Tabletopper.nl

Tabletopper.nl

Het verkopen van Wargaming, miniature war gaming. Verf en aanverwnnte artikelen aan wargaming.
action figures webshop speelgoed
9,5
Filter 1024 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1000 met beschrijving

• Andreas Madl

Thanks!

• Jeroen Krol

er missen producten

• Hoe beoordeel je Tabletopper.nl?

• ALFONS LIBERT

Altijd eersteklas !!

• Richie Gilbert
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

fast delivery and great packaging, would definitely come again

• Adrie
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

Besteling duurde langer (3weken)communicatie was minimaal ,volgende x weer gewoon bij de kleine wereld bestellen

• Peter Dekkers
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

Lage prijzen en vriendelijk personeel die zich volledig voor je inzetten

• Frank De Jong
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

Snel geleverd en mooie modellen

• Andrea Pietramala

All ok

• Sikko

Altijd top

• Vincent van der Veen
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

Groot aanbod, goede service, snelle levering.

• Peter Verheyen

• Piet Hakker
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

Mooie prijzen en goede service

• NJ Landheer
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

Snelle levering en uitstekende service!!!

• Roel Smets
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

Vlotte bestelling, vlotte levering.

• Wim vH
    Review voor Tabletopper.nl

Het duurde lang voor de bestelling werd verzonden, in de tussen tijd kreeg ik geen enkele update over de verzending, pas nadat ik aangaf dat ik de bestelling wilde annuleren kreeg ik een reactie of ik het zeker wist "De ontbrekende items komen volgende week binnen"

Echter is die tijd ruimschoots verstreken, heb ik nog steeds geen terugkoppeling van tabletopper of mijn annulatie verwerkt wordt. Geen enkel berichtje ondanks mijn meerdere meldingen bij de klanten service bij hen.

het product heb ik niet binnen, we zijn nu bijna 5 a 6 weken verder sinds dag van bestelling en ik begin me af te vragen of ik ooit mijn geld terug zie, ik ben bang dat ik hier wordt opgelicht.

• Aron Karens
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

Toen ik vragen had krijg ik snel en duidelijk reactie. Mooie website en goede producten. Fijne winkel heb gelijk weer een bestelling geplaatst.

• colin turner
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

Item was on back order. I waited and it came. No complaints. Everything as advertised. 20 out of 10, would use again.

• Damian van Brecht
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

Ik geef drie sterren en dat is alleen omdat de service van de winkel gewoon na behoren was. echter is mijn product nog altijd niet binnen, iets waarvan ik vermoed dat dit komt door de bezorgdienst. Ik zou vanwege de service van de winkel nog wel een keer willen bestellen maar dan geef ik wel aan dat ik liever een andere bezorgdienst wil.

Antwoord van Tabletopper.nl

Hallo,

Damian, ik heb niet altijd de DPD in de hand, maar er zijn meer mensen die graag andere vervoerder willen gebruiken. als je de volgende keer besteld kan dat in het opmerkingen veld neerzetten zodat ik er rekening mee kan houden.

Danny

• RJJ de Jong
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

Snel en goed, telkens weer.

• Thijs Brouwer
    Geverifieerde klant van Tabletopper.nl

Het product is prima maar de bestelling duurde anderhalve maand. in die tijd stuurde ik hun tweemaal een mailtje om te informeren hoe het met men bestelling ging maar kreeg hier geen reactie op. Verder goed, ben blij met het aanbod maar de communicatie moet beter.