Toet Store

Toet Store

TOET is in 2016 ontstaan als truien merk voor volwassenen. Gezien de grote vraag naar babykleding hebben we besloten om ons hier volledig op te gaan richten. Zo zijn we nu opeens een fris nieuw babymerk uit Amsterdam!

Wat ons in ieder geval bijzonder maakt is dat we volledig duurzame en biologische producten verkopen die heel grappig zijn, zonder gedoe. Mocht ons assortiment je niet bevallen of ben je in een creatieve bui? Ontwerp dan je romper helemaal zelf met onze makkelijke ontwerptool!
8,4

• Merlijn
    Review voor Toet Store

Ik heb een compleet ander rompertje ontvangen dan ik had besteld en als ik een mail wil sturen komt die niet aan.. ik baalde hier van want ik zou het als kado geven op vakantie. Later toch contact kunnen krijgen en Henk heeft het top opgelost, mijn ervaring toch goed kunnen maken. Omdat het de eerste keer fout ging geen 5 sterren

• Henriëtte
    Review voor Toet Store

Zeer tevreden. Ik had zelf de tekst verkeerd gedaan. Gelijk een mail er achteraan gestuurd met de goede tekst. Vandaag ontvangen en de tekst was zoals ik die wilde. Top gewoon.

• Hoe beoordeel je Toet Store?

• R
    Review voor Toet Store

Koningsdag shirt kwam door postnl een dag te laat, contact opgenomen via de chat daar werd verteld het terug te sturen en dan krijg ik het geld

• Thomas
    Review voor Toet Store

Van de zes bestelde artikelen waren er twee verkeerd geleverd. Andere kleur t shirt en een shirt ontbrak. Wel een extra trui geleverd maar zonder tekst. Dus in principe drie verkeerde leveringen. Gevraagd per mail om reactie. Hierna nog meerdere mailtjes gestuurd en geen enkele reactie ontvangen. Na melding hier heb in contact gekregen met de winkel. Het is verder goed opgelost.

• Valerie
    Review voor Toet Store

Het Koningsdag shirt voor mijn dochter van vier maanden kwam door Post Nl helaas te laat binnen. Toet heeft dit super opgelost. Ik kan niet anders zeggen dat de service super vriendelijk en snel is. We zijn Toet dankbaar voor de fijne service en het alternatief dat we hebben gekregen!

• Bas
    Review voor Toet Store

Shirtje besteld maar kreeg helaas niet de juiste maat toegestuurd omdat die niet meer voorradig was. Binnen een week een leuk passend alternatief toegestuurd gekregen, zonder extra kosten. Prima opgelost dus.

• Roos
    Review voor Toet Store

Prachtig truitje, heel vlug bezorgd. Er wordt meegedacht over de kleur van het truitje en ook dat gaat allemaal heel vlug. Top service.

• Marijn
    Review voor Toet Store

Toet is goed. Reageren snel op mail en telefoon en denken actief mee met bestelling en kwaliteit van het product. Beschrijving op de website klopte ook en ik heb een mooi kwalitatief product ontvangen. Aanrader dus.

• Dennis
    Review voor Toet Store

Great quality, quick service and awesome custom made possibilities

• Ruth Duchi
    Review voor Toet Store

goede communicatie, artikel was niet op voorraad, alternatief voorgesteld, en een extra bij de bestelling, TOP!