Sweetest Design

Sweetest Design

Sweetest Design is een gevarieerde webshop met een handgemaakte baby collectie, kids collectie, tweeling collectie, dames collectie, heren collectie, sokken en tassen collectie en een home collectie. Naast een bestaande collectie is het ook mogelijk om alle producten met een eigen tekst te verkrijgen.
1.012 klantbeoordelingen
Filter 886 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 548 met beschrijving

• Tessa Bouwer
    Geverifieerde klant van Sweetest Design

Mijn bestelling zag er super leuk uit!

• Cindy
    Geverifieerde klant van Sweetest Design

De levertijd was langer dan aangegeven op de website, op de mail werd niet gereageerd, via whatsapp wel snelle vriendelijke reactie. De bestelling zelf was deels in orde, 2 petten besteld waarvan de opdruk van één pet een beetje scheef was.

• Hoe beoordeel je Sweetest Design?

• Maureen
    Geverifieerde klant van Sweetest Design

Heel fijne reactie op mijn verzoek om het pakketje met wat spoed in orde te maken, het kwam precies op tijd aan. Super lieve medewerker en goede service, tevreden met het product!

• Rubia De Doncker

Snelle en persoonlijke sevice

• Dalila
    Geverifieerde klant van Sweetest Design

Top levering! Mijn zusje blij gemaakt met een persoonlijke gymtas. Je krijgt opties waar je uit kunt kiezen. Hierna krijg je het product snel geleverd. Super kwaliteit! Dit was mijn eerste keer bestellen dus ik was natuurlijk wat voorzichtig maar echt een betrouwbare website en we zijn zeker niet teleurgesteld :)

• Els Van Hoof-Plasmans
    Geverifieerde klant van Sweetest Design

Zijn cado,s voor de kerst,dus moet nog afwachten,maar ziet er goed uit

• Erica Pels
    Geverifieerde klant van Sweetest Design

De service was prima en de bestelling was er snel. Ik vond het alleen jammer dat de tekst op de mok niet netjes recht stond, maar scheef. De mok op zich vind ik wel van mooie kwaliteit.

• Mirjam Van der kruk
    Geverifieerde klant van Sweetest Design

Klantenservice goed, leuke muts alleen erg scheef gestikt en niet mooi afgewerkt.

Hi Mirjam,

we hebben je vanochtend al een mailtje gestuurd om het voor je op te lossen. De mutsjes zijn handgemaakt dus het blijft mensen werk waar helaas wel eens een foutje tussen zit. We hebben het ook aan onze naaister doorgegeven zodat ze hier beter op kan letten.

We zien je reactie op onze mail graag tegemoet.

Groetjes

Danique

• Tonneke Vogelaar
    Geverifieerde klant van Sweetest Design

Zeer fijne firma, altijd alles goed verzorgd en als er per ongeluk een vertraging optreed wordt dat netjes opgelost.

Antwoord van Sweetest Design

Wat lief Tonneke! Dank je wel!

• Margreet Voormolen
    Geverifieerde klant van Sweetest Design

Goede en vriendelijke service en behulpzaam

Wat lief! Dank je wel!