Supboard 99.de

Supboard 99.de

Supboard 99 is de plek voor uw opblaasbare Stand up Paddle boards. Altijd gratis verzonden en snel in huis. Supboard 99 is onderdeel van 99 Webshops.
8,4
Filter 151 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 150 met beschrijving

Taal

• Jeremy van Dieren
    Review voor Supboard 99.de

Snel in huis en spullen zien er goed uit!

• sid
    Review voor Supboard 99.de

BEWARE! from 5* feedback to 1* feedback from many people. Something is very very wrong. They dont answer emails, on-line chat states there is no operative and English phone help line is just a message in Dutch. Took my money on 5th August, paypal refund still not cleared on 24th August. NO COMMUNICATION FROM supboard 99 WHATSOEVER. SHOP ELSWHERE!

• Hoe beoordeel je Supboard 99.de?

• Bart
    Review voor Supboard 99.de

Klantenservice niet bereikbaar, onrealistische levertijden

• Debby
    Review voor Supboard 99.de

ik heb 2 supboards besteld en maar 1 ontvangen. Zij zijn telefonisch niet bereikbaar en er wordt niet geantwoord op mails. Geen idee of en wanneer ik mijn andere board kan verwachten maar ze adverteren dat de boards op voorraad zijn

• Vincent Horst
    Review voor Supboard 99.de

No reply to my warranty request

• Yannic

Keine Reaktion auf Kundensupport

• M
    Review voor Supboard 99.de

Klantenservice slecht bereikbaar, wordt niet op mail gereageerd, levertijden kloppen niet. Ik snap dat het nu druk is maar wek dan geen onrealistische verwachtingen op de website

• Colin McDonnell
    Review voor Supboard 99.de

No communication from the company. Very poor service.

• Colin McDonnell
    Review voor Supboard 99.de

No communication at all after one week of placing and order. No replies to emails, FB messenger or the chat system on webpage.

• Jürgen Köberle
    Review voor Supboard 99.de

Nach erfolgter Reklamation per Email erfolgte innerhalb von mittlerweile 2 Wochen noch keinerlei Reaktion