Tjoetjoe
Bekijk alle reviews en keurmerken van Tjoetjoe en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 28-07-2022 stopgezet

9,3

• Lisan Peters
    Geverifieerde klant van Tjoetjoe

Ik kreeg een andere kleur haarband, waarbij ik liever eerst was geïnformeerd want dan had ik de keuze gemaakt om mijn geld terug te krijgen. De levering kwam erg laat.

• A. W. Heins
    Geverifieerde klant van Tjoetjoe

Het product (badpakje) is te dun, geen dubbele voering. Zo oogt het goedkoop terwijl je best wel wat betaald voor een baby badpakje...

• Manon Franken

Goed verpakt

• Naomi
    Geverifieerde klant van Tjoetjoe

Super goede service & snelle levering, zal hier zeker vaker bestellen !

• Ines
    Review voor Tjoetjoe

Hele snelle levering (België) en wat een aangename verrassing bij het openen van het pakketje!! Prachtig verpakt, geweldige kwaliteit,… gewoon fantastisch! Mijn zoontje straalt met zijn nieuwe setje en zonnebril💛

• Inge
    Review voor Tjoetjoe

Hele leuke kleertjes voor de jongens, ze dragen het graag. Een snelle levering en met vragen kan je altijd terecht. Super service, zal zeker vaker bestellen.

• Delina
    Review voor Tjoetjoe

Super leuke kleertjes en snel geleverd! Kwaliteit van de kleertjes zijn echt top, zeker om aan te bevelen! Prijs/kwaliteit verhouding is precies goed.

• Elisabeth
    Review voor Tjoetjoe

Super snel geleverd. Het is zeker het geld waard! Kwaliteit van de kleertjes zijn heel goed en zou het iedereen aanbevelen. Snel geregeld!

• Veronidiana
    Review voor Tjoetjoe

Wauw wat een top webwinkel! Super service, snelle levering! Helemaal blij mee!!

• Jasmin
    Review voor Tjoetjoe

Kraamcadeau besteld voor mijn beste vriend, ze waren er zo blij mee! Hele leuke kleren, super kwaliteit en nog een leuke prijs ook.

• Louise
    Review voor Tjoetjoe

Super leuke kinderkleding! Ruim aanbod, snelle service en verzending.

• Denise Vermeer
    Geverifieerde klant van Tjoetjoe

Super snelle levering en producten van goede kwaliteit

• Corina

Snelle levering, mooie kleertjes👍👍👍

• Jennifer
    Review voor Tjoetjoe

Leuke kleren geweldig!!!En snelle levering dus echt een aanrader!!

• Anita stefanovic
    Review voor Tjoetjoe

Wat een klantvriendelijke mensen je wordt altijd heel fijn geholpen snelle service ook.. heel veel succes💛

• Caroline

Super leuke kleding! Goede kwaliteit & snelle service! Heel erg blij mee!😍

• Bianca
    Review voor Tjoetjoe

Aantal artikelen besteld voor mijn kleinkind. Snelle levering en nog een presentje erbij gekregen. Heel blij mee , en super tevreden .
    Goede service.

• Kim
    Review voor Tjoetjoe

Super leuke kleding! Snel ontvangen na het bestellen. Mijn nichtje is er erg blij mee. Bedankt voor de goede service!☺

• Sead
    Review voor Tjoetjoe

Goeie communicatie, snel geleverd en mooie stof.

• Lence
    Review voor Tjoetjoe

Snel verzonden, top producten en super fijne communicatie ! Zeker een aanrader! Heel blij mee 🤗