TechniQ
TechniQ Energy levert o.a. TechniQ-Energy zonneboiler systemen, zonneboiler componenten en aanverwante duurzame producten. Naast de hoogwaardige en duurzame TechniQ Energy systemen levert TechniQ Energy aan haar klanten verregaande service en ondersteuning. TechniQ Energy is tevens uw beste partner voor zakelijke zonneboiler projecten.
9,1

• Ad van Hooijdonk
    Geverifieerde klant van TechniQ

Snelle service en levering correct.

• Adam Var
    Review voor TechniQ

In februari 2020 hebben we in Den Haag een monumentale woonboerderij aangekocht dat stamt uit 1597. Gegeven de slechte staat van de woonboerderij stonden we op slopershoogte en hebben we in een jaar tijd de woning van top tot teen, binnen en buiten volledig gerenoveerd.

Direct vanaf het begin van de renovatie zijn we een samenwerking aangegaan met TechniQ-Energy en hun installatiepartner MQ Energy Concepts. Beide partijen hebben ons uitstekend geadviseerd op het gebied van het algehele installatiewerk, plaatsing van 2 modulerende warmtepompen, installatie van 6 aparte pompen die aangesloten zijn op open verdelers, 1.000 liter buffervat, 96 heatpipes en zonnepanelen.

Dankzij een uitgekiend plan en prettige samenwerking met TechniQ-Energy en MQ Energy Concepts hebben we stapsgewijs een omvangrijk en ingewikkelde installatiewerk binnen het budget en planning gerealiseerd.

• Hoe beoordeel je TechniQ?

• Mark Heijkoop
    Geverifieerde klant van TechniQ

Snelle levering en goede kwaliteit producten.

• Jan
    Geverifieerde klant van TechniQ

Snel levering, goed product.

• Kevin Ritterbecks
    Geverifieerde klant van TechniQ

De producten zijn zelfs beter dan ze zelf aangeven ,heel duidelijke service ,altijd vriendelijk correct. Enigste minpunt is dat verzenden alleen met post nl kan wat soms 5 werkdagen kan duren echter kan het bedrijf hier niks aan doen

• rolf de kok
    Geverifieerde klant van TechniQ

Service is zeer goed. Behulpzaam personeel

• Wim van Capel
    Geverifieerde klant van TechniQ

Door het prijsverschil en de magneet is meer gaus.

• Robert Klep
    Geverifieerde klant van TechniQ

Verzenden snel en hebben goede spullen. Jammer alleen dat de prijs van het product dat ik kocht behoorlijk wat gestegen was in vergelijking met een week of twee geleden.

• Sander de Zeeuw

• Andre Rol