Tim & Kobe in Motion

Tim & Kobe in Motion

Wij verkopen kook producten van o.a. Rudolph van Veen. Dit doen wij voor een goeddoel. De opbrengst van deze producten gaat namelijk naar het team Tim & Kobe in Motion. Dit team rijd de Duchenne Heroes voor de kinderen met Duchenne. Bestel deze producten en weet dat het een stukje heeft bijgedragen aan het onderzoek en daarmee een mogelijke oplossing voor Duchenne Spierdystrofie.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019