SwheelS
Bekijk alle reviews en keurmerken van SwheelS en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 13-11-2018 ingetrokken

7,9
Filter 252 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 212 met beschrijving

• Wendy Quist
    Review voor SwheelS

Ik heb een hoverboardkart besteld 3 weken geleden op hoverboardkart.nl wat na lang googelen dus ook van swheels blijkt te zijn!
    Ontvangen en wat blijkt: er zit geen gebruiksaanwijzing bij er missen boutjes en het voorwiel is kapot en draait niet!
    Twee mails gestuurd en geen reactie! Na lang googelen kwam ik erachter dat deze site ook van swheels is en vond daar een telefoonnummer. Na gebeld te hebben zou deze meneer het meteen gaan naleveren.
    Een week later nog niets! Weer gebeld en zou per mail t&t krijgen. Weer niets ontvangen, zowel geen spullen als geen mail. Wederom weer gebeld en het zou al een week geleden verzonden zijn en diezelfde dag echt bij mij aankomen. Weer om t&t gevraagd en zou per mail worden verstuurd. Je raad het al...... geen mail, geen t&t en GEEN spullen!!!!! Vervolgens probeer je ze weer te bereiken, maar dan krijg je gewoon een v.m. En zijn ze niet te bereiken!
    Nooit meer bestel ik hier en ik zou iedereen aanraden hier niet te bestellen,want ze besodemieteren je gewoon.
    Ik wil mijn geld terug, of een compleet nieuwe kart die wel goed is!

• Mario muys
    Review voor SwheelS

Een schande dat dit bedrijf kan blijven doorgaan. In juni hoverboard besteld (levering augustus) maar tot op heden niets gezien of gehoord.

• Ivo van den Broek
    Geverifieerde klant van SwheelS

Op zondag 30-09 een hoverboard kart besteld, op woensdag 3-10 mail gehad met de tekst: Je bestelling is afgerond en/of verzonden...
    Op vrijdag 5-10 gebeld met een of andere ongeïnteresseerde gast van de klantenservice die zei: Vandaag komt de track&trace code eraan. Niets gezien.
    Maandag 8-10 nog een keer gebeld, weer een ongeïnteresseerde gozer (hij zei niet dezelfde te zijn...).
    Vervolgens maandagavond eindelijk een mail met code, maar geen enkel excuus o.i.d.
    Dinsdag is hij eindelijk bezorgd...

Het minst wat ze konden doen is excuses aanbieden voor de vertraging of een mail waarin ze aankondigen dat het langer gaat duren dan de bewering op de site: Vandaag besteld = morgen gratis in huis, in Nederland en België.
    Anyway de service is gewoon ruk!

Namens mijn zoon 9 jaar in ieder geval hartelijk dank!

• Marco van Loo
    Geverifieerde klant van SwheelS

Snel geleverd en geen verzendkosten.

• Stephan Verhoeven
    Geverifieerde klant van SwheelS

Webshop is compleet onbereikbaar. Reageert niet of pas na tig keer bellen of mailen.
    Kart wordt geleverd zonder montagehandleiding. Op vragen daarover wordt ook niet gereageerd. Bestelling later dan belooft bezorgd.

Kortom: blij dat we het hoverboard al elders hadden gekocht en voor de hoverkart had het prima elders voor paar tientjes goedkoper gelukt.

• Flore Messens
    Geverifieerde klant van SwheelS

VLotte service! Hoverkart uitstekende kwaliteit!

• Mouton N.
    Review voor SwheelS

Slechtste bedrijf waar ik ooit iets van besteld heb. Heb in mei een hoverboard ge-pre ordered die in augustus geleverd ging worden. Nooit 1 mail gekregen, nooit een track and trace code of wat dan ook. Heb de pre-order geannuleerd in augustus. Na vele boze mails door mij gestuurd, een mail teruggekregen van SwheelS dat het bedrag zo vlug mogelijk terug gestort ging worden. Is nog altijd niet gebeurd, wacht nu al langer dan een maand!!!!!!!!! Slechtste bedrijf ooit, echt ziekelijk belachelijk!!!!!!!!!! Ik wacht op mijn geld!!!!!!!!!!

