USB-C-Adapters.nl

USB-C-Adapters.nl

Welkom bij USB-C Adapters, dé webshop in Nederland voor een USB-C (USB Type-C) en Thunderbolt 3 aansluiting. Bij ons vindt je het ruimste assortiment Adapters, Hubs, Docking Stations en Kabels van en naar USB-C en Thunderbolt 3 voor jouw laptop, tablet of telefoon.
Sterke prijzen dankzij onze niche en Morgen in huis!
9,4
Filter 2793 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2763 met beschrijving

• Kees
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Goede adapter, snelle levering, mooie prijs.

• Joost den Hertog

Goed contact

• Hoe beoordeel je USB-C-Adapters.nl?

• Z
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Mijn Mac en drives werken nu veel stabieler.

• Hans
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Goed verpakt. Ik had dit gekocht voor mijn laptop en in de beschrijving staat dat je er 3 schermen op kunt krijgen, dus 2 plus laptop. Dit is mij dus nog niet gelukt. Geen ramp overigens want de laptop wordt toch dichtgeklapt. Het vreemde is dat wanneer ik opstart, een van de schermen een witte streep geeft. Dit gebeurt niet als ik eerst de laptop opstart en al wat er bij het opstarten tevoorschijn komt wegklik en daarna de schermen pas aanzet. Verder goed beeld, instellen was een beetje lastig, voor mij althans, maar op deze manier werkt het prima.

• Daan Hoogland
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Zo'n klantenservice als bij usb-c adapters zal je niet snel tegenkomen. Ik had problemen met mijn setup met een ander dockingstation en kreeg diezelfde dag nog een vervangend station opgestuurd. M'n emails waren altijd snel beantwoord en ben er uiteindelijk uitgekomen. 100% aan te raden!!

• Reinier Feenstra

Prima

• Danny Boutmans

Snel en goed

• Joris
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Ik had een probleem dat niet aan het product zelf lag, maar aan mijn laptop. De support afdeling van USB-C adapters heeft flink zijn best gedaan om het probleem op te lossen (en ook gelukt).

• Marjolein

Zeer tevreden!

• Willy Henderickx
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Super goede service. Mijn probleem is op hun initiatief zonder probleem opgelost

• Kaboelsoengkono Karso

Levering snel. Product zeer goed. Ik ben blij met de 10gbit en 3 hdmi poorten

• H.P. van wissen
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Snel geleverd en zij werkt

• Mark Brussel

Geeft

• Helpdesk

Goed

• Jasper Moerland

• Henk Harmsen
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Snelle levering. Klasse product voor een prima prijs.

• Ruud

Snelle levering. Prima apparaat

• Judaimza
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Snelle levering, voldoet goed!

• m
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Nice and friendly customer service, fast in tackling the problems, fast delivery of the product.

• Marian Kok
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Geweldige service, vragen werden zeer snel en correct beantwoord en zeer tevreden over het product!