Sweet Scent
"You light up my day"

Dat is wat we bij Sweet Scent aan jou willen geven, licht, warmte en een magische geurbeleving. Onze collectie kaarsen brengen twinkeling in je ogen en vrolijkheid in je hart. Voor elke persoonlijke sfeer creatie is er wel een unieke geur beschikbaar. Samen met de duurzame geuroliën en onweerstaanbare waxbars hebben we een ruime collectie geurbeleving voor jou samengesteld.

Naast onze vaste collectie geuren zullen we regelmatig limited editions en thema gerichte producten aanbieden. Deze zijn tijdelijk of eenmalig verkrijgbaar. Wil je niks missen? Volg ons dan zeker op facebook en/of instagram

Al onze producten zijn vegan en cruelty free. Dus geen dierlijke ingrediënten en ABSOLUUT GEEN DIERLIJKE TESTEN op onze producten of ingrediënten die we gebruiken.

De zekerheden van https://www.sweetscent.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018