouw review. Ik ben super blij dat je tevreden bent over mijn producten en service.

• Alex
    Geverifieerde klant van Sugheely.nl

Super service en een fantastische armband!

Goedemorgen Alex,

Heel erg bedankt voor jouw review. Ik ben blij dat je tevreden bent over mijn service en product.

• Albert Vandermolen
    Geverifieerde klant van Sugheely.nl

zijn zeer tevreden over de broche en ook over de snelle levering.

groetjes

Goedemorgen Albert,

Heel erg bedankt voor uw review. Ik ben blij dat het goed is gaan en dat u tevreden bent over mijn service.

• Nienke Westra
    Geverifieerde klant van Sugheely.nl

Prima priduct, prima service, prima prijs

Goedemorgen Nienke,

Dankjewel voor jouw review. Je hebt mijn dag meer kleur gegeven. Het maakt me vrolijk :-)!

• Valerie
    Geverifieerde klant van Sugheely.nl

Snelle levering, goede contact bij vragen en aanpassingen. Veel (kleur) keuze en goede prijs.
    Zal zeker weer hier kopen!

Goedemiddag Valerie,

Bedankt voor jouw review. Door jouw review ben ik vandaag super :-)! Tot snel weer!