ThuisByAmy
Verkoop van artikelen in en om het huis
4,3

• Carl vG
    Review voor ThuisByAmy

Bij een defect product kreeg ik gelijk een nieuw toegestuurd

• Michelle
    Review voor ThuisByAmy

Er wordt een hoop over geklaagd, maar het is een prima webwinkel. Na wat slechte reviews gelezen te hebben, was ik wat sceptisch. Maar ik heb op 10 augustus besteld en op 13 augustus had ik het in huis. Is zoals ze stellen op hun site, dus niets mis mee

• Hoe beoordeel je ThuisByAmy?

• Rudy
    Review voor ThuisByAmy

Vind het een heldere website en wat men daarop aangeeft is men ook correct nagekomen. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier iets heb gekocht maar eerste ervaring is positief.

• F. Oral
    Review voor ThuisByAmy

Gewoon de betaalde produkten leveren zal een verbetering zijn

• Frits Wening
    Review voor ThuisByAmy

Door bestelde en betaalde producten wel te leveren.

• Tjeerd

Supersnel

• Kelly
    Review voor ThuisByAmy

Verschrikkelijk slecht! Product besteld, na het bestellen was deze niet meer te vinden op de site. Na een paar dagen meerdere keren geprobeerd te bellen/mailen, geen reactie. Nu ZONDER bericht is het geld terug gestort. Hoe moeilijk is het om te communiceren!! Ik hoop dat ze gestopt worden

Beste Kelly,

Het artikel dat je had besteld was helaas zoveel besteld dat de voorraad op een gegeven moment op was. Wij hebben het artikel toen van onze website gehaald, maar niet voordat jij al had besteld. Daarop konden wij niet anders dan het aankoopbedrag terug op je rekening storten. Wij geven dit doorgaans aan via een email. Mogelijk is die in de map voor ongewenste berichten terecht gekomen of je hebt bij het plaatsen van de bestelling een fout in het mailadres getypt. Dat komt ook nog wel eens voor.
    Excuses voor het ongemak in elk geval.

• Els
    Review voor ThuisByAmy

Telefoon opnemen of op mails reageren

Beste Els,

Dank voor je beoordeling. Helaas is het op dit moment zo druk dat wij inderdaad de telefoon niet aan nemen. Wij zetten alle mensen in om bestellingen te verwerken.
    Op email wordt altijd gereageerd. Het kan echter zo zijn dat daar een dag overheen gaat want ook bij de beantwoording van email is het erg druk. Onze excuses daarvoor.
    Hopelijk ben je toch tevreden met de geleverde producten.

• Melissa Vandenplas

• Aleander
    Review voor ThuisByAmy

Door te reageren als je ze probeert te benaderen.

Beste Aleander,

Dank voor je review. Wij reageren per email altijd binnen een werkdag.
    Dat hebben wij bij jou ook gedaan. Soms kan het zijn dat we je niet het antwoord kunnen even wat je graag had gewenst, In jouw geval kon de bestelling niet geleverd worden en is het aankoopbedrag terug gestort op je rekening.
    Excuses daarvoor.