Superkachels
Bij Superkachels ben je op het juiste adres voor de best geprijsde haarden en kachels, maar wel altijd in combinatie met service en vakmanschap. Wij willen er alles aan doen om onze klanten met tevredenheid te laten genieten van een vuur in allerlei varianten. Superkachels is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren en installeren van kachels, haarden en schouwen door heel Nederland voor de laagste prijs.
9,0

• Guido Willems /Jachtservice Guido Willems
    Review voor Superkachels

Een Faber cassette hout decor gekocht bij superkachels via internet.
    Betaald en snel geleverd.
    Nou blijkt deze haart niet te werken, contact met superkachels opgenomen.
    deze staan op internet als officiële dealer van Faber Haarden.
    Dan zou je denken dat ook problemen door Superkachels worden opgelost.
    Maar wat blijkt superkachels verkoopt alleen en legt de service en garantie bij
    Faber neer, deze op hun beurt zeggen dat de haart niet bij hun gekocht is.
    Dit heen en weer getouw trek duurt nu al meer dan een maand.
    En ik heb nog steeds geen werkende Haart.
    Dus ik had beter vooraf moeten opletten en bij een bedrijf kopen wat niet alleen verkoopt.
    Ik ben benieuwd hoe dit gaat eindigen.

Guido Willems.
    Jachtservice Guido Willems
    Jachtservice

• fam van Megen
    Review voor Superkachels

De verkoper wil erg graag verkopen en geeft veel informatie. Wij hadden precies aangegeven hoe we de gashaard geplaatst wilde hebben. We hadden tekeningen bij ons en hebben duidelijk verteld en laten zien hoe het zat. De verkoper zei dat dat allemaal geen probleem was. Het verbaasde ons dan ook enigszins dat er van tevoren niemand kwam kijken of het ook daadwerkelijk kon zoals wij dat wilde. De eerste die kwam kijken was de monteur en die betwijfelde of het inderdaad kon zoals wij wilde. Door een geluk met de ruimte tussen het plafond en het dak en omdat de monteur erg kundig was is het toch gelukt zoals wij wilden. Dit was echter voor 100 % te danken aan de monteur. Hij deed zijn uiterste best en is echt een geweldige monteur met veel kennis en ervaring. Ik zou geen andere gehad willen hebben. Alle lof en eer naar hem maar niet naar de verkoper, met zijn mooie praatjes ! Wees gewaarschuwd voordat u tot koop overgaat.

Antwoord van Superkachels

Beste familie Van Megen,

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn altijd erg benieuwd naar de ervaringen van onze klanten. We vinden het jammer dat u een onprettige ervaring heeft gehad met uw verkoper en gaan direct met deze informatie aan de slag om onze bedrijfsvoering te optimaliseren. Het is fijn om te vernemen dat het met de plaatsing van de gashaard helemaal goed is gekomen dankzij onze vakkundige monteur. We zullen dit mooie compliment met de monteur delen!

Warme groet,

Peter van Superkachels

• Hoe beoordeel je Superkachels?