TechniQ
TechniQ Energy levert o.a. TechniQ-Energy zonneboiler systemen, zonneboiler componenten en aanverwante duurzame producten. Naast de hoogwaardige en duurzame TechniQ Energy systemen levert TechniQ Energy aan haar klanten verregaande service en ondersteuning. TechniQ Energy is tevens uw beste partner voor zakelijke zonneboiler projecten.
9,1

• Jan
    Geverifieerde klant van TechniQ

Snel levering, goed product.

• Kevin Ritterbecks
    Geverifieerde klant van TechniQ

De producten zijn zelfs beter dan ze zelf aangeven ,heel duidelijke service ,altijd vriendelijk correct. Enigste minpunt is dat verzenden alleen met post nl kan wat soms 5 werkdagen kan duren echter kan het bedrijf hier niks aan doen

• Hoe beoordeel je TechniQ?

• rolf de kok
    Geverifieerde klant van TechniQ

Service is zeer goed. Behulpzaam personeel

• Wim van Capel
    Geverifieerde klant van TechniQ

Door het prijsverschil en de magneet is meer gaus.

• Robert Klep
    Geverifieerde klant van TechniQ

Verzenden snel en hebben goede spullen. Jammer alleen dat de prijs van het product dat ik kocht behoorlijk wat gestegen was in vergelijking met een week of twee geleden.

• Sander de Zeeuw

• Andre Rol

snel afgestuurd, alleen TNT post liet het afweten, 2 keer een dag vertraagt

• Werner Stolk
    Review voor TechniQ

Een keer terug bellen zou fijn zijn en ook daadwerkelijk met een afspraak komen. Ben nu dik 3 maanden bezig om nazorg te krijgen voor mijn zonneboiler. Om de 2 weken bel ik en dan beloven ze dat ik door de installateur gebeld wordt. De verkoop ging prima tot ik aanbetaald had maar communicatie daarna drama. Doe er geen zaken mee en kijk even verder naar andere bedrijven! Over het installeren van de installatie zelf zeg ik maar even niks.

Antwoord van TechniQ

Beste meneer Stolk,

We zijn blij dat we tot een positieve oplossing zijn gekomen in deze kwestie. We wensen u veel plezier met het systeem.

Team TechniQ Energy

• R. Stoop
    Geverifieerde klant van TechniQ

Persoonlijk goede ervaring mee gehad.

• etienne pauwels
    Geverifieerde klant van TechniQ

WEL IK MOEST 45 EURO BIJBETALEN VOOR EEN PALLET WAAROP DE HORIZONTALE BOILER GEPLAATST ZOU ZIJN ZOGEZEGD VOOR VERZENDING HEBBEN JULLIE EEN PALLET GEZIEN WEL IK OOK NIET
    BEN IS BENIEUWD OF IK DEZE 45 EURO NOG ZAL TERUG ZIEN
    Als het een postpakket is ,dan is het wel flink doorgevraagd
    Maar dan is de fout niet bij jullie
    Sorry daarvoor
    Dus heb ik mijn review er zien En dan heb ik ook geen opmerkingen
    Groetjes Etienne