Thuisbloemist

Thuisbloemist

Thuisbloemist is een bloemist met een bloemen en planten bezorgservice voor levering door heel Nederland en België. U kunt bij Thuisbloemist kant en klare lange boeketten bestellen die met de hand gebonden zijn. In onze webwinkel vindt U ook een breed assortiment bloemen om zelf prachtige bloemstukken, corsages, tafelstukjes, boeketten of zelfs bruidscreaties mee te maken en kunt U ook indien U dit wenst bloemschikmaterialen bestellen om prachtige creaties te maken.

Prachtige lange grootbloemige Hollandse Rozen in verschillende natuurlijke kleuren, maar ook geverfd zoals blauwe Rozen tot aan exclusieve wax Rozen zijn ook verkrijgbaar bij Thuisbloemist. Op alle bloemen geeft Thuisbloemist een versheidsgarantie van 7 dagen, zodat U verzekerd bent van een bos verse bloemen als U die bij Thuisbloemist besteld.

U kunt er ook voor kiezen om een bloemenabonnement af te sluiten tegen een aantrekkelijk tarief bij Thuisbloemist, waarmee U verzekerd bent van een verse bos bloemen die iedere week, iedere twee weken of iedere maand bij U bezorgd wordt of bij een dierbare. Onze boeketten voor onze abonnement klanten hebben veel bloemen en altijd prachtige grootbloemige Rozen die ook nog eens heel lang staan in de vaas.

De trend van nu is droogbloemen en daar heeft Thuisbloemist een heel gevarieerd aanbod in die allemaal vanuit de eigen voorraad geleverd worden. De droogbloemen kunt U per bos bestellen en eindeloos ermee variëren of ze als solo in een mooie vaas laten uitblinken zoals prachtige gedroogde Pampasgras pluimen waar U lang plezier aan kunt beleven.
5,8

• Daniel
    Review voor Thuisbloemist

Laat u zich niet misleiden door de recensies! Gisterenmiddag heb ik contact opgenomen met Thuisbloemist, vanwege hetgeen, waar ik de eigenaar sprak en verteld kreeg dat meneer sinds 01-01-2021 het bedrijf heeft overgenomen. Er is uitstekende service verleend, meneer heeft verstand van zaken en de bloemen kwamen keurig volgens afspraak aan. Het boeket ziet er prachtig uit en ruikt heerlijk, aldus mijn blije vriendin! Aanrader!

• L. Kooijman

Update:
    Nadat ik onderstaand bericht had geplaatst, kreeg ik binnen 24 uur antwoord van de Thuisbloemist. Een mailtje met sorry voor het lange wachten en de bestelling zou meteen verzonden worden. Die kwam na 2 dagen binnen, alleen mistte ik 1 deel van de bestelling. Een aantal dagen later kreeg ik bericht dat ze het niet konden leveren en dat ik mijn geld terug kreeg. Dit heb ik inmiddels ook ontvangen.
    Uiteindelijk is het goed gekomen, maar ik had liever wat eerder een bericht ontvangen over de stand van zaken.

Op 5 januari 2021 in goed vertrouwen een bestelling geplaatst bij de thuisbloemist, maar tot op heden nog steeds niks ontvangen. Zelfs op mailtjes reageren ze niet.
    Als de levertijd langer is dan zij aangeven, laat dat dan even weten, ik heb best begrip voor drukte en langere levertijd, maar de onwetendheid vind ik niet fijn.
    Zeker na het lezen van al deze reviews, heb ik er geen vertrouwen meer in dat ik mijn bestelling krijg. Hoop dat ik dan op z'n minst mijn geld wel terug krijg.
    Graag een antwoord!

• Hoe beoordeel je Thuisbloemist?

• Simone van Wijk
    Review voor Thuisbloemist

Ik heb een bos bloemen besteld die op 10 oktober jl geleverd zou worden. Op 13 oktober kreeg ik een track en trace dat de bloemen op 14 oktober afgeleverd zouden worden. Na een paar dagen was deze track en trace code leeg en staat er geen nieuwe datum gepland. Ik heb daarop gebeld en de voicemail ingesproken. Geen reactie daarop gehad. Daarna heb ik een mail gestuurd, maar ook daar geen reactie op gehad. Daarna een whats app bericht verzonden, maar ook helaas daarop 0 reactie. Wel het geld incasseren, maar niets leveren...dat kan echt niet. Ik wil zo spoedig mogelijk mijn geld terug!

