Toet Store

Toet Store

TOET is in 2016 ontstaan als truien merk voor volwassenen. Gezien de grote vraag naar babykleding hebben we besloten om ons hier volledig op te gaan richten. Zo zijn we nu opeens een fris nieuw babymerk uit Amsterdam!

Wat ons in ieder geval bijzonder maakt is dat we volledig duurzame en biologische producten verkopen die heel grappig zijn, zonder gedoe. Mocht ons assortiment je niet bevallen of ben je in een creatieve bui? Ontwerp dan je romper helemaal zelf met onze makkelijke ontwerptool!

Lidmaatschap per 23-02-2023 stopgezet

8,8

• Kyra
    Review voor Toet Store

Ik heb een trui bij Toet store besteld met zelf ontworpen bedrukking. Op de site stond dat het maat 80 zou zijn, maar ik kreeg maat 86 binnen. Ook was de bedrukking veel kleiner dan ik had ontworpen en op een andere plek uitgelijnd. Ik heb hierover gemaild, er was enige tijdsdruk bij, maar ik kreeg pas 15 dagen erna antwoord. Ik mocht het truitje retour sturen (geen verzendlabel aangemaakt, moest ik zelf nog om vragen), maar omdat onze zoon 'm al aan had gehad vanwege de tijdsdruk hier geen gebruik van gemaakt. Toen mocht ik iets gratis bestellen, op zich goede oplossing, maar blijkbaar verliep de code al heel snel en was ik te laat met bestellen. Hier heb ik nogmaals over gemaild maar geen antwoord meer gekregen. Bovendien is de bedrukking van het truitje al na een paar wasbeurten flink verslechterd. Oftewel: bestel hier niet, slechte service en slechte kwaliteit. Zeer slecht te bereiken (ik mis een telefoonnummer?)

• Danique
    Review voor Toet Store

De trui die ik besteld heb in de verkeerde maat binnen gekregen, vervolgens gemaild en gebeld maar ik krijg geen contact. Hoop dat ze het snel oplossen!

Antwoord van Toet Store

Daniel,

Je hebt gekozen maat 6-12 maanden en hebben je maat 74 gestuurd. Ons inziens correct. Dat wij niet gereageerd hebben is dat we 10 dagen ivm vakantie dicht zijn.
    Om direct 1 ster review te geven, gaat ons wat te ver. Als jij vind dat de maat niet goed is, mag deze terug naar ons adres en zullen je dan een grotere of een kleinere sturen in de maat die jij wenst

• Sarie
    Review voor Toet Store

Van een héle slechte ervaring naar een hele positieve gegaan: blijkbaar is de winkel van eigenaar veranderd en heeft de nieuwe eigenaar voor mij alles in orde gebracht wat de vorige werkelijk onbeleefde en ongemanierde man had nagelaten. Ik ben nu alleen maar tevreden en wens Toet met de nieuwe start het beste!

• Ingrid Alting
    Review voor Toet Store

Ik wilde het bezorgadres aanpassen. De winkel bleek totaal onbereikbaar via telefoon, mail of chat. Waardeloos. Nu heb ik het kado voor de kersverse vader dus niet op tijd.

Aanvulling: uiteindelijk ontving ik het t-shirtje pas na een week, op het verkeerde adres, zonder het erbij bestelde inpakpapier, en met vouwen dwars door de opgedrukte tekst.

Goed bezig TOET :-(

• Monique

Klantenservice is slecht.
    Ik heb een verkeerd product ontvangen.
    Krijg te horen dat het bedrijf is overgenomen en dat ik geen geld terug kan ontvangen. Lekker makkelijk "opgelost". Zwaar ontevreden. Nu geeft hij aan het terugbetaald te hebben, maar ik heb geen cent gezien.

