Thils
Op de website van Thils kunt u terecht voor de mooiste en de landelijke collectie van Clayre & Eef.
Wij verkopen alle artikelen van Clayre & Eef die zij in haar assortiment verkoopt.
Daarmee zijn wij een van de grootste verkooppunten van Clayre & Eef.

Wij bieden ook zeer leuke workshops aan voor particulieren en bedrijven.
Dit aanbod is steeds vernieuwend en u kunt ook zelf in overleg een datum prikken voor een van de workshops.
Mocht u nu een artikel vinden die niet voorradig is ?
Mail ons het artikelnummer door, wij mailen u de prijs en de levertijd door.

Mercatorstraat 40
7131 PX Lichtenvoorde