TvExpert
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 30-11-2020 stopgezet
-
John Broers
Bij informatie vragen voor de aankoop stopte de communicatie na een keer geantwoord te hebben en volgende vragen kreeg ik geen antwoord meer. Heb toen evengoed besteld wat vlot en soepel verliep maar TV box voldoet niet aan mijn verwachtingen en heb vraag gemaild maar krijg wederom geen reactie Het geleverde product voldoet niet aan mijn verwachting en heb email gestuurd maar krijg geen reactie. Telefonisch is TVexpert niet te bereiken en chat komt ook geen reactie terug. Later contact gekregen en bleek op een email fout te berusten. TV Expert heeft daarna vlot ondersteund en TV box werkt naar behoren
Antwoord van TvExpertJohn Broers
Noorderdracht 56
1696AE Oosterblokker
----
Geachte heer Broers,
Allereerst hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om een review te plaatsen over onze webshop. Zoals u wellicht niet zal zijn ontgaan, is Nederland getroffen door het coronavirus. Bedrijven werken thuis daar waar mogelijk. Voor de TvExpert heeft dit als gevolg, dat we momenteel telefonisch en per chat (zoals vermeld) niet bereikbaar zijn. Het betreft hier pure overmacht.
Onze e-mail functioneert echter goed en we hebben extra mensen ingezet om de drukte op te vangen. Het verbaasd me dan ook te vernemen dat u stelt geen reactie terug te ontvangen. Kunt u mij wellicht aangeven naar welk adres u hebt gemaild en wanneer dit zou zijn gebeurd?
Spijtig om via een review platform in contact te komen, doch hoop ik dat we uw probleem naar tevredenheid kunnen oplossen.
Team TvExpert -
Ron van Beek
Komt afspraken niet na omslachtig retour sturen, geld nog niet terug na 2 maanden
Antwoord van TvExpertDhr. Ron van Beek
Munselstraat 11
5045DB Tilburg
-------------------------
Beste meneer van Beek,
We hebben inmiddels meermaals verzocht om het track en trace nummer teneinde uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Helaas hebben we deze tot op heden niet mogen ontvangen. Ook is er geen retourzending van u ontvangen.
Mocht u ons kunnen voorzien van de track en trace code zoeken we uiteraard graag voor u uit wat er aan de hand is!
Met vriendelijke groet, TvExpert -
Wim
De bestelling was snel in huis en ik ben goed geholpen in mijn keuze.
Had een vraag over de ziggo app en heb een box gekregen waar deze goed op werkte. Blij mee omdat dit mis ging met mijn vorige aankoop. -
Dirk
Ik heb vooraf contact gehad met de helpdesk. Kreeg de X92 als advies in plaats van het duurdere model dat ik had uitgezocht.
Vriendelijk geholpen en prima aankoop -
Jan
Nadat ik de box had ontvangen bleek hij geen wifi ontvangst te hebben. Diverse mails gestuurd en pas toen ik hen meldde dat ik een klacht bij webwinkelkeur zou neerleggen kreeg ik antwoord. Box op verzoek van TVexpert retour gestuurd ad € 14,45 en weer bijna een week en diverse mails moeten wachten op antwoord. Het bleek dat er een niet afgemaakte update op stond waardoor de wifi het niet deed, aangezien ik vanaf het begin al niet met de box op internet kon zou ik niet weten hoe ik een update zou kunnen installeren en daarna tijdens de update zou kunnen onderbreken. Na weer wat wachten kreeg ik een box terug (bleek een andere) die het wel deed. De extra kosten voor het retourneren van de bij ontvangst al niet werkende box weigeren ze te vergoeden.
Antwoord van TvExpertDhr. Jan Koert
Dreef 51
2825AN Berkenwoude
--
Beste meneer Koert,
Allereerst dank voor de plaatsing van uw review en vervelend te vernemen dat u de situatie als dusdanig hebt ervaren. Ik zie helaas wel dat er enkele belangrijke zaken in uw verhaal missen.
Zo vroeg u alvorens het product retour te sturen, of, indien het defect aan het apparaat lag, deze verzendkosten zouden worden vergoed. We gaven u toen aan, dat als er een defect product zou zijn ontvangen, dit zeker het geval was.
Bij ontvangst bleek er echter iets anders aan de hand. U hebt een update onderbroken, waarna de WiFi driver niet langer meer werkte. Dit probleem hebben we kosteloos voor u verholpen en ook hebben we de box kosteloos weer naar u teruggestuurd.
Het is helaas niet zo dat we de kosten die u hebt moeten maken voor het naar ons versturen van het (door uw toedoen) defect geraakte apparaat ook nog vergoeden.
Desalniettemin wensen we u veel plezier van uw aankoop toe!
Met vriendelijke groet, TvExpert -
Neira
Snelle reacties op vragen
-
Brian
Snelle reacties en goede adviezen
-
Joost van Steensel
Niet te vertrouwen. Al 3 maanden geen reactie.
-
Juan
Vriendelijke uitleg en snelle verzending
-
Stefan
Vriendelijke support en duidelijke uitleg
-
Tamara Both
Nette afhandeling na retour geld netjes terug gekregen.