• Merlijn
    Review voor Toet Store

Ik heb een compleet ander rompertje ontvangen dan ik had besteld en als ik een mail wil sturen komt die niet aan.. ik baalde hier van want ik zou het als kado geven op vakantie. Later toch contact kunnen krijgen en Henk heeft het top opgelost, mijn ervaring toch goed kunnen maken. Omdat het de eerste keer fout ging geen 5 sterren

• Hanneke
    Review voor Toet Store

Een trui voor Vaderdag besteld in XS. Kreeg een veel te grote trui. Contact gehad, terug sturen eigen kosten. Er zou een nieuwe trui opgestuurd worden en retourkosten teruggestort worden. Nadat ik de trui heb terug gestuurd niets meer gehoord na meerdere mailtjes. Ik wil een klacht indienen, maar dat kan opeens niet meer. NOOIT WEER, mega slechte service.

• Henriëtte
    Review voor Toet Store

Zeer tevreden. Ik had zelf de tekst verkeerd gedaan. Gelijk een mail er achteraan gestuurd met de goede tekst. Vandaag ontvangen en de tekst was zoals ik die wilde. Top gewoon.

• R
    Review voor Toet Store

Koningsdag shirt kwam door postnl een dag te laat, contact opgenomen via de chat daar werd verteld het terug te sturen en dan krijg ik het geld

• Thomas
    Review voor Toet Store

Van de zes bestelde artikelen waren er twee verkeerd geleverd. Andere kleur t shirt en een shirt ontbrak. Wel een extra trui geleverd maar zonder tekst. Dus in principe drie verkeerde leveringen. Gevraagd per mail om reactie. Hierna nog meerdere mailtjes gestuurd en geen enkele reactie ontvangen. Na melding hier heb in contact gekregen met de winkel. Het is verder goed opgelost.

• Valerie
    Review voor Toet Store

Het Koningsdag shirt voor mijn dochter van vier maanden kwam door Post Nl helaas te laat binnen. Toet heeft dit super opgelost. Ik kan niet anders zeggen dat de service super vriendelijk en snel is. We zijn Toet dankbaar voor de fijne service en het alternatief dat we hebben gekregen!

• Bas
    Review voor Toet Store

Shirtje besteld maar kreeg helaas niet de juiste maat toegestuurd omdat die niet meer voorradig was. Binnen een week een leuk passend alternatief toegestuurd gekregen, zonder extra kosten. Prima opgelost dus.

• Roos
    Review voor Toet Store

Prachtig truitje, heel vlug bezorgd. Er wordt meegedacht over de kleur van het truitje en ook dat gaat allemaal heel vlug. Top service.

• Marijn
    Review voor Toet Store

Toet is goed. Reageren snel op mail en telefoon en denken actief mee met bestelling en kwaliteit van het product. Beschrijving op de website klopte ook en ik heb een mooi kwalitatief product ontvangen. Aanrader dus.

• Dennis
    Review voor Toet Store

Great quality, quick service and awesome custom made possibilities

• Ruth Duchi
    Review voor Toet Store

goede communicatie, artikel was niet op voorraad, alternatief voorgesteld, en een extra bij de bestelling, TOP!

• Lien Ouwens
    Review voor Toet Store

Alles verliep soepel zelfs toen ik het verkeerde nummer had door gegeven op het pakketje

• Jonathan
    Review voor Toet Store

Top kwaliteit romper en echt een super leuk kado om te geven. Aanrader!

• Anna De Bie
    Review voor Toet Store

Ik had truien nodig voor mijn trainers. We hadden plotseling opnames en ik vroeg of ze in 2 dagen de truien zouden kunnen bedrukken. Dat was geen probleem. Ze zijn meteen aan de slag gegaan. Ons logo stond er prachtig op. En de kwaliteit van de truien is geweldig. Ik heb ze inmiddels vaak gewassen en ze zien er nog als nieuw uit. Echt heel fijn.

• Amber Ijounen
    Review voor Toet Store

Top service en duidelijke communicatie. Super snelle levering en er zat wat lekkers bij mijn aankoop! Product is van goede kwaliteit dus overall ben ik erg tevreden!!