Heuvelstraat 38
4813GB Breda

K Schoon beoordeelde op 2019-09-14

Emmie Elgersma beoordeelde op 2019-06-29

Heel erg tevreden! Oo zondag besteld en woensdag al binnen. Erg leuk dat je er een handgeschreven, persoonlijk kaartje bij krijgt. Voor herhaling vatbaar!

Carola Wagenmakers beoordeelde op 2019-06-06

Goed advies, prima service, snelle levering, mooi product!

Monique ter Hoeven Roos beoordeelde op 2019-04-22

Zeer tevreden en heel blij met het product, precies zoals ik had besteld en gewenst, mooi ingepakt en snel geleverd, de volgende keer bestel ik zeker weer bij toejoesieraden.

katinki beoordeelde op 2019-04-15

De dame die de sieraden maakt staat open voor allerlei suggesties. Je krijgt ook al een proefje vooraf te zien. De communicatie verloopt vlot.

Celia Nagtzaam beoordeelde op 2019-04-01

Gwen Neven beoordeelde op 2019-03-08

Super vlotte aankoop en fantastische afgewerkte armband...super!

Jacqueline van santen beoordeelde op 2019-02-17

Willemijn Couperus beoordeelde op 2019-01-11

Anne Hinssen beoordeelde op 2019-01-10

nynke jonker wahle beoordeelde op 2019-01-06

Zeer tevreden en vol met aandacht gemaakt .

Janneke Vorstenbosch beoordeelde op 2018-11-26

Prettig contact en snelle levering. En ook nog eens mooi verpakt. Dik tevreden.

Nicoline Ornée-kostelijk beoordeelde op 2018-11-22

Heel tevreden, goede communicatie en snelle levering. Product zelf wel wat twijfel over de sluiting van het bandje. Magneetsluiting schiet snel los.

Loes van Unen beoordeelde op 2018-11-09

Ketting helemaal naar verwachting. Met een goede service en leuk ingepakt. Geweldig. Zeker een aanrader!

Ralf Smink beoordeelde op 2018-10-28

Nanda Kuivenhoven beoordeelde op 2018-10-28

Zeer tevreden met onze persoonlijke armbanden!

Mario Van der Tol beoordeelde op 2018-10-25

Snelle levering, goede communicatie en een mooi product geleverd.

Helma Hendriks beoordeelde op 2018-10-18

De stenen van de oorbellen zien er prachtig uit.
De houdertjes/ mechanieken lijken wat zwak

Carola Wagenmakers beoordeelde op 2018-10-14

Snelle levering, perfecte maat en juiste namen in mijn ring vermeld. Doosje uitpakken was als een cadeautje, erg leuk verpakt.

M Theeuwes beoordeelde op 2018-10-13

Netjes geregeld en snel in huis!