Tegel Outlet XXL

Tegel Outlet XXL

Tegel Outlet XXL is dé outlet voor natuursteen en keramische tegels voor binnen en buiten. Wij bieden A-kwaliteit tegels aan tegen bodemprijzen. U kunt tot wel 90% korting krijgen.

Lidmaatschap per 09-12-2022 stopgezet

8,8

• Steven
    Review voor Tegel Outlet XXL

De voorraad op de website komt niet overeen met de werkelijke voorraad. Ik had een tegel uitgezocht en besteld. Krijg in na werkdagen een mail dat iemand de hele voorraad van de tegel die ik besteld heb heeft gekocht. Maar op de website staan nog wel de tegel die ik besteld heb met ruim voldoende vierkante meters. Ik heb daarom een mail terug gestuurd. Dat vreemd vind dat de tegel nog wel op de website staat. Ik heb een mail terug ontvangen dat ze een storing in hun systeem hebben. Het verhaal dat de voorraad de gehele voorraad is van de tegel die ik heb uitgezocht is geloof ik dus niet. En een storing in een het systeen kan. Maar dat die na bijna een week niet is opgelost dan klopt er denk ik bij de it afdeling iets niet. Voor mij was dit de eerste en de laatste bestelling bij Tegeloutletxxl. Nu een week later heb ik nog steeds mijn betaling voor de tegels die ik niet geleverd heb gekregen niet terug ontvangen.

• Lucas
    Review voor Tegel Outlet XXL

Hele goede service, coulant, duidelijke communicatie, en hele snelle levering van topstenen. Aanrader voor iedereen!!

• N. Sharif
    Review voor Tegel Outlet XXL

Zeer professioneel, klantvriendelijk, snelle levering. Kwaliteit/prijsverhoging is super! Zeer tevreden!

• Bas
    Review voor Tegel Outlet XXL

Mooie tegels, goede prijs en snelle levering!

• Gus Geboers
    Review voor Tegel Outlet XXL

Het is zeer vakkundig dat U een fout ontdekt heeft (in het systeem) en dit erg vakkundig aangepakt heel erg bedankt ook voor de nette en snelle levering, ik houd van jullie😘

• Roger ubags
    Review voor Tegel Outlet XXL

Alles goed geregeld tegen een super prijs

• JM Snijder
    Review voor Tegel Outlet XXL

goede prijs top geregeld ben erg blij met mijn bestelling

• Hub Knoren
    Review voor Tegel Outlet XXL

Goede service en snelle levering!

• Daniel
    Review voor Tegel Outlet XXL

Very nice selection of nature stone slabs and tiles, high quality of products, good service, well packed package/pallets.