• Mark Vinkx
    Geverifieerde klant van SwheelS

Wist niet wanneer er geleverd ging worden. Ook op mail naar klantendienst bleef onbeantwoord. Na 16 dagen werd er ineens geleverd. Viel nog maar communicatie kan veel beter

• Roan Drost

1. bestelling is te laat uitgeleverd, niet een dag na bestelling zoals beloofd
    2. bij aflevering ontbraken 2 schroeven voor de bevestiging van de stoel, nu kan mijn zoon nog steeds niet genieten van zijn aankoop.

• Froukje

Bestelling #8154 (april 12, 2018)>>> 12 april gekocht
    Product Hoeveelheid Prijs
    SwheelS hoverboard kart 1 €69,95
    Subtotaal: €69,95
    Verzending: Gratis verzending +
    Betaalmethode: iDEAL Totaal: €69,95 (inclusief €12,14 BTW)
    Betaling afgerond door H. NOBEL

Op 27 jun. 2018, om 15:11 heeft Nes Café Ameland <info@nes-cafe-ameland.nl> het volgende geschreven:

Goedemiddag,
    De hoverboard van mij zoon die functioneert niet helemaal meer.
    Als je erop staat doet de rechterkant het niet meer. Deze reageert nergens op. Kunt u mij berichten wat we moeten doen?

Tot op heden nog GEEN hoverboard > 3x gebeld. ik had mijn naam nog niet gezegd en er werd mij al verteld dat hij opgestuurd werd, opgestuurd was, bijne klaar was. Niets van dit alles. Morgen Vrijdag 28 september . inmiddels 5 maand verder zal ik er werk van maken. Kassa, Consumentenbond. Over de rug van kinderen, die hier hard voor hebben gespaard... misbruik maken van de situatie!!

• PDP
    Geverifieerde klant van SwheelS

Levering vanuit NDL wordt op de site beloofd binnen de 24h. Het duurde uiteindelijk bijna 5 dagen voor de levering bij ons toekwam.

• Ylse Ringeling
    Geverifieerde klant van SwheelS

Wat een slecht bedrijf is dit zeg. En dat zeg ik niet snel van een bedrijf. Ik had er een Hoverkart besteld op vrijdag voor 1500 uur omdat ik hem graag voor dinsdag geleverd wilde hebben omdat het een verjaardagscadeautje voor mijn dochtertje was die dit al heel lang wilde hebben. Omdat ik geen enkele email bevestiging had gekregen en mijn email ook maar niet beantwoord werd, ben ik Swheels gaan googlen op klachten. Nou toen voelde ik de bui al hangen. Op maandag heb ik gebeld met het bedrijf Swheels omdat ik nog steeds niets had gehoord. Ik werd echt heel onvriendelijk en ongeïnteresseerd te woord gestaan door een manspersoon met een hele slome stem. Vervolgens vroeg ik of zij al iets wisten van mijn bestelling. Er werd toen gezegd dat de hoverkart al verzonden was. Toen ik vroeg of zij een track en trace code hadden zou deze in de middag van deze dag worden verzonden naar mij. Nou je raadt het al. In de middag geen track en trace code. Volgende dag nogmaals gebeld (en dit was al op de verjaardag van mijn dochter) dus dinsdag met de mededeling dat ik nog geen track en trace code heb gekregen. Ik kreeg te horen dat zij konden zien dat de hoverkart die dag tussen 11.00 uur en 18.00 uur geleverd zou worden. Uiteraard vetrouwde ik het niet en heb ik nogmaals direct om een track en trace code gevraagd. Uiteindelijk kreeg ik die en je raadt het al...géén info kunnen vinden op dit track en trace nummer van DHL. Vervolgens gebeld met DHL en deze verzekerde mij dat er door de hun geen track en trace nummer was uitgegeven die met mijn track en trace nummer overeen kwam. Zij hadden ook geen goederen onderweg die bestemd waren voor mijn adres. Wederom terugebeld naar klantenservice Swheels met de mededeling dat code niet klopt volgens DHL. Nou volgens hun kon dat niet en de hoverkart zou echt vandaag dinsdag (verjaardag van mijn dochtertje) bezorgd worden. Nou wederom..je raadt het al...18.00 uu maar geen hoverkart. Weer teruggebeld en gezegd dat er niets geleverd is. Vevolgens mijn aankoopbedrag terug geëist. Dit heb ik op donderdag op mijn rekening terug ontvangen. Ik zou ook nog een kortingsbon van hun krijgen voor de problemen die ik heb ondervonden, maar je raadt het al....NOOIT GEKREGEN!! Zij moeten geen Wheels heten, maar fa. List en bedrog. Het is niet voor niets dat hun producten niet meer via Mediamarkt te verkrijgen zijn. Ik zou als bedrijf MediaMarkt ook geen zaken willen doen met zo een bedrijf. En waarschijnlijk zal swheels bij mijn commentaar zoiets schrijven van

