TechniQ
TechniQ Energy levert o.a. TechniQ-Energy zonneboiler systemen, zonneboiler componenten en aanverwante duurzame producten. Naast de hoogwaardige en duurzame TechniQ Energy systemen levert TechniQ Energy aan haar klanten verregaande service en ondersteuning. TechniQ Energy is tevens uw beste partner voor zakelijke zonneboiler projecten.
9,0

• Jack Dekkers

Super snelle service

• Bob Lookermans

Alles perfect gelopen.

• Hoe beoordeel je TechniQ?

• Bart Bovee

Goed advies, snelle levering

• Jan Gerrits

Goede service, kwaliteit

• A.m De Vaal

Snelle verzending

• Hans Grubben
    Geverifieerde klant van TechniQ

Product is na 4 dagen nog niet geleverd ondanks de melding dat deze de volgende werkdag zou worden bezorgd.

Beste heer Grubben,

Bedankt voor uw bestelling en recensie bij onze webwinkel. Vervelend dat wij niet hebben kunnen voldoen aan de beloofde bezorgtijd. Normaliter worden onze pakketten door onze vervoerder de volgende dag bezorgd, dit is bij uw bestelling helaas niet gelukt. Na telefonisch overleg met u hebben wij daarom het product nog maal aan u verstuurd met een andere vervoerder. Hierdoor heeft u het product tweemaal ontvangen en deze krijgt u cadeau van ons. Wij zullen uw feedback meenemen om onze logistieke operatie te verbeteren.

Veel plezier met uw bestelling!

Joey Melio

• Martin Spanjaard
    Geverifieerde klant van TechniQ

Mooi prijzen en goede service

• Isabelle de Groot
    Review voor TechniQ

2,5 jaar geleden de zonneboiler aangeschaft. De installatie verliep al niet vlekkeloos. Na een half jaar al storing welke verholpen onder de garantie. Nu na 2,5 jaar weer storing. Techniq energie geeft aan dat dit buiten garantie valt. Echter monteur gaf bij verhelpen storing aan dat het kwam door het ontbreken van een pakking bij installatie. Nu na 4 dagen weer storing, de meter geeft extreme temperaturen aan wat ons ook ongerust maakt. In plaats van ons te helpen verwijst techniq energy steeds naar onderaannemers en vraagt ons met hen contact op te nemen. We hebben echter onze aankoop bij Techniq gedaan dus lijkt mij dat zij ons ook moeten helpen bij een probleem. Ik kan helaas niet anders concluderen dat de kwaliteit van het product onder de maat is en de service helaas ook.

Geachte mevrouw de Groot,

Bedankt voor de feedback op onze organisatie. Vervelend dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen met onze service. Wij verzorgen de installatie van onze zonneboilers via onze installatiepartners, de garantie op deze installatie bedraagt 2 jaar. Het is vervelend dat de montage destijds niet vlekkeloos is verlopen, zoals u aangeeft hebben wij de storing een half jaar na de installatie kosteloos voor uw verholpen. De storing van vorige maand viel zoals u zelf al aanmerkt niet binnen de garantie.

Ondanks dat de garantie verlopen was hebben wij u ondersteund om de oorzaak van de storing te vinden en hebben wij reserve onderdelen kosteloos naar u opgestuurd. Zodat onze installatiepartner de storing heeft kunnen verholpen.

Naar ons inzien is de storing nu verholpen door TechniQ -Energy en onze installatiepartner, mocht u nog vragen hebben dan wil ik u vragen om contact met ons op te nemen.

Wij zullen uw feedback over onze service en communicatie ter harte nemen om deze te verbeteren.

Joey Melio

• Ad van Hooijdonk
    Geverifieerde klant van TechniQ

Snelle service en levering correct.

Beste Ad,

Hartelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten over TechniQ. We vinden het fijn om te lezen dat u onze service en levering als goed heeft ervaren.

Team TechniQ-Energy

• Adam Var
    Review voor TechniQ

In februari 2020 hebben we in Den Haag een monumentale woonboerderij aangekocht dat stamt uit 1597. Gegeven de slechte staat van de woonboerderij stonden we op slopershoogte en hebben we in een jaar tijd de woning van top tot teen, binnen en buiten volledig gerenoveerd.

Direct vanaf het begin van de renovatie zijn we een samenwerking aangegaan met TechniQ-Energy en hun installatiepartner MQ Energy Concepts. Beide partijen hebben ons uitstekend geadviseerd op het gebied van het algehele installatiewerk, plaatsing van 2 modulerende warmtepompen, installatie van 6 aparte pompen die aangesloten zijn op open verdelers, 1.000 liter buffervat, 96 heatpipes en zonnepanelen.

Dankzij een uitgekiend plan en prettige samenwerking met TechniQ-Energy en MQ Energy Concepts hebben we stapsgewijs een omvangrijk en ingewikkelde installatiewerk binnen het budget en planning gerealiseerd.