Tuinzwembad.com

Tuinzwembad.com

Intex /Bestway / Inteline-Pool zwembad webshop

Tuinzwembad.com is een online winkel met het meest complete assortiment zwembaden en accessoires van de beste merken. Wij zijn een echte online winkel met snelle levering aan huis.
8,8

• Philip De jong

Goed verpakt, snel verzonden

• Frans Lambregts
    Geverifieerde klant van Tuinzwembad.com

Snel verzonden en goede prijs!

• Hoe beoordeel je Tuinzwembad.com?

• Jasper Ernst
    Geverifieerde klant van Tuinzwembad.com

Snelle levering en fijne communicatie

• Anouk
    Geverifieerde klant van Tuinzwembad.com

Snelle en nette levering, het contact was ook zeer netjes, werd extra nog even gebeld over mijn bestelling.

• johan van Rens
    Geverifieerde klant van Tuinzwembad.com

Ik had een solar verwarming duo besteld waarvan er in 1 van de 2 een minuscuul gaatje zat. Ze hebben me direct geholpen en kosteloos een andere gestuurd. Ik kan ze absoluut aanbevelen!

Antwoord van Tuinzwembad.com

Dacht toch dat met het snel nasturen dit mooi was opgelost. Kan gebeuren af fabriek, maar daar zijn service oplossingen voor.

• Petra De Wild
    Geverifieerde klant van Tuinzwembad.com

Zeer goed advies gekregen via de telefoon.
    En daarna snelle levering. Volgende dag al in huis.
    Echt top geholpen

• Ruud Kelders
    Geverifieerde klant van Tuinzwembad.com

Snel kunnen bestellen en is ook snel geleverd.

• Dmitri
    Geverifieerde klant van Tuinzwembad.com

Prima website, goede producten alleen jammer dat de track and trace minimaal is, maar spullen zijn wel na 2 dagen bezorgd.

• gerard van deelen

Eenvoudig en snel

• Ortwin

Meedenkende verkoper 👌🏻👌🏻

• jurgen van Hest
    Review voor Tuinzwembad.com

goede service en mensen die meedenken !!
    zelfs in de tijd dat het topdrukte is !

• Hannie Aalberts
    Review voor Tuinzwembad.com

Goede service, snel geleverd.

• Jan Moolenaar

deskundig, vriendelijk en snel

• Huibers
    Review voor Tuinzwembad.com

Fantastische service! Een aantal producten, waaronder een zandfilterpomp gekocht. Ik had hierover nog een aantal praktische vragen. Deze werden helder en vakkundig door tuinzwembad beantwoord. Bestelling werd een dag later al geleverd. Ik zou tuinzwembad zeker aanbevelen!

• Carmen Bogaardt
    Review voor Tuinzwembad.com

Snelle levering en vriendelijke en adequate hulp tijdens telefoongesprek! Echt super!

• Tom
    Review voor Tuinzwembad.com

Heel tevreden! Vrijdag besteld en maandag geleverd. Daarbij ook nog een persoonlijke telefoon van de leverancier gekregen over dit produkt en zo meer uitleg gekregen.

• Snellen

Perfext

• alfons van wijk
    Review voor Tuinzwembad.com

helemaal top verkoper belde me op omdat ik nog wat vergeten was te bestellen.

echt een goede man hij denkt echt mee

• Dirk van der Poel
    Review voor Tuinzwembad.com

Zeer goede service. Deze mensen doen (ondanks de drukte) echt de moeite om de bestelde producten te leveren. En zoals belooft de volgende dag in huis. Topwinkel!

• Wouter Van welzenis
    Review voor Tuinzwembad.com

Na telefonisch contact op aaraden van Aldo (die echt wel wat meer weet van zwembaden dan ik) een Intex Ultra frame gekocht. Bij het uitpakken bleek dat het pakket incompleet was (dat soort dingen gebeurd natuurlijk altijd op vrijdagmiddag..). Direct gebeld, bleek dat er nog 1 deel in een postsorteercentrum stond. Ze zijn tot 22:00 bezig geweest om te proberen een koerier het pakket na te laten leveren en toen dat niet lukte hebben ze het pakket zaterdagochtend zelf langsgebracht (een ritje van 150 Km.) gewoon TOPservice, kan niet anders zeggen! (Het zwembad bevalt overigens ook erg goed 😊😊).