Toet Store

Toet Store

TOET is in 2016 ontstaan als truien merk voor volwassenen. Gezien de grote vraag naar babykleding hebben we besloten om ons hier volledig op te gaan richten. Zo zijn we nu opeens een fris nieuw babymerk uit Amsterdam!

Wat ons in ieder geval bijzonder maakt is dat we volledig duurzame en biologische producten verkopen die heel grappig zijn, zonder gedoe. Mocht ons assortiment je niet bevallen of ben je in een creatieve bui? Ontwerp dan je romper helemaal zelf met onze makkelijke ontwerptool!
9,0

• Jurgen
    Review voor Toet Store

Snelle service,vlotte communicatie,mooi product,doe zo verder.Een tevreden klant!!

Antwoord van Toet Store

Dankjewel voor de positieve review :)

• Sien
    Review voor Toet Store

Ik bestelde een rompertje om cadeau te doen en betaalde extra om het ook te laten inpakken als cadeau. De verbazing was dan ook groot toen het rompertje helemaal gekreukt en niet ingepakt in de verpakking zat. Erg jammer.

Antwoord van Toet Store

Wat vervelend dat we het rompertje niet hebben ingepakt zoals je hebt besteld. Excuses dat we dit over het hoofd hebben gezien. Het bedrag voor het inpakpapier is aan je teruggestort.

• Hoe beoordeel je Toet Store?

• Esther
    Geverifieerde klant van Toet Store

Heel mooi product en een snelle levering.
    Ik ben heel tevreden.

Hartelijk dank voor je review! Goed te horen :) Groetjes TOET Store

• Milan
    Review voor Toet Store

Super snelle levering en heel fijn mee gedacht over hoe de zelfgemaakte romper het best tot zijn recht komt!

Zeker tot de volgende keer!

Antwoord van Toet Store

Thanks voor je positieve review :)

• Lianne
    Review voor Toet Store

Cadeautjes voor een vriendin besteld. Super leuke producten en goed verpakt! Aanrader.

• Laura
    Review voor Toet Store

Waarom zitten alle koekjes los verpakt in plastic?

Ik heb de koekjeszak besteld met een leuke tekst. De koekjes waren van natuurlijke ingrediënten en de zak werd omschreven als 'duurzaam kraft papier'. Kortom, ideaal voor een vriendin die zich focust op duurzaamheid en natuurlijke voeding maar die af en toe ook wat lekker zoets wil hebben. Helaas stond er niet omschreven dat alle 12 koekjes ook nog in een plastic verpakking zijn verpakt. Als ik dat had geweten had ik het niet besteld en ik ben ook niet van plan om dit nog aan die vriendin te geven omdat ik haar duurzame gedachtes deel en haar niet een berg plastic afval wil geven.

Erg jammer, want verder is de bestelling prima verlopen, gemakkelijk te bestellen, prima prijs en snel geleverd.

Beste Laura,

We proberen onszelf steeds te verbeteren en nemen je feedback zeker mee! Er gelden strenge regels m.b.t. het verkopen van voedsel waardoor we genoodzaakt zijn om de koekjes voorverpakt te behandelen. De koekjes zijn ambachtelijk bereid, met natuurlijke ingredienten, maar komen wel voorverpakt. We zijn druk bezig om een betere oplossing te realiseren waarbij we minimaal gaan voor een duurzame voorverpakking en zijn zelfs aan het kijken of we in aanmerking kunnen komen om de koekjes direct in onze zakken te verkopen!

• Martijn
    Review voor Toet Store

Super service en zeer snelle levering

• N d R
    Review voor Toet Store

In eerste instantie was de bedrukking van het bestelde rompertje was niet helemaal naar wens. Dus contact gezocht en direct heel netjes geholpen. naar advies van Toet het ontwerp aangepast en het eindresultaat is echt top!

• Freekje
    Review voor Toet Store

Heb hier een rompertje voor kerst voor mijn nichtje besteld. Snelle levering, goede website! Superleuke verpakking :) Had een vraag tijdens bestelproces en deze werd ook erg snel en adequaat via de chat opgepikt. Zou dit bedrijf zeker aanraden :)

• S
    Review voor Toet Store

Kwaliteit is erg achteruit gegaan. Bedrukte romper ziet eruit alsof hij al een half jaar gedragen is. Daarnaast is de plaatsing en het formaat elke keer anders en is ons logo uitgerekt. Fijn dat de producten ecologisch verantwoord zijn, maar in deze "kwaliteit" is het alsnog milieuvervuiling.

De klachtafhandeling kan zeker verbeterd worden. Ik heb aangegeven geen nieuwe romper te willen in deze kwaliteit, maar toch een romper in nog slechtere kwaliteit dan de twee vorige.

Antwoord van Toet Store

Helaas is er bij deze order het e.e.a. misgegaan omdat we zijn overgaan van vinyl-bedrukken naar de DTG methode. Dit is veel duurzamer, maar geeft een andere look & feel dan vinyl. Inmiddels hebben we deze nieuwe methode veel beter onder de knie en is de kwaliteit alweer flink verbeterd! We hebben in dit geval in ieder geval netjes het aankoopbedrag teruggestort en onze excuses aangeboden voor de teleurstelling.