Toy2Enjoy B.V.

Toy2Enjoy B.V.

Toy2Enjoy.nl en Toy2Enjoy.be is opgericht in 2016 door ons, twee ondernemers die naast hun huidige werkzaamheden een droom hadden om samen een webshop te starten. Na lang erover te hebben gesproken en alles goed voor te bereiden hebben we sinds korte tijd eindelijk onze eigen online webwinkel.
Via deze online webwinkel voor erotische artikelen vindt u een ruim assortiment aan voordelige seksartikelen, lingerie, en andere producten voor spannende en opwindende momenten.
Net zoals de meeste bedrijven willen wij ook uiteraard de beste en de goedkoopste webwinkel zijn met de hoogste service. Hier doen wij dan ook meer dan ons uiterste best voor.
Het doel is om uiteindelijk uit te groeien tot een van de leiders in het distribueren van erotische artikelen, zowel naar consument alsook naar zakelijke klanten, waarbij service, kwaliteit en de scherp(st)e prijs vooraan staan!
We heten jullie dan ook van harte welkom op de site van Toy2Enjoy en als jullie meer willen weten, laat het ons dan weten!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 05-09-2019 ingetrokken

9,0
Filter 359 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 164 met beschrijving

• Gvneerijnen
    Review voor Toy2Enjoy B.V.

De site zegt dat als je het voor 10 uur besteld het de volgende dag verzonden word. Dit gebeurt niet.
    Ze reageeren niet op de mail, telefoon of de tickets op hun eigen site. 0/10
    Pakketje nog steeds niet ontvangen en al meer dan een week geleden besteld.

• Zaanstad
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Super leuk de items ingepakt & van buiten geheel discreet. Top!

• R. Jansen
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Helaas is één van de bestelde en betaalde producten niet geleverd; ook niet na er een mailtje over gestuurd te hebben.

• Marc Nobel
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Product ontvangen dat erg afweek van die op de website, eerst nog wat prima contact over en weer, toen was het ineens stil vanuit toy2enjoy. Volgende stappen zal Paypal claims ondernemen.

• Wojciech Roganowski

Gewoon goed

• Dakita Van Hetten
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Ik vind het een heel slecht product hij brak binnen twee dagen al

• Leo Paans
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Mijn bestelling was binnen 2 dagen geleverd en netjes verpakt zoals het hoort.

• l.c. neve
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

perfect, de volgende dag al in huis ook goed traceerbaar via post.nl

• Patricia Van der veen
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Snel geleverd en een top produckt

• Rob Manders
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Levering was snel en in degelijke, discrete, verpakking. Product zelf ook goed, modern, verpakt. Gebruik is super. Echt aan te raden. Zeker gezien de prijs.

• Elton Evora

Goed en snel bezorgd

• Saskia Gubler
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Uitstekende service, snelle levering. Mooie prijs produkt. Werkt zeer goed!!!

• Jermaine Pierau
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Next day delivery. En een goed product

• Dan Masotto
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Bestelde artikel voldoet niet aan de verwachting.

• W. Van Bijsterveld
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Onwijs tevreden! Het is echt vandaag besteld, morgen in huis en heel discreet en netjes verpakt. Heel veel keus. Zeker een aanrader!

• C
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Snel geleverd, goede en duidelijke product omschrijving

• Jef Ehrencron
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Zeer snelle levering, prima verpakking!

• bobby johnson

ordering problem resolve quickly

• Paul Hermus
    Geverifieerde klant van Toy2Enjoy B.V.

Heb twee producten gekocht een product conform omschrijving, en het andere product (ad864) volstrekt niet, de maten kloppen in geen enkel opzicht zoals op hun website omschreven moest wel 11 euro betalen voor dat prutsding. waardeloos!!

Antwoord van Toy2Enjoy B.V.

Beste Paul, dank voor de beoordeling, jammer dat we op alle gebieden dan meteen zo slecht scoren. Als een artikel niet conform beschrijving is, waarom neem je dan geen contact met ons op zodat we dit netjes kunnen oplossen voor je. Wij zijn er net zo min van gediend als een artikel niet deugt. Mocht je nog willen dat we kijken of er nog iets te regelen valt, neem dan even contact met ons op via info- of klantenservice@toy2enjoy.nl

• Rutger

Zeer snelle levering en niet duur. Niet op aan te merken. Gewoon Goed