TIKI TAKA WEAR

TIKI TAKA WEAR FOR THE PLAYERS

Lidmaatschap per 21-10-2022 stopgezet

• Bas
    Review voor TIKI TAKA WEAR

2 hoodies besteld, een grijze en een zwarte. Snel geleverd en uitstekend geholpen met vragen over de maatvoering.De kolkraag van de hoodie zit lekker hoog en is zeer warm door een zachte binnenvoering.

• Tom
    Review voor TIKI TAKA WEAR

Tshirt en hoodie besteld, snel geleverd en netjes verpakt. Shirt eigen maat besteld en zit idd goed aangesloten op het lichaam. Hoodie maatje groter besteld, omdat ik m wat losser wil dragen. Super!!

• Gerard
    Review voor TIKI TAKA WEAR

T-shirt gisteren besteld, vandaag al binnen. Netjes verpakt met een leuke bedankkaart. Kwaliteit van het shirt is goed en past perfect!

• Frank
    Review voor TIKI TAKA WEAR

Hoodie besteld, snel geleverd en goede kwaliteit. Hoge kolkraag is heerlijk! Super Tikitaka wear!

• Axel

• Erik
    Review voor TIKI TAKA WEAR

Hoodie zit super! Goede service en communicatie!

• Nancy
    Review voor TIKI TAKA WEAR

Snelle levering... En de kwaliteit is ook echt boven verwachting goed. Mijn zoon is super blij met zijn Tikkietakka shirt.

• Daniella
    Review voor TIKI TAKA WEAR

Maatvoering klopt, zeer goede kwaliteit [ruim boven verwachting], snelle levering en blijft na diverse wasbeurten prachtig van zowel kleur als vorm. Echte aanrader!!!!

• Kristel
    Review voor TIKI TAKA WEAR

Mooie kleding van mega goede kwaliteit! Een T-shirt en een hoodie gekocht voor mijn zoon van 13 en hij is er super blij mee! Goede service ook want bij mijn vraag over welke maat ik het best kon nemen had ik onmiddelijk een reactie terug. Al met al zijn wij dus uiterst tevreden. Wij kunnen nu al niet wachten op de nieuwe collectie en zullen dan ook zeker weer wat bestellen!

• Eric
    Review voor TIKI TAKA WEAR

De hoodie is perfect! Zit prima en goede prijs, kwaliteits verhouding.