Team Outdoors
De team-outdoors.nl webshop is een onderdeel van de Team Outdoors Group een bedrijf dat al jarenlang actief is in de outdoor en hengelsport branche. Wij zijn een officiële reseller van veel gerenomeerde merken en bieden u een zeer ruim assortiment aan met outdoor producten waarvan het meeste direct uit voorraad leverbaar is. Ons team bestaat uit een aantal fanatieke medewerkers die zeer bekend zijn met het gehele assortiment.
8,9
3.356 klantbeoordelingen
Filter 3356 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2083 met beschrijving

• Marco Ortmans
    Geverifieerde klant van Team Outdoors

Team Outdoors denkt mee! Na advies voor je aankoop houdt het niet op...bestellingen worden snel verwerkt, je wordt geïnformeerd als een product onverhoopt eens niet voorradig blijkt; alternatieven worden geboden waarbij de tevredenheid van de klant voorop staat. Daarnaast heb ik ervaren dat Team Outdoors ook klaar staat en mee denkt als je eens belt voor productinfo of advies... Kortom, hier is de klant nog gewoon koning!

• Noud Rikken
    Geverifieerde klant van Team Outdoors

Een slaapzak aangeschaft bij Team Outdoors, deze bleek toch niet helemaal naar (mijn eigen) wens vervolgens Team Outdoors gecontact en zijn tot een prettige alternatief gekomen! Fijne service en een top team!

• Hoe beoordeel je Team Outdoors?

• gert den dekker

snelle en perfecte levering

• Kay Velemans

Een snelle levering.

• Tobias Cuyle Cuyle

• Michael De bruin
    Geverifieerde klant van Team Outdoors

Topservice !! Ik had een kachel besteld voor het karpervissen en deze was perfect de volgende dag geleverd 💪💪

• Diederik Vanoverberghe
    Geverifieerde klant van Team Outdoors

Snelle en correcte afhandeling/ levering

• mike jolling
    Geverifieerde klant van Team Outdoors

Super service, snelle levering Ook bij problemen steeds vlot geholpen

• Norman Korinth
    Geverifieerde klant van Team Outdoors

Goede prijs , snelle service , en komen hun afspraken na in een word top

• Kees Van kasteel
    Geverifieerde klant van Team Outdoors

Goed geregeld en snel geleverd