"Wij willen graag weten wat er mis is gegaan en waar we u tegemoet kunnen komen.

SwheelS "

Om vervolgens niets meer van hun te vernemen!!
    Wat een K.T bedijf!! Ik zou hier NOOIT meer iets aanschaffen en ik raad het iedereen af.

• Jan Ringelberg
    Geverifieerde klant van SwheelS

Eenvoudig te bestellen, heldere informatie, gunstige prijs/kwaliteit verhouding en nette levering.

• Renate Miltenburg
    Geverifieerde klant van SwheelS

Het had een uitstekend kunnen zijn als de bestelling ook op tijd zou zijn geweest. Maar helaas heeft die er 5 dagen over gedaan....problemen met DHL werd mij verteld. Verder duidelijke webshop, keurig te woord gestaan aan de telefoon.

• Safa Alshuroufi
    Geverifieerde klant van SwheelS

De hoverkart is geen eens van eigen merk. Er stond nergens swheels op. Ik kreeg mijn pakket helaas pas 4 dagen na verwachte tijd en de klantenservice was ook matig. De hoverkart is wel goed alleen snap ik niet waarom het niet van eigen merk is en nergens het merk op staat als het bedrijf ‘Swheels’ heet.

• Thijs
    Review voor SwheelS

Al van half augustus aan het wachten op een hoverboard. Als we bellen worden we heel kort en onvriendelijk behandeld en word er telkens gezegd dat het volgende week aankomt .Ik vraag mijn geld terug en dan moet ik ineens een mail sturen en word afgewimpeld en mag niets meer zeggen. Hier bestel ik nooit meer iets!!!

Geachte Thijs,

• Marco Stappenbelt
    Geverifieerde klant van SwheelS

Snelle levering,goed verpakt.mooi ding en makkelijk om in elkaar te zetten.

• Iris Lamie

Snelle levering, mooi product

• Neel Vervoort
    Geverifieerde klant van SwheelS

Op hun website staat dat ze de dag nadien leveren indien je voor 15u die dag besteld. Wij hebben op een woensdagavond na 15u besteld, dus verwachten we het pakket ten vroegste op vrijdag of zelfs maandag. Uiteindelijk was het er pas de week erna woensdag, dus een week later eigenlijk. Ik had hiervoor via e-mail contact opgenomen, maar nooit reactie gekregen.
    Na 2 dagen is onze zoon van het hooverboard geslingerd met kart en al. De klittebanden waren los in twee geknapt. Misschien komt dit omdat wij iets niet goed gemonteerd hebben, dat kan, maar het ontbreekt dan ook aan een fatsoenlijke montagehandleiding bij levering. Ook weer via e-mail contact maar ik wacht nog op antwoord.

Geachte Neel,

• Davey Hoorn
    Geverifieerde klant van SwheelS

Levering van twee paar klittenband gebeurde bijna een week na betaling met iDeal. Bovendien is 1 paar klittenband afgeleverd waarover ik een email heb gestuurd opende dag van ontvangst echter geen reactie gehad.
    Ik zou de volgende keer niet nogmaals bij deze webwinkel bestellen.

Geachte Davey,

Wij willen graag weten wat er mis is gegaan en waar we u tegemoet kunnen komen.
    We willen dit graag goed maken!