TD Comfort
TD Comfort heeft een breed assortiment en kennisniveau als het gaat om Domotica oplossingen voor in en rond het huis. Als wij eerlijk mogen zijn is ons bedrijf ontstaan uit luiheid. Iedere dag de gordijnen handmatig open en dicht doen, terug lopen naar de lichtschakelaar omdat het licht nog aan staat. Opstaan en de film op pauze zetten, om er vervolgens achter te komen dat je slachtoffer bent van belletje trek.

Door deze ‘eerste wereld problemen’ op te lossen met domoticaoplossingen ging er een wereld voor ons open. De mogelijkheden vandaag de dag zijn onbeperkt. En ook de betaalbaarheid in combinatie met kwaliteit zorgen ervoor dat iedereen zijn of haar huis kan voorzien van de modernste snufjes.

Door de combinatie van ons productportfolio en kennis ben je bij ons aan het goede adres.

Lidmaatschap per 23-03-2021 stopgezet

9,0
Filter 40 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 22 met beschrijving

• Jordy
    Review voor TD Comfort

Ik heb bij TD Comfort een zipatile gekocht, echter voldeed het product niet geheel aan de verwachting. Dat kan een keer gebeuren, wat ik echter belangrijker vind is de service. Die is in een woord fantastisch. Toen ik belde met de mededeling over het product werd er totaal niet moeilijk gedaan. Integendeel, men verontschuldigd zich voor het product, neemt het direct retour en adviseerd over een alternatief. Dat is pas klantvriendelijk! Tevens is ook de bereikbaarheid ook erg goed.

• Mgm Buschers

top

• C Rootlieb
    Geverifieerde klant van TD Comfort

Over bestelling geen klachten. Gebruiksaanwijzing was niet heel duidelijk maar uiteindelijk gelukt en werkte de schakelaar. Een paar dagen later blijkt de schakelaar helaas al niet meer te werken.

• Allard Esselink

Snel en corect geleverd

• Koen van den Brand
    Geverifieerde klant van TD Comfort

Snelle levering. Alleen was het te warm om direct te installeren. Maar het product werkt zoals het moet. Vragen in chat vorm werden snel en correct beantwoord. Een min puntje is de software/privacy verklaring uit China. Installatie ging niet helemaal perfect maar daar kwamen we uiteindelijk wel uit. Mijn virus scanner wees echter wel op de info (teveel) die naar China gaat. Daar kun je wat vraagtekens bij zetten! Niet alle data uit mijn telefoon hoeft naar een server in China. Maar goed, ervan uitgaande dat ze daar inderdaad correct (?) omgaan met de gegevens en hun privacy verklaringen opvolgen, werkt het product perfect.

• Marnix Van Opstal
    Geverifieerde klant van TD Comfort

Prima, snel en netjes bezorgd en Het product werkt goed.

• Richard Jongstra

Goede en snelle levering
    Ook per mail snel antwoord op mijn vraag.

• Gaston Delvaux
    Geverifieerde klant van TD Comfort

Snelle en correcte afhandeling!

• Ralph Kirschall
    Geverifieerde klant van TD Comfort

volgende dag in huis. graag aangeven dat dit in het weekend niet werkt. vrijdag besteld dinsdag geleverd

Beste Ralph,

Daar heb je helemaal gelijk in, wij hebben dit inmiddels aangepast op de website. Ondanks de verlate levering hopen we dat het product naar verwachting werkt!

Robert Sprenkels
    TD Comfort

• Stefan Sprenkels
    Geverifieerde klant van TD Comfort

Goede prijs kwaliteit verhouding. Robert weet waar hij het over heeft en geeft daarom zeer kundig advies.

Antwoord van TD Comfort

Dat horen we graag! We zijn blij dat we jouw huis een stukje slimmer hebben kunnen maken. Veel plezier van je bestelling!

• F Meerlo

Snelle levering.
    Product is goed verpakt.
    En werkt perfect.

• Peter van der Donk
    Geverifieerde klant van TD Comfort

Snel geleverd voor een product uit China. Was dus op voorraad in Duitsland. Werkt zoals verwacht, prima.

• Ed Buzzi
    Geverifieerde klant van TD Comfort

Duidelijke website en snelle levering. Ik ben heel tevreden.

Antwoord van TD Comfort

Dat horen we graag! Dankjewel voor je positieve beoordeling! En uiteraard veel plezier met je bestelling.

• Mike Droge
    Geverifieerde klant van TD Comfort

Bestelling niet compleet. Probleem wel goed opgelost

• Rene
    Geverifieerde klant van TD Comfort

Supersnel geleverd, 2 dagen.
    Koppelen aan WiFi eenvoudig te doen.
    Koppelen met Google home mini ook super simpel.

• Marc Van den berk

Snel geleverd

• Bert Kornet
    Geverifieerde klant van TD Comfort

Ik had wel internet nodig, om het probleem op te zoeken, om sonoff aan te kunnen melden! Het verliep anders dan in de beschrijving. Ik moest mijn iPad gebruiken en niet mijn telefoon.

Antwoord van TD Comfort

Bedankt voor de tip! We gaan kijken of we de meegeleverde handleiding kunnen verbeteren. We zijn in ieder geval blij te horen dat het toch is gelukt!

• Arnold Groenendal

Gewoon goed!

• Willem Hijdra

Snel geleverd goeie prijs

Antwoord van TD Comfort

Dank voor de positieve beoordeling, we hopen dat je tevreden bent over de bestelling!

• B.

Prima service!