Topmuurstickers.nl

Topmuurstickers.nl

Topmuurstickers.nl is uw specialist op het gebied van
muurdecoratie. Veilige
betalingsmogelijkheden.

Lidmaatschap per 10-01-2020 stopgezet

8,2

• Marissa
    Review voor Topmuurstickers.nl

Ik krijg geen reactie van ze! Vragen via mail/website worden niet beantwoord, de telefoon wordt niet opgenomen.
    Op de website staat dat de meeste bestellingen binnen 1 tot 5 werkdagen worden verzonden. Mijn bestelling is op 07 december gedaan, ik heb nu, op de 19e, nog steeds geen bericht over een leverdatum. Ik heb via de website en via mail gevraagd om een orderupdate maar krijg geen antwoord en de telefoon wordt niet opgenomen.

• L. G
    Review voor Topmuurstickers.nl

Vreselijk bedrijf. Na op 5 november sinterklaas stickers te hebben besteld wekenlang niks gehoord. Bij bellen nemen ze niet op. Mails worden niet beantwoord. Na een tijdje toch een mail terug dat mijn mail in de spam box terecht was gekomen en dat het product werd toegezonden uiterlijk op donderdag. Ik zou een track and trace code ontvangen. Week daarna niks ontvangen geen track and trace code en totaal niet meer te bereiken. Ik raad aan hier NOOIT wat te bestellen. Ik ga hard mijn best doen geld terug te krijgen. Wat een enorm slechte zaak!

• Kimberley
    Review voor Topmuurstickers.nl

26-10-2019 een muurcirkel besteld en betaald. Tot op heden niets ontvangen en ik krijg geen contact (zowel telefonisch als via e-mail).

Op 22-11-2019 toch nog (zonder bericht) de muurcirkel ontvangen. De kwaliteit is mooi en was goed ingepakt.

• Joey
    Review voor Topmuurstickers.nl

Waardeloos bedrijf! Weken langer dan afgesproken op m'n bestelling moeten wachten die alsmaar vertraagt werd zonder dat er even een mail vanaf kon om de reden hiervan te geven. Laat staan dat ze bellen. Vervolgens product thuis gekregen in totaal andere kleur dan besteld. Als je ze mailt, belt of op wat voor manier dan ook benadert wordt er simpelweg niet gereageert. Erg teleurstellend en hoop dat er nooit meer iemand bij dit bedrijf besteld!

• Janet Gerrits
    Review voor Topmuurstickers.nl

Op 24 /8 2019 een bestelling geplaatst en tot op heden niets ontvangen. In de tussentijd gemaild en gebeld, maar geen reactie erg jammer.

• Angelique
    Review voor Topmuurstickers.nl

19-08-2019 muursticker besteld en nog niks binnen. Geen reacties op mijn mails en telefoon nemen ze niet op. Echt slecht dit.

• Melanie
    Review voor Topmuurstickers.nl

Op 19 Augustus een tuinposter besteld, helaas tot op de heden niks ontvangen wel betaald!! Meerdere keren gebeld en gemaild maar geen reactie...

• Verheyen
    Review voor Topmuurstickers.nl

Op 5-8-2019 sticker besteld en uiteraard betaald. Laten niets meer van zich horen, per telefoon niet te bereiken. Nooit meegemaakt zoiets, een echte schande.

• Inge Voorbraak
    Review voor Topmuurstickers.nl

Twee weken geleden heb ik een tuinposter besteld, maar nog niks ontvangen. De 10 werkdagen zijn inmiddels verstreken. Ik heb meerdere keren gebeld en gemaild, maar geen reactie.
    Beste mensen van Topmuurstickers.nl, wanneer krijg ik mijn tuinposter??????

