Swaens bamboo underwear

Swaens bamboo underwear

is al aangemeld voor bij
SEOshop App
8,8

• Heidi
    Review voor Swaens bamboo underwear

Super tevreden over alles. Snel geleverd, klantvriendelijk. Goede slips, goede kwaliteit. Zitten heerlijk.
    Ik had 2 slips die niet goed gestikt waren. En gelijk heb ik nieuwe toegestuurd gekregen. Alleen maar lof.

• Marianne
    Review voor Swaens bamboo underwear

Net mijn eerste bestelling ontvangen en uitgeprobeerd. Toch raar geen inlegkruisje............! Zo aan gewend. Kan nog niks melden over prijs/kwaliteit verhouding maar t zit heerlijk. Geen strakke randjes, heerlijk zacht en warm. Gewoon haast een tweede huid. Zeer aan te bevelen!

• Hoe beoordeel je Swaens bamboo underwear?

• Gina wilcke
    Review voor Swaens bamboo underwear

Heb door een operatie, incontinentie overgehouden. Daarvoor 3 keer geopereerd maar echt helpen, deed het niet. Door 24 uur verband te gebruiken, ging alles stuk en irriteren. Een blad over urologie liet mij deze advertentie zien. En ja toch proberen, het is voor mij elke dag een wonder. De hele dag kan ik zonder verband, vergeet de ellende af en toe helemaal.
    Ook de service is grandioos,mzo lief geholpen en als het pakje komt, is het zo lief en attent verpakt. Voor mij dus een dikke 10. Zal het dus overal promoten, ook bij de gyneacoloog, misschien kunnen meer mensen er profijt van hebben.

• Mini Snippe
    Review voor Swaens bamboo underwear

Dit ondergoed is fantastisch! Het geeft een onvoorstelbaar vrij gevoel.
    Er zijn eigenlijk te weinig sterren om de service en klantvriendelijkheid te waarderen.
    Een geweldig product waarmee veel vrouwen worden geholpen,

• Ingrid Smit
    Review voor Swaens bamboo underwear

Fantastische ervaring; vanaf begin tot eind. Allereerst het pakje dat al 1 dag na bestellen komt ziet er al prima uit in het grasgroenen nog belangrijker kan door de brievenbus! Zo nodig worden het meerdere pakjes. Dan de prachtige kwaliteit en de zorgvuldige maakwijze zijn een genoegen om in de hand te nemen en direct uit te proberen. De pasvorm is prima, ze zitten voortreffelijk. Ben er erg blij mee en heb dus direct na de 1e wasbeurt bij besteld. Inco's na jaren de deur uit! Overgehouden aan een rugoperatie. Ik had niet gedacht dat ik daar ooit nog eens vanaf zou komen. Hulde.

Zou een berichtje op You Tube een idee zijn. Crowdfunding ten behoeve van het drukken van genoeg folders om iedere artsen werkplek, apotheek, incontinentie afdeling te voorzien van voldoende folder materiaal voor de komende jaren. Het is zo jammer dat dit product zo lang onder de horizon blijft. Geweldig bedankt. Je zult mij regelmatig tegen komen als klant.

• Monique
    Review voor Swaens bamboo underwear

Wat wordt je toch blij als je hier wat besteld, en het is er de volgende dag al! Nog blijer wordt je als je het pakje open maakt, en ziet dat je bestelling met zoveel zorg en liefde is ingepakt in prachtig hartjes papier. Dank je wel Zwaan!

• Rebecca
    Review voor Swaens bamboo underwear

Snelle levering. Mooie broekjes. Kant wordt alleen met de tijd helaas wat minder. Boxers niks op aan te merken.

• Loes
    Review voor Swaens bamboo underwear

Paar jaar geleden een aantal boxers besteld, Ideaal met mn sport of als ik verkouden ben... dan verlies ik wel eens een drup. Ga nu ook de mini eens proberen. Voor onder een leuke jurk of zo. Geeft gewoon wat zekerheid.

• Fetske Hogen Esch
    Review voor Swaens bamboo underwear

Zwaan, dank voor het ontwikkelen van deze producten. Ik verwijs als professional regelmatig patiënten die het zat zijn om met inlegkruisjes rond te lopen. De string is ook een aanwinst.
    Fetske Hogen Esch, MSPT, Bekkenfysiotherapeut/Pijnspecialist F-act Pelvic Pain Clinic B.V. en Bekkenfysiotherapie Hogen Esch Enkhuizen.

• Marianne
    Review voor Swaens bamboo underwear

Ik ben heel tevreden met deze slips. Deze zomer met de zwarte mini op het strand gelegen. Ideaal.