Totaal Bio
TOTAAL BIO
Bij Totaal Bio bieden wij jou een compleet assortiment voor een biologische levensstijl.

Totaal Bio is een uit de hand gelopen hobby. Door geloof in-, en passie voor het groene alternatief is Totaal Bio uitgegroeid tot een volwaardige webshop.

Met elke dag nieuwe ontwikkelingen en nieuwe ideeën is de biologische markt eentje die sterk blijft groeien en die trends blijven we volgen. We zitten niet stil en blijven groeien om jouw winkelervaring zo compleet mogelijk te maken.

Lidmaatschap per 19-08-2020 stopgezet

8,9

• Bringme Els Demuynck
    Geverifieerde klant van Totaal Bio

alles naar wens en mooie prijzen

• Merel Manshande
    Geverifieerde klant van Totaal Bio

Goede service en lage leveringskosten. Alleen jammer dat je van tevoren niet weet welke dag je bestelling aan zal komen, maar het was uiteindelijk redelijk snel (2 dagen na plaatsen bestelling).

• Esra Koçak
    Geverifieerde klant van Totaal Bio

Fijn, alleen wordt er een grote doos gebruikt voor kleine spullen wat best zonde is. Zou fijn zijn als er voor kleine spullen ook kleine dozen wordt gebruikt?

• S Griffioen

Snel geleverd!

• Peter Nauts
    Geverifieerde klant van Totaal Bio

Je ruikt bij beide deo's ( Kaerel deo en Salt of tht Earth) NIETS meer na 10 minuten. Erg slecht....erg jammer

Antwoord van Totaal Bio

Hoi Peter,

Jammer dat je niet tevreden bent over de artikelen in je bestelling.
    Het kan kloppen dat beide deodorants niet zo sterk ruiken dan wat gebruikelijk is bij niet biologische artikelen. De Etherische oliën in deze deodorants zijn van nature minder sterk dan de chemische geuren die in andere varianten zit verwerkt.
    De geur neemt echter niet weg dat de werking van de deodorants wel langdurig en huidvriendelijk is.

Hopelijk wil je met deze informatie de producten nog een kans geven.

Totaal Bio

• Lodewijk van der veen
    Geverifieerde klant van Totaal Bio

Goede service! Niet duur en perfecte levering!!

• C.A. Staal
    Geverifieerde klant van Totaal Bio

Er werd meegedacht toen er 1 product niet leverbaar bleek. Vervolgens kreeg ik ook nog een persoonlijk geschreven kaartje in de bestelling!

• Ben Visscher
    Geverifieerde klant van Totaal Bio

snelle levering en een leuke kaart met een klein presentje, heel attent

• Frans Goossens
    Geverifieerde klant van Totaal Bio

Tevreden, snelle levering met verassende persoonlijke kaart. Leuk!

• Dennis M
    Geverifieerde klant van Totaal Bio

Heel tevreden. Spullen waren snel binnen en de nalevering van producten verliep ook vlekkeloos!

• Martine van der Veen
    Geverifieerde klant van Totaal Bio

Heb zelf een verkeerde bestelling geplaats, had graag de serum willen hebben.
    Vond het ontzettend leuk om een kaartje met een geschreven bericht te mogen ontvangen.

• J.A.A. Hoogenboom
    Geverifieerde klant van Totaal Bio

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen

• Anja de Bloois
    Geverifieerde klant van Totaal Bio

Prima. Bestelling snel in huis.