Sweet Scent
"You light up my day"

Dat is wat we bij Sweet Scent aan jou willen geven, licht, warmte en een magische geurbeleving. Onze collectie kaarsen brengen twinkeling in je ogen en vrolijkheid in je hart. Voor elke persoonlijke sfeer creatie is er wel een unieke geur beschikbaar. Samen met de duurzame geuroliën en onweerstaanbare waxbars hebben we een ruime collectie geurbeleving voor jou samengesteld.

Naast onze vaste collectie geuren zullen we regelmatig limited editions en thema gerichte producten aanbieden. Deze zijn tijdelijk of eenmalig verkrijgbaar. Wil je niks missen? Volg ons dan zeker op facebook en/of instagram

Al onze producten zijn vegan en cruelty free. Dus geen dierlijke ingrediënten en ABSOLUUT GEEN DIERLIJKE TESTEN op onze producten of ingrediënten die we gebruiken.

Lidmaatschap per 06-09-2021 stopgezet

9,7

• Sylvia Bracke
    Review voor Sweet Scent

snelle levering,geweldige produkten en 2 geschenkjes,super service !

• Marjolijn Kelder
    Review voor Sweet Scent

Mooie producten en netjes verpakt.

Antwoord van Sweet Scent

Hi Marjolijn, bedankt voor je aardige beoordeling! Geniet ervan :-)

• Nicole Moesman
    Review voor Sweet Scent

Snelle levering van mijn bestelling.
    Producten waren ook erg leuk ingepakt.Een feestje om uit te pakken.
    Kreeg er ook een extraatje bij.
    In de webwinkel is ook volop keus.

Antwoord van Sweet Scent

Hi Nicole, wat een lieve beoordeling! We doen graag ons best om onze klanten altijd wat extra's te geven. Geniet van de heerlijke producten!

• Roelie Faber
    Review voor Sweet Scent

Ben heel erg tevreden. De bestelling is snel geleverd en ziet er uitstekend uit.

Antwoord van Sweet Scent

Hi Roelie, bedankt voor je aardige beoordeling. Geniet ervan! :-)

• Sharon van der Velde
    Review voor Sweet Scent

Heerlijke geuren! Mooie prijzen en snelle levering. Bij vragen snel en vriendelijk antwoord!

Antwoord van Sweet Scent

Hi Sharon, bedankt voor je positieve beoordeling, geniet ervan! :-)

• Sonja de Waal-Snijder
    Review voor Sweet Scent

Snelle levering en mooi en degelijk verpakt.

Antwoord van Sweet Scent

Hi Sonja, bedankt voor je aardige beoordeling! :-)

• Talitha Tijhoff
    Review voor Sweet Scent

De producten ruiken heerlijk en waren supersnel in huis, wat wil een mens nog meer? 😊

Antwoord van Sweet Scent

Hi Talitha, super fijn dat je tevreden bent met alle spulletjes! Bedankt voor je beoordeling :-)