Toolsvoordelig.nl

Toolsvoordelig.nl

Professioneel gereedschap van de hoogste kwaliteit en tegen scherpe prijzen, daar staat Toolsvoordelig voor. Met persoonlijke service, garantie en snelle levering zorgen wij voor een goede afhandeling van jouw bestelling. Toolsvoordelig is een van de grootste leveranciers van accu gereedschap, elektrisch gereedschap, tuingereedschap en meer. Je kunt bij ons terecht voor de nieuwste Bosch accuboormachine maar ook voor een cirkelzaag van Makita. Wij hechten veel waarde aan persoonlijke service. Onze klantenservice staat dan ook klaar om jou te helpen met je vraagstukken. Benieuwd naar wat wij te bieden hebben? Bekijk dan ons complete assortiment.
8,6
Filter 11746 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6245 met beschrijving

• M Antens
    Geverifieerde klant van Toolsvoordelig.nl

Netjes en snel geleverd, omschreven precies wat ie doen moet!!

• Erik

Precies wat ok bedoelde

• Hoe beoordeel je Toolsvoordelig.nl?

• Hugo De Cock
    Geverifieerde klant van Toolsvoordelig.nl

Heel snelle levering, alles volgens afspraak!
    Goed contact met de klantendienst.

• Nick Van Mourik
    Geverifieerde klant van Toolsvoordelig.nl

Communicatie met de aanbieder is dramatisch. Ik heb donderdag voor 10:00 ‘s morgens een kranzle hogedrukreiniger besteld. Ik heb gekozen voor de snelle levering. Het zou moeten zijn dat hij dezelfde dag in huis is. Ik wacht nu al 3,5 dag op mijn pakket.

• Peter
    Geverifieerde klant van Toolsvoordelig.nl

De snelle levering was niet waar

• Rene Nieuwland

Goed Geregeld 👍

• EG Ignacio

Goed servive, goed prijs

• Jeroen
    Review voor Toolsvoordelig.nl

Adverteren met Dewalt dealer, maar zijn dit niet! daarom worden acties uitgesloten vanuit Dewalt, en krijg je dus niet waar wel mee geadverteerd word.

Antwoord van Toolsvoordelig.nl

Goedemorgen Jeroen,

Na aanleiding van jouw review heb ik even gekeken van hoe en wat. Ik zie dat jouw order is besteld via Bol.com. Vandaar word je uitgesloten voor de acties. Natuurlijk zijn wij erkend dealer van alle merken die wij in ons assortiment voeren, ook DeWalt. Daarmee profiteer je dus ook van alle acties en alle andere voordelen die dit draagt. Hiervoor dien je wél via onze eigen site, Toolsvoordelig.nl, te bestellen. Tevens staan wij - uiteraard - tussen de dealerlijst op de site van hen.

Als je ia Bol.com besteld, kan je helaas geen aanspraak maken op de acties zoals deze worden getoond op onze eigen site. Dit zijn de voorwaarden van Dewalt. Hier moeten wij aan voldoen om de actie te mogen voeren. Dit geldt overigens ook voor iedere andere DeWalt dealer die via externe verkoopplatformen verkopen.

Groet,
    Teun van Toolsvoordelig.

• Herman Ham

Super snelle levering

• Bv Linjacare

Alles zeer vlot verlopen. Bestelling, betaling, snelle levering. Alles prima

• Esther Brugman
    Geverifieerde klant van Toolsvoordelig.nl

Prachtige kwaliteit! Super snel geleverd:)

• Smygol Dorphy de Vuyst

good job!

• Johan Heijkers
    Geverifieerde klant van Toolsvoordelig.nl

Goed bedrijf maar wat er wordt beloofd komen ze niet naar. Betaald extra voor avond levering, maar kan het zelf gaan halen bij dhl ophaal punt.dit vindt ik niet ze mooi. Kom afspraken naar of zet het niet op jullie internetsite. Verder is alles gewoon super goed.

• patrick Beguin

Snel correct simpel

• Gerard Cornelissen
    Geverifieerde klant van Toolsvoordelig.nl

Ondanks dat het op voorraad zou zijn werd de levering danig vertraagd, zoals mij later duidelijk werd, zoals gewoonlijk bij deze firma.
    Order geannuleerd, wel keurig mijn geld terug gekregen, in die zin netjes afgehandeld

• P. Zuidema
    Geverifieerde klant van Toolsvoordelig.nl

aankoop was goed, alleen ik heb het nog niet binnen, donderdag besteld en het is nu dinsdag, op website wordt vermeld voor 22:00 besteld morgen in huis !!!

• Olivier Didion

snell :-)

• Roy Einhaus
    Geverifieerde klant van Toolsvoordelig.nl

Vrijdag mijn product besteld. Maar ook vandaag nog geen makita trimmer. Terwijl er op de site staat vandaag besteld morgen in huis.

• Hans Van beek

Goed spul voor betaal

• VLP flexibele afscheidingen
    Review voor Toolsvoordelig.nl

Breed assortiment, heldere website en concurrerende prijzen. Daarnaast een nette afhandeling van de order.