Tientjeofminder.nl

Met Tientjeofminder.nl willen wij de taboe op tweedehandse kleding en schoenen doorbreken. Dit kunnen wij waarmaken, omdat wij zelf een inzamelaar van en groothandelaar in gebruikte kleding en schoenen zijn. Zo selecteren wij zelf (zo zorgvuldig mogelijk) de aangeboden artikelen vanuit onze eigen voorraad. De artikelen op Tientjeofminder.nl mogen maximaal €10 kosten, waardoor de korting op de nieuwprijs op kan lopen tot wel 90%!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 09-01-2020 ingetrokken

8,8

• Linda
    Review voor Tientjeofminder.nl

Na mijn eerste bestelling die goed was afgewikkeld bestelde ik een paar gympen voor mijn schoonmoeder.
    Toen ze na 2 werkdagen nog niks had ontvangen heb ik Tientjeofminder.nl een mail gestuurd met veel vragen. Hier heb ik nooit antwoord op gehad en 5 dagen later werd het pakje verstuurd. Deze site pretendeerd binnen 24 uur verzending maar ze doen het dus duidelijk niet. Bestel hier niet !!!! Je bent een nummer en al betaal je meteen je bent echt onbelangrijk. Ik vind het schandalig om als klein winkeltje de grote jongen uit te hangen.

Hi Linda,

Het is inderdaad fout gegaan bij uw 2e bestelling, dit heeft te maken gehad met persoonlijke omstandigheden. Na telefonisch contact, nogmaals bedankt voor uw begrip hiervoor. Wel zijn wij erg blij dat het uiteindelijk toch nog naar wens is opgelost.

Wij hopen u alsnog gauw terug te zien op Tientjeofminder.nl!

• Jurjus
    Review voor Tientjeofminder.nl

Levering was snel en goed geregeld. Product, dat nieuw is, was gewoon kapot. Heb meteen contact gezocht maar bedrijf reageert nergens op. Had een betere service verwacht gezien alle positieve reviews. Jammer, het gaat om kleine bedragen, een goede naam is meer waard.

• A
    Review voor Tientjeofminder.nl

Ik slaag regelmatig voor leuke spullen voor mijn gezin , als ik iets nodig heb dan zit er vaak wel bij!

• Desire
    Review voor Tientjeofminder.nl

Schoen is nu al kapot. 1 dag aan gehad ik werk in een hotel dus moet veel lopen. Had gehoopt dat deze een uitkomst waren. NIET DUS.

• Tevreden klant
    Review voor Tientjeofminder.nl

Ik ben erg te spreken over tientje of minder! Snelle levering, producten betaalbaar en zoals omschreven. Retournering (vanwege verkeerde maat) ging ook uitstekend. Niks op aan te merken, zoals het hoort. Tientje of minder is betrouwbaar en betrokken bij de service haar klanten.

• Bea

Snel en betrouwbaar.

• Linda
    Review voor Tientjeofminder.nl

Wat een geweldige service !! Altijd bereikbaar! En zeer klantvriendelijk, Ik had 2 artikelen besteld waar we heel blij mee zijn. De artikelen zijn van hoogwaardige kwaliteit. Ik beveel dit bedrijf zeker aan !!! Zelf heb ik het aan al m'n vriendinnen verteld iedereen is enthousiast!!!

• Heleen
    Review voor Tientjeofminder.nl

Vriendelijk personee en snelle service. Fijn dat u het telefonisch voor me heeft kunnen oplossen, ik ben erg blij met de schoenen!

• Lowie
    Review voor Tientjeofminder.nl

Snelle afhandeling, uitstekende communicatie en klantvriendelijke bejegening.

• Jolanda smits

Goede levering goede bestelling

• G.Massen
    Review voor Tientjeofminder.nl

Zeer prettige ervaring en perfecte afwikkeling.
    Mooi shirtje!!
    Keurig verzorgd pakje ook!!

• Sherty
    Review voor Tientjeofminder.nl

Vandaag heb ik mijn pakje ontvangen.
    Het was heel goed verpakt en tijdig geleverd.
    Het bestelde artikel is in goede staat.
    Zal zeker vaker iets kopen.

Antwoord van Tientjeofminder.nl

Superleuk om te horen dat de bestelling naar wens is!
    Ook willen wij u bedanken voor de tips/suggesties aangaande onze communicatie. Hier hebben wij wat mee gedaan :) Wij wensen u fijne feestdagen toe!

• Anoniem
    Review voor Tientjeofminder.nl

De tijd klopte wanneer het pakje is bezorgd.

• Beerkens
    Review voor Tientjeofminder.nl

Nette artikelen en snelle afhandeling.

• Bianca
    Review voor Tientjeofminder.nl

Een hele fijne reactie nadat ik zelf mijn adres verkeerd had opgegeven en het pakket retour afzender werd gestuurd. Wat een goede service om de verzendkosten voor eigen rekening te willen nemen! Heel lief....en ben natuurlijk blij met mijn jas!

• Cas

Tevreden

• nelly koning
    Review voor Tientjeofminder.nl

laarzen waren een verkeerde maat toegezonden

Hoi Nelly,

Dit was inderdaad onze fout, ik had mijn leesbril kennelijk niet op, waardoor ik maat 36 en maat 38 heb verward. Gelukkig hebben wij hier spoedig contact over gehad met u en zijn wij blij om te horen dat uw dochter de schoen wel paste! Een gelukje bij een ongeluk dus :) Al had uw dochter de schoen niet gepast, dan hadden wij de schoen retour genomen (uiteraard op onze kosten). Desondanks hopen wij u in de toekomst weer terug te zien in de shop. U kunt nog tot eind 2016 gebruik maken van de kortingscode die wij u hebben toegezonden, anders vernieuwen we deze kortingscode voor u in 2017. Wij wensen u alvast fijne feestdagen toe!

Een vriendelijke groet,

• Chloe dumont
    Review voor Tientjeofminder.nl

Snel het paketje ontvangen! Super fijn!

• Ophelia
    Review voor Tientjeofminder.nl

Schoenen vielen helaas iets te groot maar met zooltjes zaten ze perfect! Ben er onwijs blij mee. Verder waren ze op tijd geleverd en werd ik netjes te woord gestaan via de email door Nadia.

• Harold
    Review voor Tientjeofminder.nl

Goeie service en producten! bestelling op tijd ontvangen en goeie kwaliteit. Toppie!