Terras & Co

Verkoop van producten geschikt voor op het terras & tuin.
Voornamelijk terrashaarden, zowel op gas als elektrisch; Vuurtafels, Tafelhaarden en heaters.

Filter 7 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Roland
    Review voor Terras & Co

Hatte nach 2 Jahren ein Problem mit dem Brenner, habe am selben Tag, am Tag vor Ostern noch eine Antwort bekommen und konnte das Problem sofort beheben. SUPER SERVICE
    DAnke

• Franck
    Review voor Terras & Co

Très bon produit et service client parfait
    Franck

• Hoe beoordeel je Terras & Co?

• Jos Glod
    Review voor Terras & Co

Alles TOP, super netter Kontakt, schnelle Lieferung, optimal verpackt, alles funktioniert perfekt, besser kanns nicht sein, vielen DANK !!!!!

• Rhea Sol Hiballes
    Review voor Terras & Co

Tevreden over de deskundigheid van Terras & Co en de levering van mijn vuurtafel. Deze was niet op voorraad, maar ik werd correct geïnformeerd over de levertijd.

• Rene
    Review voor Terras & Co

Mooie gashaard besteld en uitermate tevreden met de levering. Helaas bleek de haard na 1 x gebruikt te hebben niet meer aan te gaan. Contact opgenomen met terras &co en zij hebben retourzending geregeld.
    Haard gemaakt en daarna weer retour gezonden naar ons. Top service.
    Wij genieten weer van onze haard.

• A&A Mets

Wij zijn heel tevreden.
    De buitenhaard/barbeque Texas werd super verpakt met spuitbus verf (als extraatje) op de afgesproken dag, bezorgd. Voordien contact gehad en al onze vragen werden op een zeer vriendelijke manier beantwoord.

Chapeau!!

• Tessa

Wat een super service.!
    Een Vuurtafel van steigerhout besteld en dezelfde avond nog een berichtje van Hieke of ik wellicht vergeten was een kleur te kiezen voor het hout. Dat is pas meedenken. Per mail aangepast en al heel snel werd de Vuurtafel op de aangegeven dag geleverd. Helemaal goed. Echt een aanrader als je wilt genieten van een gezellig en warm haardvuurtje.

Antwoord van Terras & Co

Bedankt voor je beoordeling Tessa en uiteraard graag gedaan.
    We wensen jullie heel veel plezier met de Vuurtafel.
    Hieke de Winter
    Terras & Co BV