Supercashmere
SuperCashmere is hét merk voor vrouwen die zoeken naar de allermooiste kwaliteit cashmere truien, vesten en sjaals in prachtige state of the art kleuren. SuperCashmere is een combinatie van super kwaliteit cashmere garen uit Schotland en het super vakmanschap van producenten in Italië.
De zekerheden van http://www.supercashmere.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

SuperCashmere, als je zoekt naar de mooiste kwaliteit truien, vesten en sjaals van 100% cashmere en prachtige kleuren.
Wij gebruiken witte cashmere uit Inner Mongolië van geitenhouders die zeer hoge
eisen stellen aan dierenwelzijn. Het belangrijkste voor de kwaliteit van cashmere producten is het garen.
SuperCashmere werkt samen met Todd&Duncan, bekend om hun duurzame productiemethode, de kwaliteit en kleuren van hun garen.
Wij produceren in Italië, in een atelier dat al 3 generaties wordt gerund door vrouwen.
SuperCashmere is verkrijgbaar via de webshop en eigen winkels. Dit garandeert de beste
prijs/kwaliteit verhouding.

Bekijk Manifest