The Living Company
LIVING AND COMPANY
verkoopt exclusieve
woonmerken zoals
Bloomingville, HAY, en House
Doctor. Tevens zijn wij HK-
Living, KEK Amsterdam, Nicolas
Vahé en Storebror dealer.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 01-12-2021 stopgezet

7,5
20 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 9 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Ingrid
    Review voor The Living Company

    Hele snelle levering

  • Sophie Phythian
    Review voor The Living Company

    I cannot recommend The Living Company. This company took payment for a product I have not received, they cannot provide me with a delivery date, and they will not provide a refund despite my repeated requests for one. Please note that they have exempted refunds to countries outside the EU, which seems highly unusual. I email them almost every other day but I have not yet received clear information.

    When I requested clarity on shipping, they generated a distribution notice from Post NL stating the item would be delivered a week later, but the item did not arrive. That was several weeks ago now. As others have noted, they are not contactable by phone.

    I am £600 out of pocket and without the item I ordered, with no idea of if and when it might arrive. I want a refund as soon as possible, and am most concerned about the ethics of holding customer money indefinitely without delivery.

  • Kim Braeckman
    Review voor The Living Company

    Sinds maart wacht ik op mijn goederen voor een openstaand bedrag van 1894€. Ondanks de vele mails waarop geen antwoord volgt en uiteindelijk loze belofte begin juli 2021 dat ze ging terugbetalen heb ik tot op heden 10/08/21) niets ontvangen. Deze webshop is bovendien telefonisch niet bereikbaar. Dit zijn malafide handelaars. Een geschil is ingediend bij de geschillencommissie.

  • Hendrik Luyten
    Review voor The Living Company

    30 mei besteld, ORD202035961, vandaag nog steeds niet geleverd, klantenservice onbereikbaar, geeft geen respons, te vermijden deze webshop!

    Antwoord van The Living Company

    U hebt het artikel besteld met een verwachte leverdatum.
    Dit is uiteindelijk netjes door ons geleverd: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/volg-je-pakket?tc=JJD0000900603919222303878&pc=3200&lc=nl-NL

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

  • Sanne van den Brink
    Review voor The Living Company

    Vaas was helaas beschadigd bij binnenkomst maar is op een goede manier opgelost!

  • Giovanna
    Review voor The Living Company

    Mooie producten!

  • RJ
    Review voor The Living Company

    Hangstoel twv EUR 200 retour versturen is een drama. Webshop geeft onjuiste informatie en dan na uiteindelijk te hebben opgestuurd beweren ze dat het product beschadigd is en dat ze het geld niet kunnen terugstorten. Ook lieten ze 6 weken na ontvangst product niks weten totdat ik ze contacteerde.

    Ik bestel nooit meer!

    Antwoord van The Living Company

    Beste Rishayra,

    U hebt een hangstoel aan ons geretourneerd waar schade aan zat, veroorzaakt door u of door het terugsturen van de hangstoel.
    Tevens zat er witte verf op de hangstoel wat duidelijk aan u gecommuniceerd is.

    Wij hebben duidelijk aangegeven in onze retourvoorwaarden dat producten welke niet in nieuwstaat zijn, helaas niet geretourneerd kunnen worden.
    In uw geval moesten wij de retour dan ook weigeren.

  • Kim
    Review voor The Living Company

    Onze FEST Amsterdam bank is vorige week geleverd en wat een beauty! Hele fijne service, bank is netjes uitgepakt en gemonteerd. Tevens hebben we hierbij duidelijk onderhoudsadvies gekregen

  • Arno
    Review voor The Living Company

    Snelle bezorging en goed ingepakt.

    Misschien een tip; er zat geen retourformulier bij. Voor mij niet belangrijk maar wel voor een klant die items wilt retourneren.