• Corien
    Review voor Topmuurstickers.nl

Ik heb op 6 augustus een bestelling gedaan. Ik heb tot op heden mijn tuinposter niet ontvangen. Er wordt niet gereageerd op belletjes, mails of instagram.
    Na deze review ontving ik direct een mail. De bestelling zou tien dagen duren. Ik heb uiteindelijk mijn poster ontvangen. Goede kwaliteit een mooie aanvulling voor mijn tuin!

• Pieter
    Review voor Topmuurstickers.nl

Heel erg tevreden over de service! Op maandag gebeld omdat ik met enige spoed een muursticker nodig had, ze beloofde het binnen 5 dgn te leveren. De bestelling was na 2 dgn al binnen!

• Tamara

Goeie service.
    Persoonlijk contact.
    Mooi product.

• Simone
    Review voor Topmuurstickers.nl

Ik had Margareth via Messenger benaderd voor een "maatwerk" vraag. Mijn vragen werden zeer snel beantwoord, ondanks de vakantie van de kinderen. Ik kreeg een hele handige link in de webwinkel voor mijn maatwerk bestelling, zodat ik deze makkelijk kon betalen.
    Na het betalen van de bestelling werd mijn prachtige canvas van 70x100 - tot mijn grote verrassing - al na een dag bezorgd!!!

• Callista
    Review voor Topmuurstickers.nl

Superblij met de service!
    De stickers zelf waren ook erg mooi geworden.

• Simons
    Review voor Topmuurstickers.nl

Mooie tuinposter besteld van goede kwaliteit. Enige minpunt is het oprollen van de poster. Op deze manier blijft de poster erg gekreukeld. Erg jammer voor veel geld.

• Paul
    Review voor Topmuurstickers.nl

Na bestelling heb ik geen track&trace-code gekregen, het pakketje kwam pas na meer dan een week en ik kreeg geen reactie op mijn e-mails.

Antwoord van Topmuurstickers.nl

Beste Paul,

Hartelijk dank voor de geplaatste beoordeling. Jammer dat u helaas de pagina niet heeft gelezen over onze verzending.

De producten worden pas geproduceerd nadat er een bestelling is gedaan, dit omdat wij zo de beste kwaliteit willen leveren. Dit betekent ook dat wij een maximale verzending hanteren van 10 werkdagen, dit staat ook op onze website vermeld. Gelukkig ligt dit gemiddeld tussen de 1 en 5 werkdagen.

U heeft uw bestelling geplaatst op 25 juni. Op maandag 1 juli is het tuindoek verzonden. Dat betekend dat de verzending is gedaan op de 4e dag na plaatsing bestelling. Dat is binnen de gemiddelde periode van 5 werkdagen.

Wat betreft uw email, ik zie inderdaad dat daar geen reactie op is gekomen. Daarvoor wel mijn gemeende excuses. De track en trace link is inderdaad niet verstuurd zie ik om dat er destijds een storing was bij ons verzendsysteem.

Margareth

• Tamara Ettouti
    Review voor Topmuurstickers.nl

2 juni een muursticker besteld nu pas binnen na meer dan 3 weken wachten. En ook nog gekreukt binnen gekregen jammer eerst zo lang wachten en nu nog gekreukt ook t geld njet waard

• Laura Doornhein
    Review voor Topmuurstickers.nl

Super snelle levering!! Top service.....

• Terry Jurrius

Prachtig tuinstoel.
    Mooie volle kleuren.

• Wim. Hulshof
    Review voor Topmuurstickers.nl

Na bestelling duurde het 2 weken voor ik het product kreeg.
    Op de vragen werd snel geantwoord, echter er werd niet op voorhand gemeldt dat de bestelling vertraagd was.

Antwoord van Topmuurstickers.nl

Beste Wim Hulshof,

Hartelijk dank voor de geplaatste beoording. We zullen de vertragingen ook beter gaan vermelden. Wel wil ik aangeven dat de bestelling alsnog binnen de max van onze aangegeven 10 werkdagen is verzonden. Maar nogmaals excuses van het ongemak.

Ik wens u erg veel plezier met uw bestelling.

Margareth