Ultra Fun
Verhuur van springkussens, partyverhuur, opblaasfiguren, partytenten en funfood.

Lidmaatschap per 02-06-2019 stopgezet

9,6

• ten Caat
    Review voor Ultra Fun

Prima produkten, maar niet op tijd doorgegeven waar het opgehaald moest worden, zodat we eerst naar het verkeerde adres zijn gereden.

Antwoord van Ultra Fun

Inderdaad een fout van onze kant, nogmaals excuses. Fijn dat de gehuurde producten bevielen. Graag tot ziens!

• Riëlle Hummel
    Review voor Ultra Fun

Ik was erg tevreden over mijn gehuurde opblaasfiguur en een goede service.

• Roelof van Dijk
    Review voor Ultra Fun

Prima springkussen gehuurd, veel plezier van gehad, niet duur en goed overleg mogelijk

• Nico Toost

Goede service .
    Veel mogelijk in overleg

Top

• Marco
    Review voor Ultra Fun

Heb de koelkast en de partytent gehad. Goede kwaliteit en prima service en contact. Flexibiliteit en meedenken mbt terugbrengen en vervoer

• Mark
    Review voor Ultra Fun

Springkussen gehuurd prima voor elkaar. Op alle vragen vlot een antwoord en lekker flexibel met het retourneren. Ik weet waar ik de volgende keer moet zijn voor een springkussen o.i.d

• Gabriela van der Wilt
    Review voor Ultra Fun

Abraham gehuurd contact via de mail was goed. Hij was in super staat en heeft de hele dag voor de deur gestaan.

• Chris
    Review voor Ultra Fun

Opgehaald en terug gebracht op makkelijke locatie

• Robert
    Review voor Ultra Fun

Afspraak is afspraak en ze zijn heel flexibel betrefende de ophaal em terug brrng tijden. Toppie

• Fam. Van der Velde
    Review voor Ultra Fun

Springkussen gehuurd voor kids onder de 10 jaar mooi springkussen! Omdat we geen aanhanger konden regelen hebben we een aanhanger kunnen lenen bij ultrafun top!Ook geen enkel probleem wanneer we het springkussen terug konden brengen.

• Tigelaar
    Review voor Ultra Fun

Degelijke partytent 6x3 m gehuurd. Stevig metalen frame met goed zijl erop. Buizen worden met kleurcodering aangeboden... makkelijk in elkaar te zetten..2 man is dan wel erg handig. En erg flexibel over gebruik en terug bezorgen .. al met al erg goed bevallen

• Wendy Donker
    Review voor Ultra Fun

Wij hebben een tent gehuurd voor ons familiefeest. Het was een mooie tent makkelijk op te zetten ook! We zijn erg vriendelijk geholpen en zullen voor een volgend feestje ook zeker weer naar Ultra fun gaan.

• Alwin Ties
    Review voor Ultra Fun

Snelle reactie nette communicatie en afspraak is afspraak. Dank!

• Michel de Reus
    Review voor Ultra Fun

Een mooie sarah cartoon gehuurd. Top kwaliteit pop en netjes geholpen. Goede uitleg gekregen. Ik huur zeker weer iets bij dit bedrijf!

• Roel Vegt
    Review voor Ultra Fun

Voor mijn vrouw zocht ik een mooie en zelden voorkomende Sarah-pop en wel tegen een zeer schappelijke huurprijs. En zie daar: de pop leek ook nog op mijn vrouw.......Ultra Fun: bedankt!

• R. Snijder
    Review voor Ultra Fun

Prima service en goed onderhouden springkussens!

• Sandra
    Review voor Ultra Fun

Goed materiaal en beslist niet duur daarnaast zeer klantvriendelijk.

• Kristin vd Hoven
    Review voor Ultra Fun

Ik vond het een leuke ervaring om eens een keer een opblaasbare ranja koe te huren. De kinderen vonden het geweldig om zelf de koe te zodat ze ranja konen drinken

• Chantal Klaassen
    Review voor Ultra Fun

Ervaring heeft geleerd dat Ultra Fun kan schakelen zelfs op het laatste moment. Als ondernemer wil je namelijk graag werken met leveranciers die inspelen op de vraag en niet vasthouden aan eerdere gemaakte afspraken. Sommige situaties vragen om wijziging vooral op het laatste moment. Top prestatie

• G. Bruinsma

Communicatie was uitstekend