Trinacria.nl

Trinacria.nl

Trinacria Trading is een Nederlandse handelsonderneming die sinds 2006 actief is in de verkoop van tuinbouw artikelen. Door onze ruime ervaring en kennis bent u bij ons op het juiste adres voor al uw tuinbouw- en aanverwante producten. Of u nu een hobby kweker of een professional bent.

De verkoop gaat via onze fysieke winkel in Heerlen en via onze online shop Trinacria.nl. De laatste jaren hebben wij onze artikelen gamma uitgebreid met producten van uiteenlopende aard. Mocht u op zoek zijn naar een product die u niet in onze webwinkel heeft kunnen vinden, vraag het ons dan en wellicht kunnen wij het u toch snel leveren!

Door onze rechtstreekse import, expertise, het doeltreffend beheer en kosteneffectieve logistiek zijn wij in staat om alle artikelen tegen een competitieve prijs aan te bieden.

U kunt bij ons online bestellen en deze laten bezorgen, of desgewenst kunt u uw bestelling ook afhalen. Als u voor 12.00 uur besteld dan kunt u uw bestelling na 13.00 uur afhalen. Wilt u afhalen buiten de normale openingstijden, dan is dit voor ons geen probleem.

Service en klantgerichtheid zijn bij ons standaard. Hebt u vragen, opmerkingen of een probleem, dan kunt u ons telefonisch bereiken van 10.00 uur tot 18.00 uur of via e-mail.

Het Team van Trinacria.nl
Filter 260 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 258 met beschrijving

• Gerda
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

Prima, snel en de voordeligste aanbieder van product in combi met verzendkosten.

• Anoniem

Gunstig geprijsd snelle bezorging

• Hoe beoordeel je Trinacria.nl?

• joep

Lage prijs

• Robin

Snelle levering en goedkoop

• Yilmaz
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

De juiste producten verzenden zodat ik niet dadelijk dingen terug in een doos moet doen en met plakband dichtmaken het retouradres op een stuk papier moet schrijven, vervolgens fietsen naar een verzendpunt en nog steeds niet de juiste producten in huis heb.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

Goeie spullen en leuke prijzen

• Reinier
    Geverifieerde klant van Trinacria.nl

De bestelling was in huis voordat ik er erg in had. Supersnelle levering.

• Eric

Snel en goedkoop