Trendtrading
Trendtrading is een internationale online retailer met een ruim assortiment aan stijlvolle en hoogwaardige producten die jouw leven net iets meer plezier geven. Trendtrading is gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van robots en op afstand bestuurbare voertuigen, zoals auto's en drones voor elke doelgroep. Als je kiest voor Trendtrading ben je verzekerd van de beste kwaliteit en een optimale ervaring.
Drones, Elektronica , Merk
8,3

• Remy Aalders
    Geverifieerde klant van Trendtrading

Prima en snelle levering ... Echter volgende keer de hele handleiding toevoegen. Nu was het alleen een beknopte handleiding en in het Engels was het wel compleet. Ik heb de volledige Nederlandse handleiding op jullie website moeten downloaden.

• Frank Mooy
    Geverifieerde klant van Trendtrading

Koop hier niet. Na de aflevering was er totaal geen ondersteuning meer en na retourzendinding is er geen contact meer mogelijk. Telefoon wordt niet opgenomen. Mails en WhatsApp niet beantwoord. Ook het geld komt niet terug. Heel slecht.

• Hoe beoordeel je Trendtrading?

• Ronald Volmer

Levering 2 dagen ipv de aangegeven 1
    Doos beschadigd maar product ziet er goed uit.
    Moet het nog uit proberen.

• Alfons Matthys

• Rik Vandekerckhove

op een dag tijd aangekomen ,gewoon TOP

• Albert Oost
    Geverifieerde klant van Trendtrading

Zending na vijf dagen in huis. Wegens een systeem storing geen bericht gekregen dat de zending gereed was. Wel nadat de zending was afgeleverd bij Post.nl

• Peter Meijer

Prima levering

• Wim de Heer
    Geverifieerde klant van Trendtrading

de drone doet het niet (hij reageert niet op de besturing), hebben hem retour gestuurd na telefonisch overleg, maar we horen verder al een maand niets.

• Huub Sanders

Product voldoet prima.
    Snelle levering en service.

• Henk huijbregts
    Geverifieerde klant van Trendtrading

Het kwam wel als beloofdde volgende dag binnen. Maar de deksel van de drone doos. Was gekreukt. Verder viel de kwaliteit van de camera erg tegen. Je mag daar nooit geen 4K titel aan geven als het niet eens 720p haalt. Verder vind ik de reactie snelheid van hun erg traag. Heb hem ruim 24 uur geleden retour gemeld. En nog geen reactie. Ook op WhatsApp duurt het dagen voorje antwoord krijgt. Erg jammer dit. Ik wil snel me geld terug.zodat ik nog wat anders kan proberen.