Toolspot b.v.

onderhoudprodukten
7,7

• Vince
    Review voor Toolspot b.v.

8 september bestelling gedaan gemaild hoe het er mee staat via hun site geen bericht terug denk dat de communicatie beter kan daar niet echt klantvriendelijk op deze manier klanten willen graag weten waar hun geld heen is als er geen product of communicatie is over de bestelling hoop dat ik via deze weg wel reactie krijg
    8 oktober
    Nu eindelijk ontvangen precies eenn maand later beetje lang voor iets wat je in nederland besteld zou zeggen wat je verkoopt neem een kleine voorraad dat werkt iets beter voor de klanten als ik iets uit china bestel heb ik het zelfs binne twee weken dus een maand is echt te lang helaas

• Henderikus
    Review voor Toolspot b.v.

27 aug een bestelling gedaan, nog niets mogen vernemen van toolspot. 8 september een mailtje gestuurd, ook hier nog geen reactie op gehad.
    Nu reactie gehad, de mail is niet goed gegaan.

Antwoord van Toolspot b.v.

Door een verhuizing en nieuwe provider is onze reactie niet verstuurd. (uitgaande mail instellingen) Daarvoor excuses.
    We hadden in de mail vermeld dat de sleutel nog niet geleverd is en we kijken voor een beter alternatief van Bijv. Stahlwille. Nu begrijpen we ook waarom er geen tegenreactie kwam op ons voorstel. We gaan dit oplossen.

Gr. Toolspot.

• Hoe beoordeel je Toolspot b.v.?

• gerrit

beter en sneller communiceren

Antwoord van Toolspot b.v.

Goede dag

Graag vernemen wij over welke bestelling dit gaat?

m.v.g Toolspot.

• Richard
    Review voor Toolspot b.v.

Goed contact, bestelling in meerdere delen om zo snel mogelijk te kunnen leveren en producten in goede staat ontvangen. Aanrader.

• Frido
    Review voor Toolspot b.v.

Zeer goede en persoonlijke afhandeling van een klacht/vraag.

• Sam
    Review voor Toolspot b.v.

Een webwinkel met een indrukwekkend assortiment en met uitstekende aftersales. Super klantvriendelijk!