Trinacria.nl

Trinacria.nl

Trinacria Trading is een Nederlandse handelsonderneming die sinds 2006 actief is in de verkoop van tuinbouw artikelen. Door onze ruime ervaring en kennis bent u bij ons op het juiste adres voor al uw tuinbouw- en aanverwante producten. Of u nu een hobby kweker of een professional bent.

De verkoop gaat via onze fysieke winkel in Heerlen en via onze online shop Trinacria.nl. De laatste jaren hebben wij onze artikelen gamma uitgebreid met producten van uiteenlopende aard. Mocht u op zoek zijn naar een product die u niet in onze webwinkel heeft kunnen vinden, vraag het ons dan en wellicht kunnen wij het u toch snel leveren!

Door onze rechtstreekse import, expertise, het doeltreffend beheer en kosteneffectieve logistiek zijn wij in staat om alle artikelen tegen een competitieve prijs aan te bieden.

U kunt bij ons online bestellen en deze laten bezorgen, of desgewenst kunt u uw bestelling ook afhalen. Als u voor 12.00 uur besteld dan kunt u uw bestelling na 13.00 uur afhalen. Wilt u afhalen buiten de normale openingstijden, dan is dit voor ons geen probleem.

Service en klantgerichtheid zijn bij ons standaard. Hebt u vragen, opmerkingen of een probleem, dan kunt u ons telefonisch bereiken van 10.00 uur tot 18.00 uur of via e-mail.

Het Team van Trinacria.nl
Filter 248 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 246 met beschrijving

• Kees

Prima ervaring

• Betty Brullemans
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

Goede service en vooral goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je Trinacria.nl?

• Tran
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

snel geleverd en redelijk prijs

• Henk Weijerstrass
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

Ondanks de waarschuwing dat de bezorging van het door mij bestelde artikel waarschijnlijk vertraagd zou zijn door de corona crisis, had ik mijn bestelling toch binnen 2 dagen in huis voor de laagste prijs die ik kon vinden op internet. Via email werd ik goed geïnformeerd over de status van mijn bestelling. Dit bedrijf is echt een aanrader en de moeite waard om bij terug te keren!

• Hdr

Alkes klopte

• charlot
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

discreet. echt snel; pallet substraat volgende dag binnen!. betrouwbaar. heel voordelig! echt goede shop! voorbeeld voor velen. kom terug..

• Xiomara

Goede service

• Thomas

TOP SNELLE LEVERING

• Es
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

Goede prijs en snel in huis

• Ramon

Sneller leveren