TrendyVerwarmen.nl

TrendyVerwarmen.nl

TrendyVerwarmen.nl is een online aanbieder van hoge kwaliteit design pelletkachels. Door te innoveren en constant te maximaliseren proberen wij de beste service te bieden op de markt. Onze ongeëvenaarde kwaliteit en service spreekt voor zichzelf.
9,9

• Liza
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Super service en alles netjes afgeleverd!

• Bram
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Ze communiceren prettig en zijn erg vriendelijk. Leveren goed werk en hebben veel kennis van zaken!

• Hoe beoordeel je TrendyVerwarmen.nl?

• Gerrit Hamberg
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

wij hebben een sun pro 2000 infrarood verwarming gekocht en geleverd gekregen voor het verwarmen van onze terrasoverkapping super goed product en snel geleverd wij zijn er erg blij mee ik beveel dit bedrijf bij iedereen aan

• Erwin
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Ik heb mijn kachel destijds elders gekocht en dat bedrijf is inmiddels failliet,dan ga je op zoek naar een andere dealer en kwam uit bij Trendy Pelletkachel.Mijn kachel gaf een storing aan die ik niet zelf kon oplossen,gebeld en de situatie uitgelegd en werd gelijk vriendelijk geholpen .Onderdeel was op voorraad en kon ik n.b. op zaterdag nog ophalen,smiddags deed mijn kachel het weer !! Ik ben hier super geholpen ! Uitermate deskundig en goed advies!!

• Nijland
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Goed adres. Doen wat ze zeggen. Snelle service. Kennis van zaken en ook nog eens aardige mensen.

Antwoord van TrendyVerwarmen.nl

Bedankt voor het geven van jullie mening ! wij wensen jullie veel warmteplezier !

• Anneke
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Aardige behulpzame mensen. Alles snel geregeld en geleverd .

• Arno
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Zijn helder, duidelijk en compleet met wat er mogelijk is. Monteurs denken goed mee en zijn zeer behulpzaam! Dikke prima! Groet Arno en Skye

• van Santen
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Vriendelijke mensen en goede service. Ook prima "nazorg" ivm opstarten nieuwe kachel.

• Harrie
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Er wordt meegedacht en een prima service

• Danny
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Geweldige service door Henk en Marleen. Problemen worden snel opgelost.