TD Comfort
TD Comfort heeft een breed assortiment en kennisniveau als het gaat om Domotica oplossingen voor in en rond het huis. Als wij eerlijk mogen zijn is ons bedrijf ontstaan uit luiheid. Iedere dag de gordijnen handmatig open en dicht doen, terug lopen naar de lichtschakelaar omdat het licht nog aan staat. Opstaan en de film op pauze zetten, om er vervolgens achter te komen dat je slachtoffer bent van belletje trek.

Door deze ‘eerste wereld problemen’ op te lossen met domoticaoplossingen ging er een wereld voor ons open. De mogelijkheden vandaag de dag zijn onbeperkt. En ook de betaalbaarheid in combinatie met kwaliteit zorgen ervoor dat iedereen zijn of haar huis kan voorzien van de modernste snufjes.

Door de combinatie van ons productportfolio en kennis ben je bij ons aan het goede adres.
9,0
Filter 40 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 22 met beschrijving

• Jordy
    Review voor TD Comfort

Ik heb bij TD Comfort een zipatile gekocht, echter voldeed het product niet geheel aan de verwachting. Dat kan een keer gebeuren, wat ik echter belangrijker vind is de service. Die is in een woord fantastisch. Toen ik belde met de mededeling over het product werd er totaal niet moeilijk gedaan. Integendeel, men verontschuldigd zich voor het product, neemt het direct retour en adviseerd over een alternatief. Dat is pas klantvriendelijk! Tevens is ook de bereikbaarheid ook erg goed.

• Mgm Buschers

top

• Hoe beoordeel je TD Comfort?

• C Rootlieb
    Review voor TD Comfort

Over bestelling geen klachten. Gebruiksaanwijzing was niet heel duidelijk maar uiteindelijk gelukt en werkte de schakelaar. Een paar dagen later blijkt de schakelaar helaas al niet meer te werken.

• Allard Esselink

Snel en corect geleverd

• Koen van den Brand
    Review voor TD Comfort

Snelle levering. Alleen was het te warm om direct te installeren. Maar het product werkt zoals het moet. Vragen in chat vorm werden snel en correct beantwoord. Een min puntje is de software/privacy verklaring uit China. Installatie ging niet helemaal perfect maar daar kwamen we uiteindelijk wel uit. Mijn virus scanner wees echter wel op de info (teveel) die naar China gaat. Daar kun je wat vraagtekens bij zetten! Niet alle data uit mijn telefoon hoeft naar een server in China. Maar goed, ervan uitgaande dat ze daar inderdaad correct (?) omgaan met de gegevens en hun privacy verklaringen opvolgen, werkt het product perfect.

• Marnix Van Opstal
    Review voor TD Comfort

Prima, snel en netjes bezorgd en Het product werkt goed.

• Richard Jongstra

Goede en snelle levering
    Ook per mail snel antwoord op mijn vraag.

• Gaston Delvaux
    Review voor TD Comfort

Snelle en correcte afhandeling!

• Ralph Kirschall
    Review voor TD Comfort

volgende dag in huis. graag aangeven dat dit in het weekend niet werkt. vrijdag besteld dinsdag geleverd

Antwoord van TD Comfort

Beste Ralph,

Daar heb je helemaal gelijk in, wij hebben dit inmiddels aangepast op de website. Ondanks de verlate levering hopen we dat het product naar verwachting werkt!

Robert Sprenkels
    TD Comfort

• Stefan Sprenkels
    Review voor TD Comfort

Goede prijs kwaliteit verhouding. Robert weet waar hij het over heeft en geeft daarom zeer kundig advies.

Antwoord van TD Comfort

Dat horen we graag! We zijn blij dat we jouw huis een stukje slimmer hebben kunnen maken. Veel plezier van je bestelling!