Thuisbloemist

Thuisbloemist

Thuisbloemist is een bloemist met een bloemen en planten bezorgservice voor levering door heel Nederland en Belgiƫ. U kunt bij Thuisbloemist kant en klare lange boeketten bestellen die met de hand gebonden zijn. In onze webwinkel vindt U ook een breed assortiment bloemen om zelf prachtige bloemstukken, corsages, tafelstukjes, boeketten of zelfs bruidscreaties mee te maken en kunt U ook indien U dit wenst bloemschikmaterialen bestellen om prachtige creaties te maken.

Prachtige lange grootbloemige Hollandse Rozen in verschillende natuurlijke kleuren, maar ook geverfd zoals blauwe Rozen tot aan exclusieve wax Rozen zijn ook verkrijgbaar bij Thuisbloemist. Op alle bloemen geeft Thuisbloemist een versheidsgarantie van 7 dagen, zodat U verzekerd bent van een bos verse bloemen als U die bij Thuisbloemist besteld.

U kunt er ook voor kiezen om een bloemenabonnement af te sluiten tegen een aantrekkelijk tarief bij Thuisbloemist, waarmee U verzekerd bent van een verse bos bloemen die iedere week, iedere twee weken of iedere maand bij U bezorgd wordt of bij een dierbare. Onze boeketten voor onze abonnement klanten hebben veel bloemen en altijd prachtige grootbloemige Rozen die ook nog eens heel lang staan in de vaas.

De trend van nu is droogbloemen en daar heeft Thuisbloemist een heel gevarieerd aanbod in die allemaal vanuit de eigen voorraad geleverd worden. De droogbloemen kunt U per bos bestellen en eindeloos ermee variƫren of ze als solo in een mooie vaas laten uitblinken zoals prachtige gedroogde Pampasgras pluimen waar U lang plezier aan kunt beleven.
6,1

• Ann Segaert
    Review voor Thuisbloemist

Ik bestel Nooit meer bij jullie, mijn bestelling is tot op heden nog steeds niet geleverd (bestelling van 01/06/20). Ik telefonisch contact genomen, een mail gestuurd en tenslotte een aangetekend schrijven gestuurd, maar zonder resultaat. Ik heb ondertussen een plant ergens anders gekocht voor mijn nieuwe buren maar zou toch graag mijn geld terug krijgen!

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mevrouw Segaert, helaas hebben wij door de hoeveelheid bestellingen die van U niet kunnen verzenden op tijd en is die blijven liggen. Met planten geven wij ook aan nog steeds met vertragingen te zitten in het uitleveren. Ik begrijp heel goed dat U enorm telurgestelt bent. Inmiddels hebben wij nu Uw betaling terug geboekt en excuses voor uitblijven van een eerdere reactie.

• Deirdre
    Review voor Thuisbloemist

Update; inderdaad mijn geld uiteindelijk teruggestort gekregen. Ik had iets besteld en gedacht dit binnen 2 weken te krijgen, het duurde uiteindelijk bijna 2 maanden en ja in die tijd ben ik verhuisd echter is mijn adreswijziging meerdere keren gecommuniceerd zowel per mail
    als telefonisch. Maar goed het is opgelost..laten we het hier bij laten.

Na 2 maanden nog geen zicht op mijn bestelling. Ze reageren niet of kortaf op de mail. Geven geen persoonlijke updates, geen reactie op de vraag om
    Geld terug te krijgen.

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mevrouw, wij zijn een aantal keer bij U langs geweest met de bestelling en hebben meerdere keren een notificatie achtergelaten. Nu achteraf blijkt dat U in de tussentijd verhuist bent en hebben wij bij het adres wat op de bestelling stond als bezorgadres aangehouden komen wij nu achter. Inmiddels is het geld al geruime tijd netjes terug betaald en hebben wij helaas een aantal malen een mislukte bezorging gehad.

• Hoe beoordeel je Thuisbloemist?

• A
    Review voor Thuisbloemist

Leveren. Als je het niet aankan, zet dan een stop op de bestellingen. Gooi de afleveragenda een maand dicht. Data voor levering openhouden en vervolgens niet leveren, en nergens op reageren, om vervolgens te klagen dat klanten geen begrip hebben, is echt te bizar voor woorden. Gooi alles op slot tot de achterstand is weggewerkt. Jullie beweren alle annuleringen terugbetaald te hebben, dat is gewoon niet waar. En vervolgens reageren als een stelletje kleuters. Jullie willen mensen die klagen liever niet terugzien? Denken jullie nou echt dat mensen die weken voor niets wachten op een bestelling of op geld terug, ooit nog zaken met jullie willen doen?

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mevrouw, Mijnheer A erg moedig om anoniem een reactie te plaatsen. Wij vragen om begrip en kennelijk heeft U dat niet. Veel succes gewenst en hopelijk zien wij U niet meer terug.

