De online leverancier in kunststof regentonnen van a-merken zoals Harcostar en BeGreen. Naast het feit dat wij de voordeligste zijn en de beste service bieden, waarborgen wij ook standaard een garantie van 5 jaar.

Vrijwel alles wordt direct uit voorraad geleverd en kunt u vaak de volgende dag al aan de slag met uw regenton of accessoire.
9,1
Filter 786 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 785 met beschrijving

• nvt
    Geverifieerde klant van ThuisTuinieren.nl | De snelste, goedkoopste en beste leverancier van regentonnen en benodigdheden.

snelle levering

• Eddy Van Dijken

• Hoe beoordeel je ThuisTuinieren.nl | De snelste, goedkoopste en beste leverancier van regentonnen en benodigdheden.?

• Paul

duidelijke site, levering is goed, wordt op de hoogte gehouden mbt de levering

• EP67

Prima regenton deze Aqua Tower 650 liter, bij nader inzien is hij wel erg groot. Je meet het thuis uit en denkt dat lijkt prima maar als hij dan voor je staat dan is hij wel erg groot. Dan is het jammer dat de retourregeling op eigen kosten moet, ik snap het wel maar is niet echt goede service. Je kunt ook zeggen, koop je een andere dan vergoeden wij die retourkosten. Nu kost het je eigenlijk teveel om te retourneren en ben je niet helemaal blij met je aankoop en dat is jammer.

• Lisanne Elzinga

Telefonisch en per mail contact gehad. Zelfs na openingstijd werdt de app nog beantwoord!! Zee tevreden met mijn mooie regenton en snelle levering. Zeer tevreden over dit bedrijf en hun service👍

• Martyna Kukulka

Snelle levering, goede prijs en goede kwaliteit.

• José van Tuijl

GEWELDIG!!!

• Elizabet Homan-Lahpor

snelle levering

• Ben

Uitgebreid assortiment regentonnen en accessoires. Ook mogelijk om direct af te halen. Zeer vriendelijk personeel.

• Leo

Levert snel en komt overeen beschrijving

• Dave Hofland

Snelle levering na bestelling, goed gergeld daar allemaal..

• Matthew Stapper

Goede service, goede communicatie wat betreft verzenden.

• Mohamed Khalil

Het product is uitstekend, zoals op de foto's, en snelle levering.

• Birgit Hennig

Super bedankt ,wij zijn blij

• M Eichenberger

Hartelijk Dank voor de regenton! Geweldig, ik ben er blij mee! Groetjes.

• Leonie

We hebben 2 regentonnen besteld. Netjes geleverd. En zoals verwacht.

• Ariëlla Roeleveld

Supersnel geleverd.

• Henk Loman

Heeel snelle levering. Prima product. De geleverde kraan was echter bij de vervoerder beschadigd geraakt. Telefonisch gemeld. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik moest een foto sturen van de schade. Direct na het verzenden van de mail kreeg ik al bericht dat er een nieuwe was verstuurd. Die was ruim binnen een dag binnen. Kortom goed product en geweldige service. Dit bedrijf is aan tebevelen.

• Peter Floor

Mooie regentonnen!