TrendyPeople
Trendypeople verkoopt sjaals van lokale kleinschalige producenten uit Peru, Ecuador, China en India. Exclusieve producten voor een faire prijs!

Lidmaatschap per 29-10-2022 stopgezet

• Anouk Kleyn Molekamp
    Review voor TrendyPeople

Geweldige service!! Snelle levering, top kwaliteit. Hele mooie kleuren! Aanrader!!!

• Adele
    Review voor TrendyPeople

Gisteren twee prachtige omslagdoeken besteld bij TP en vandaag al in huis. Wat een prachtige stola's. Had eerst wat vragen en werd door eigenaresse zeer goed geïnformeerd. Ik weet zeker dat ik hier vaker ga bestellen. Ook niet duur voor zo'n grote omslagdoeken en die prachtige kwaliteit. Ben er erg blij mee.

• Ans Cuppen
    Review voor TrendyPeople

Ben heel blij met mijn fantastisch mooie rode Ibiza sjaal!
    Irma was zo vriendelijk naar mijn wens te luisteren. Ze heeft hem in Peru besteld.
    Heb al eerder een wollen sjaal besteld. Heel prettig contact met Irma, snelle levering.
    Heerlijke sjaals!

• Heleen
    Review voor TrendyPeople

Mooie omslagdoek van goede kwaliteit, die op de juiste dag geleverd werd, mét een mooi kettinkje erbij! Erg blij mee.

• Viola
    Review voor TrendyPeople

Ik ben een zeer tevreden klant. Prachtige omslagdoek die erg snel geleverd werd. Er zat nog een kleine verrassing bij, schattige oorbelletjes. Ook de service is goed.

• Michelle
    Review voor TrendyPeople

Fijne service en supersnelle verzending. De omslagdoek is heerlijk warm, zonder al te zwaar of kriebelig te zijn en blijft (ook na wassen) mooi. Topervaring!

• Monique
    Review voor TrendyPeople

Mooie kwaliteit omslagdoeken, comfortabel en ze pluizen niet. Helemaal blij mee.
    Levering was ook supersnel. Kortom een erg tevreden klant!

• Thea
    Review voor TrendyPeople

2 jaar geleden kocht ik een heerlijk vest. Er gaat geen dag voorbij of ik kruip even heerljik weg in dit prachtige vest van Alpaca wol. Zomer en winter.Het vest blijft erg mooi. Echt een koop voor mijn leven. Ik ben er zo blij mee.

• Valentine van Bekkum
    Review voor TrendyPeople

Prachtige omslagdoek van mooie alpacawol. Ook heel mooi bij mijn/een trouwjurk!