TX5000 Waterontharder

TX5000 Waterontharder

Met de aankoop van een TX5000 kiest u voor een duurzame en effectieve manier om kalkaanslag tegen te gaan. Een waterontharder die ervoor zorgt dat calcium en magnesium geen kans krijgen aan elkaar te binden, zonder toevoeging van chemicaliƫn.

U heeft geen last meer van kalkaanslag in uw douche, waterontharder of bij het afspoelen van de auto.

Uw woning kalkaanslag vrijmaken kunt u met een gerust hart aan onze betrouwbare TX5000 overlaten.

Aspirant lid van WebwinkelKeur