Trinacria.nl

Trinacria.nl

Trinacria Trading is een Nederlandse handelsonderneming die sinds 2006 actief is in de verkoop van tuinbouw artikelen. Door onze ruime ervaring en kennis bent u bij ons op het juiste adres voor al uw tuinbouw- en aanverwante producten. Of u nu een hobby kweker of een professional bent.

De verkoop gaat via onze fysieke winkel in Heerlen en via onze online shop Trinacria.nl. De laatste jaren hebben wij onze artikelen gamma uitgebreid met producten van uiteenlopende aard. Mocht u op zoek zijn naar een product die u niet in onze webwinkel heeft kunnen vinden, vraag het ons dan en wellicht kunnen wij het u toch snel leveren!

Door onze rechtstreekse import, expertise, het doeltreffend beheer en kosteneffectieve logistiek zijn wij in staat om alle artikelen tegen een competitieve prijs aan te bieden.

U kunt bij ons online bestellen en deze laten bezorgen, of desgewenst kunt u uw bestelling ook afhalen. Als u voor 12.00 uur besteld dan kunt u uw bestelling na 13.00 uur afhalen. Wilt u afhalen buiten de normale openingstijden, dan is dit voor ons geen probleem.

Service en klantgerichtheid zijn bij ons standaard. Hebt u vragen, opmerkingen of een probleem, dan kunt u ons telefonisch bereiken van 10.00 uur tot 18.00 uur of via e-mail.

Het Team van Trinacria.nl

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 06-11-2020 ingetrokken

Filter 272 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 270 met beschrijving

• K.N. Stam
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

Is goede webwinkel. Doet wat verwacht wordt. Levert goed spul en levert snel. Kan niet meer verlangen.

• hans

snelheid

• frits boogaardt

snelle verzending, goeie spullen

• D. Curiël
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

Eerste bestelling ging goed maar de tweede bestelling gaf mij precies dezelfde fan met een stekker uit het verenigd koninkrijk. Weliswaar met adapter maar dat was niet de afspraak dus ik zal ook geen toekomstige bestellingen meer plaatsen om een dergelijke situatie te voorkomen. Geef klanten dan iig de optie om zelf hiervoor te kiezen.

• Joke
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

Dit product, een liggend droogrek om truien op te drogen, heb ik eindelijk gevonden bij deze webwinkel, en dat voor een aantrekkelijke prijs en snelle levering! Super!

• Joost
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

Beste prijs voor mijn produkt en snelle correcte levering.

• Viktor

Keurig geprijsd.