Tjoetjoe
Is Tjoetjoe veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Lisan Peters
    Geverifieerde klant van Tjoetjoe

Ik kreeg een andere kleur haarband, waarbij ik liever eerst was geïnformeerd want dan had ik de keuze gemaakt om mijn geld terug te krijgen. De levering kwam erg laat.

• A. W. Heins
    Geverifieerde klant van Tjoetjoe

Het product (badpakje) is te dun, geen dubbele voering. Zo oogt het goedkoop terwijl je best wel wat betaald voor een baby badpakje...

• Hoe beoordeel je Tjoetjoe?

• Manon Franken

Goed verpakt

• Naomi
    Geverifieerde klant van Tjoetjoe

Super goede service & snelle levering, zal hier zeker vaker bestellen !

• Ines
    Review voor Tjoetjoe

Hele snelle levering (België) en wat een aangename verrassing bij het openen van het pakketje!! Prachtig verpakt, geweldige kwaliteit,… gewoon fantastisch! Mijn zoontje straalt met zijn nieuwe setje en zonnebrilšŸ’›

• Inge
    Review voor Tjoetjoe

Hele leuke kleertjes voor de jongens, ze dragen het graag. Een snelle levering en met vragen kan je altijd terecht. Super service, zal zeker vaker bestellen.

• Delina
    Review voor Tjoetjoe

Super leuke kleertjes en snel geleverd! Kwaliteit van de kleertjes zijn echt top, zeker om aan te bevelen! Prijs/kwaliteit verhouding is precies goed.

• Elisabeth
    Review voor Tjoetjoe

Super snel geleverd. Het is zeker het geld waard! Kwaliteit van de kleertjes zijn heel goed en zou het iedereen aanbevelen. Snel geregeld!

• Veronidiana
    Review voor Tjoetjoe

Wauw wat een top webwinkel! Super service, snelle levering! Helemaal blij mee!!

• Jasmin
    Review voor Tjoetjoe

Kraamcadeau besteld voor mijn beste vriend, ze waren er zo blij mee! Hele leuke kleren, super kwaliteit en nog een leuke prijs ook.