TennisFirst
Bij TennisFirst is het ook mogelijk om langs te komen om tennisproduct even te voelen en advies te vragen over een bepaald product. Bijna al onze producten zijn op voorraad in de winkel en dus ideaal om even te bekijken. Kom je speciaal voor een product naar de winkel? Bel van te voren dan even om te vragen of het product voorradig is.

Wij begrijpen dat tenniskleding graag even gepast wordt, voor het gekocht wordt en dat is via de website niet zo makkelijk. Dit geldt natuurlijk ook voor tennisschoenen, want het is van belang dat tennisschoenen goed zitten. Het is ook mogelijk om je racket te laten bespannen in onze tenniswinkel in Rotterdam, waar we kunnen kijken naar je niveau en manier van spelen om de optimale bespanning op jouw racket te zetten.

Ook is het mogelijk om in de winkel meer advies te vragen over tennislessen die wij geven of daarvoor kan je even kijken op firstservices. De tenniswinkel in Rotterdam is zo ingericht dat je van alle gemakken voorzien bent en je altijd kan slagen voor de nieuwste tennisproducten! Het adres van onze tenniswinkel is Kleiweg 97a Rotterdam.

Lidmaatschap per 05-01-2021 stopgezet

9,0

• Pepijn
    Review voor TennisFirst

Heb meerdere keren bij tennisfirst besteld en nooit klachten gehad. Hulde!

• Lotte

Goede communicatie

• Chris
    Review voor TennisFirst

Heel tevreden. Ik had dinsdag besteld en alles was woensdag al in huis.

• Henrieke

Vlotte service

• Pim
    Review voor TennisFirst

Goede ervaring met TennisFirst gehad. Snel contact en snelle levering.

• Bert
    Review voor TennisFirst

Goede retour mogelijkheden en de klantenservice uiterst handig. Goed geholpen

• Marlena
    Review voor TennisFirst

Vlotte levering en retouren voor andere maten. Wij hebben voor een team besteld en keurige service ontvangen.

• Inge
    Review voor TennisFirst

zeer snelle levering, Bij retourzending bedrag bijna direct terug op je rekening. Snelle reactie op mail bij vermelding verkeerde maat. Leuke artikelen en goed geprijsd.

• Roos1
    Review voor TennisFirst

Uitstekend gegaan, bestelling was de volgende dag al in huis. Netjes

• Ruud

• Richard
    Review voor TennisFirst

Groot pluspunt voor de klantenservice welke mij uitstekend heeft geholpen met mijn bestelling

• Robin
    Review voor TennisFirst

Leuk assortiment! Bestelling was volgende dag al in huis toppie!

• Givano
    Review voor TennisFirst

Zeer tevreden met de snelle service

• P. Kok
    Review voor TennisFirst

Super service elke keer weer. De klantenservice altijd zeer behulpzaam. Makkelijk ook via chat je vragen stellen

• Huub
    Review voor TennisFirst

Vlotte service! Klantenservice zeer vriendelijk !! Gripjes die niet bij mijn bestelling zaten werden gelijk dezelfde dag verstuurd.

• Monique
    Review voor TennisFirst

steeds levering volgens afspraak,ook retourzendingen snel verwerkt

• Hendrik
    Review voor TennisFirst

Fijne communicatie. Alles is bij TennisFirst tot in de puntjes geregeld.

• Suzanne de Bijl
    Review voor TennisFirst

TOP!! Binnen een dag alles al binnen bedankt ook voor het advies

• Johnny H

prima gegaan alles