• Nele Stevens
    Review voor Thuisbloemist

na mijn betaling is er geen contact meer geweest, bloemen waren besteld voor de 50e verjaardag van een vriendin, bloemen konden tijdig geleverd worden werd er op de site vermeld, krijg steeds foutmeldingen op verstuurde mails

• Ann Segaert
    Review voor Thuisbloemist

Ik bestel Nooit meer bij jullie, mijn bestelling is tot op heden nog steeds niet geleverd (bestelling van 01/06/20). Ik telefonisch contact genomen, een mail gestuurd en tenslotte een aangetekend schrijven gestuurd, maar zonder resultaat. Ik heb ondertussen een plant ergens anders gekocht voor mijn nieuwe buren maar zou toch graag mijn geld terug krijgen!

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mevrouw Segaert, helaas hebben wij door de hoeveelheid bestellingen die van U niet kunnen verzenden op tijd en is die blijven liggen. Met planten geven wij ook aan nog steeds met vertragingen te zitten in het uitleveren. Ik begrijp heel goed dat U enorm telurgestelt bent. Inmiddels hebben wij nu Uw betaling terug geboekt en excuses voor uitblijven van een eerdere reactie.

• Deirdre
    Review voor Thuisbloemist

Update; inderdaad mijn geld uiteindelijk teruggestort gekregen. Ik had iets besteld en gedacht dit binnen 2 weken te krijgen, het duurde uiteindelijk bijna 2 maanden en ja in die tijd ben ik verhuisd echter is mijn adreswijziging meerdere keren gecommuniceerd zowel per mail
    als telefonisch. Maar goed het is opgelost..laten we het hier bij laten.

Na 2 maanden nog geen zicht op mijn bestelling. Ze reageren niet of kortaf op de mail. Geven geen persoonlijke updates, geen reactie op de vraag om
    Geld terug te krijgen.

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mevrouw, wij zijn een aantal keer bij U langs geweest met de bestelling en hebben meerdere keren een notificatie achtergelaten. Nu achteraf blijkt dat U in de tussentijd verhuist bent en hebben wij bij het adres wat op de bestelling stond als bezorgadres aangehouden komen wij nu achter. Inmiddels is het geld al geruime tijd netjes terug betaald en hebben wij helaas een aantal malen een mislukte bezorging gehad.

• A
    Review voor Thuisbloemist

Leveren. Als je het niet aankan, zet dan een stop op de bestellingen. Gooi de afleveragenda een maand dicht. Data voor levering openhouden en vervolgens niet leveren, en nergens op reageren, om vervolgens te klagen dat klanten geen begrip hebben, is echt te bizar voor woorden. Gooi alles op slot tot de achterstand is weggewerkt. Jullie beweren alle annuleringen terugbetaald te hebben, dat is gewoon niet waar. En vervolgens reageren als een stelletje kleuters. Jullie willen mensen die klagen liever niet terugzien? Denken jullie nou echt dat mensen die weken voor niets wachten op een bestelling of op geld terug, ooit nog zaken met jullie willen doen?

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mevrouw, Mijnheer A erg moedig om anoniem een reactie te plaatsen. Wij vragen om begrip en kennelijk heeft U dat niet. Veel succes gewenst en hopelijk zien wij U niet meer terug.

• Riena
    Review voor Thuisbloemist

Ik heb mijn bestelling van 13 april (bedrag ruim €50) nog steeds niet ontvangen, ze reageren niet op mijn mails en whatsapp. Het is me 1 keer gelukt om ze telefonisch te spreken, toen werd mij toegezegd dat de bestelling eraan kwam. Dit
    Is nu ruim 2 weken geleden, helaas nog steeds niets ontvangen en nooit reactie op mijn mails en WhatsApp’s gehad

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mevrouw, ik zie dat deze bestelling inderdaad over het hoofd gezien is. Excuses hiervoor en wij gaan dit zo snel mogelijk rechtzetten.Wat betreft reageren, daar hebben we helaas een keuze in moeten maken; bestellingen verwerken of dagen reacties geven en geen bestellingen kunnen verzenden. Het zijn allebei keuzes die we liever niet willen maken en hopen ook niet meer voor die keuze te hoeven komen te staan.

• Anoniem
    Review voor Thuisbloemist

Daadwerkelijke levering van mijn veel te late bestelling en anders geld terug!!!!

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Anoniem, graag details van de bestelling en Uw naam dan kunnen we wat terug zoeken. Dit is zeer beperkte informatie.

• Elvira
    Review voor Thuisbloemist

Ik heb lang gewacht op de levering (6 weken), maar uiteindelijk is het toch nog in orde gekomen.

Antwoord van Thuisbloemist

Geachte Mevrouw, hartelijk dank voor Uw fijne reactie, klanten die lang hebben moeten wachten en niet agressief zijn geweest die gaan wij belonen met wat leuks. U bent in ieder geval een klant waar wij graag verder mee gaan.