• Riena
    Review voor Thuisbloemist

Ik heb mijn bestelling van 13 april (bedrag ruim €50) nog steeds niet ontvangen, ze reageren niet op mijn mails en whatsapp. Het is me 1 keer gelukt om ze telefonisch te spreken, toen werd mij toegezegd dat de bestelling eraan kwam. Dit Is nu ruim 2 weken geleden, helaas nog steeds niets ontvangen en nooit reactie op mijn mails en WhatsApp’s gehad

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mevrouw, ik zie dat deze bestelling inderdaad over het hoofd gezien is. Excuses hiervoor en wij gaan dit zo snel mogelijk rechtzetten.Wat betreft reageren, daar hebben we helaas een keuze in moeten maken; bestellingen verwerken of dagen reacties geven en geen bestellingen kunnen verzenden. Het zijn allebei keuzes die we liever niet willen maken en hopen ook niet meer voor die keuze te hoeven komen te staan.

• Anoniem
    Review voor Thuisbloemist

Daadwerkelijke levering van mijn veel te late bestelling en anders geld terug!!!!

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Anoniem, graag details van de bestelling en Uw naam dan kunnen we wat terug zoeken. Dit is zeer beperkte informatie.

• Elvira
    Review voor Thuisbloemist

Ik heb lang gewacht op de levering (6 weken), maar uiteindelijk is het toch nog in orde gekomen.

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mevrouw, hartelijk dank voor Uw fijne reactie, klanten die lang hebben moeten wachten en niet agressief zijn geweest die gaan wij belonen met wat leuks. U bent in ieder geval een klant waar wij graag verder mee gaan.

• Jolien
    Review voor Thuisbloemist

Mijn man heeft bloemen besteld bij jullie op 20 april... nog steeds niks ontvangen.. Het gaat hier nu niet meer om een beetje vertraging... meer dan een maand. Tip: leg misschien even je webshop stil zodat je iedereen op tijd kan bedienen. Jullie zijn amper bereikbaar en als we jullie dan toch kunnen bereiken dan zijn jullie helaas niet zo beleefd aan de telefoon. Jullie hadden beloofd om uiterlijk vorige week woensdag of vrijdag te leveren... maar nog steeds niks.. Aangezien het contact met jullie nogal moeilijk verloopt,zag ik geen andere manier meer dan hier een recensie te plaatsen. Wij zouden graag de bloemen nog deze week ontvangen. Als dit niet kan(geen loeze beloftes deze keer) dan willen wij ons geld terug. We hebben lang braaf zitten wachten,maar nu moet er echt iets ondernomen worden door jullie hoor. Hopemijk leren jullie er iets uit naar de toekomst toe. Altijd beleefd zijn naaar je klanten. Is er een probleem,contacteer hen dan en bespreek dit met hen en kom met oplossingen.( geen loeze beloftes). Mvg

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Jolien, kunt U alstublieft een ordernummer geven want op die naam kom ik heel wat bestellingen tegen en weet ik niet om welke het gaat.

• Jan Willem
    Review voor Thuisbloemist

Aangeboden producten niet leverbaar en na 6 weken wachten nog geen producten gezien en tot op heden ook mijn geld niet terug. Oplichterij.

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mijnheer, er is zeker geen sprake van oplichterij, alleen van enorm veel bestellingen die we niet hebben kunnen leveren op tijd. Ik kan geen recente bestelling op Uw naam terug vinden, dus als U details kunt geven graag?

• Amanda
    Review voor Thuisbloemist

Geen enkele reactie op mijn 5 mails die ik al naar de klantenservice heb gestuurd i.v.m. mijn order. Deze order heb ik in april geplaatst en tot op heden nog steeds niet geleverd gekregen. Ik krijg geen enkele respons vanuit de klantenservice en wil dan ook graag de order annuleren en mijn geld terugkrijgen daar ik deze bloemen ook niet meer wil ontvangen.

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mevrouw, wij hebben helaas keuzes moeten maken in het maken van bestellingen en dit doen we al weken tot zeer laat s'avonds, weekenden en feestdagen en er is geen tijd helaas om de klanten ook netjes te woord te staan. Als U het ordernummer kunt doorgeven, boek ik het geld terug aan U.

• Marc
    Review voor Thuisbloemist

Bloemen op 6 mei besteld voor moederdag 10 mei. Dagen na moederdag nog niets geleverd. Paar keer gebeld, zeer onbeleefde meneer aan de tel. Ondertussen niets verstuurd. Ook gemaild met verzoek meer info. Geen reactie. Weer gebeld. Onbeleefde man aan de telefoon. Uiteindelijk op 25 mei geleverd. Enige vertraging is begrijpelijk maar dit was schandalig.

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mijnheer, wij jatten niets van iemand, mensen die niet geleverd zijn of de bestelling geannuleerd hebben hebben allemaal netjes hun geld terug gekregen, alleen de bestelling waar U het over heeft kan ik niet zo herleiden welke bestelling die zou kunnen zijn, omdat we heel veel bestellingen van Marc ontvangen hebben. Graag een ordernummer?