TitorKoopCenter

TitorKoopCenter

TitorKoopCenter is een webwinkel/postorderbedrijf voor koken en wonen. Wij leveren aan consument en handelaar en doen tot grote tevredenheid van onze klanten. Onze specialisatie is kook- keukengerei en keukenapparaten.

Lidmaatschap per 10-11-2021 stopgezet

8,7
Filter 36 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 26 met beschrijving

• Richard
    Review voor TitorKoopCenter

Schandalig bedrijf, bieden aan na foto's te hebben gestuurd om het product retour te nemen en een terugbetaling te doen. Vervolgens sturen ze doodleuk hetzelfde product weer retour met de mededeling dat ze niet meer akkoord gaan met de retour, Kortom eerst zwart op wit aanbieden een product retour te nemen en de koper terug te betalen en vervolgens hierop terug komen als het product retour is gestuurd. Oplichters! Werklijk schandalig!! Koop hier niks!

Antwoord van TitorKoopCenter

Pan Arkadiusz Mazurkiewcz / PRAJO SP. Z O.O. SP. K.
    Hallo
    Ohne eine Expertenmeinung auf meiner Website kann ich nur auf der Grundlage von Fotos eine Meinung abgeben, dass es möglich ist, dass diese Pfanne von einem Induktionsherd überhitzt wurde und zu lange ohne Öl oder Produkte im Inneren gelassen wurde
    Sie haben dieses Modell und ähnliche Dutzende von Kits bei uns gekauft, und wir haben Tausende in Europa verkauft. Die meisten Kunden sind zufrieden und werden sie auch weiterhin verkaufen.

Wij betalen deze klant het bedrag van de pannenset uit!

• Burcu Kieboom
    Review voor TitorKoopCenter

Door geen gebruikte spullen te leveren. Echt triest!

Antwoord van TitorKoopCenter

Dat is een menselijke fout geweest die wij daarna hebben gecommuniceerd naar de klant toe en ook onze excuses daarvoor hebben aangeboden!

• Edward Tichelaar

snel geleverd

Dank!

• Wim Boumans
    Review voor TitorKoopCenter

de bel zelf niet open tekrijgen afgebroken de levering was snel

• Erwin Asarfi
    Review voor TitorKoopCenter

Ik heb mijn artikel nog niet ontvangen

Antwoord van TitorKoopCenter

Deze bestelling is bij ons binnengekomen op Zondag 2 dec En is afgeleverd op Dinsdag 4 december om 16.02 uur op huisnummer 21.

• Wieger Sietsma

snelle levering top geregeld

• C. Janssen

Snelle levering, prima artikel

• Dinie Tieleman

Super snelle levering.

• Anneke Zijlstra
    Review voor TitorKoopCenter

had het snel in huis en het was goed bedankt hiervoor mevr zijlstra

• Birgit van Haastrecht
    Review voor TitorKoopCenter

Er was 1 onderdeel van mijn bestelling niet leverbaar. Hier werd ik meteen over gebeld en mijn geld is netjes teruggestort. Top service!

• Talitha Diederen
    Review voor TitorKoopCenter

Zelfs op zondag kregen we snel antwoorden op vragen en toen bleek dat de chloor tabletten niet meer binnen kwamen die wij besteld hadden, belde hij keurig op en bood ons duurdere tabletten voor dezelfde prijs. Super service!

• Diana van der Laan
    Review voor TitorKoopCenter

Snel antwoord op mijn vraag en artikel supersnel verzonden. Helemaal top!

• Gienus Hensens

Onze ervaring is goed

• R. van der Sleen

Keurig optijd bezorgd 👍

• P. de Ruijter

Lekker snel!

Antwoord van TitorKoopCenter

Dank voor de mooie beoordeling!

• Mart de Ruijter
    Review voor TitorKoopCenter

Het is tijdig geleverd en was goed van kwaliteit.

Antwoord van TitorKoopCenter

Dank voor de mooie beoordeling!

• lia
    Review voor TitorKoopCenter

Product zat netjes ingepakt, kwam onbeschadigd aan, de verwachte aflevertijd werd steeds goed gecommuniceerd en de bezorging kwam mooi op tijd, kortom ben dik tevreden, ook over de technische informatie op de bol.com website

Antwoord van TitorKoopCenter

Wij danken hartelijk voor de mooie beoordeling!

• H.E. van der Most
    Review voor TitorKoopCenter

Uitstekend verzorgde levering van een prima Bergner kookpan.

Antwoord van TitorKoopCenter

Wij danken u voor de fijne beoordeling en hopen terug te zien in onze webshop.

• Nicolina
    Review voor TitorKoopCenter

Artikel met een defect ontvangen, maar na 1 belletje werd er direct een nieuwe gestuurd.
    Super service... 👍🏼

• De heer Overweel

Prima gegaan

Antwoord van TitorKoopCenter

Hartelijk dank voor de leuke reactie! We hopen u nog snel weer te mogen begroeten.