TegelProfit
Alle tegels met 25 tot 40 procent korting.
Filter 15 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

• L.
    Geverifieerde klant van TegelProfit

Levering was prima, maar de bereikbaarheid van de winkel was slecht.
    Een aantal dagen achter elkaar waren zij niet bereikbaar (3-4 x per dag gebeld)

• Rinze van der Lei
    Geverifieerde klant van TegelProfit

Uitstekende begeleiding van het proces. En als er dan iets fout gaat met de verzending, dan lossen ze het probleem op een prima manier op! Dat vind ik klasse.

• Hoe beoordeel je TegelProfit?

• Tejo Lemmens
    Geverifieerde klant van TegelProfit

Snelle levering en super after-sales bij nabestelling.

• Sandra Langeveld
    Review voor TegelProfit

Toplevering! Wij hebben vloertegels besteld die 4 weken na levering geleverd moesten worden in verband met onze verbouwing. Vanmorgen keurig geleverd. Hele goede service. Bedankt!

• Broer Geraads
    Review voor TegelProfit

Betere service dan bij ons in Venlo de "beste" tegelhandel!

Hartstikke Bedankt beste mensen, voor jullie goede en snelle service!!!!

Volgende keer bestellen we weer bij jullie!

De groeten uit Tegelen.

• Dennis
    Review voor TegelProfit

Zodra ik weer tegels nodig heb kom ik hier weer terug. Super service en advies gekregen, voelde ook meteen als vertrouwd. Tegels netjes op de afgesproken dag bezorgd allemaal mooi in de doos op een pallet. En dat allemaal voor een zeer scherpe prijs!

• Jeroen
    Review voor TegelProfit

Tegels besteld tegen een goede prijs; service daarna in verband met aanpassen van de levering en naleveren vanwege een foutje in de levering: uitmuntend!
    (Klant)vriendelijk, met humor, en zeer professioneel. Zonder terughoudendheid aan te bevelen.

• L. Hanssen
    Review voor TegelProfit

Inmiddels diverse bestellingen gedaan. Ik werd keurig op de hoogte gesteld op het moment dat de tegels er waren (super snel) en opgehaald konden worden. Enkele dagen op voorraad houden was geen probleem! Ook de communicatie rondom de bestellingen was uitstekend; zowel per mail als telefonisch. Tegels voor een keurige prijs. Zeker een aanrader.

• Rik w
    Review voor TegelProfit

Zeker 40% goedkoper dan alle andere aanbieders. Order geplaatst en daarna meteen door Tegelprofit gebeld om alles goed af te stemmen. Zelfs de uitgestelde levering was geen probleem. Het leveren van een tegel die ze niet in het assortiment hebben was zelfs geen probleem. Als perfectionist raad ik Tegelprofit zeker aan!

• Kasper Bleijenberg
    Review voor TegelProfit

Afspraak is afspraak, voortreffelijke bediening, topkwaliteit tegels, kortom een aanrader !!