Unbound VR

Unbound VR

Is Unbound VR veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Virtual Reality Brillen, Virtual Reality Computers, Virtual Reality Cameras

Taal

• Carlos
    Review voor Unbound VR

Super communicatie en eerlijk over de iets langere wachttijd voor de X40. Ook bij verzoek van het meegeleverde spel werd de code direct gegeven. Nu na Half Life Alyx met de bHaptics X40 te hebben gespeeld, kan ik zeggen dat het echt een game-changer is voor mensen die veel VR spelen. Als het zo goed blijft bevallen en er idd meer support zal zijn bij nieuwere spellen dan zal ik wellicht ook de andere bHaptics wearables kopen. Bedankt voor de uitstekende hulp tot dusver Unbound VR (specifiek Wilco en Diederik)!

• Mike
    Review voor Unbound VR

Snelle verwerking en hulp waarneer je vragen hebt.

• Hoe beoordeel je Unbound VR?

• Nick Duijndam
    Review voor Unbound VR

Mijn TrackStrap+ was na 1.5 maand defect. Had de support van Unbound VR hiervoor een RMA aanvraag gestuurd en binnen een week was alles netjes geregeld en had al een nieuw product binnen! Top service!

• Dr. Oliver Baumeister
    Review voor Unbound VR

Prima Service, netter, schneller und unkomplizierter Kontakt und sehr engagierte und prompte Hilfe bei (von unboundvr unverschuldeter) Reklamation... bei diesem Service fällt das wiederkommen leicht!

• Ton
    Review voor Unbound VR

Goede service en snelle levering. Na defect van bestelde product, snel geld terug gekregen om nieuw product te bestellen.

• Rene
    Review voor Unbound VR

De klantenservice is erg goed.

• Merlijn
    Review voor Unbound VR

Overzichtelijke website, goede prijzen, en uitstekende service.

• Patrick
    Review voor Unbound VR

Fast and nice customer service, really helpful. Product got sent out at the promised time.

• Corina
    Review voor Unbound VR

Goede hulp bij de keuze voor vervanging van een kapotte kabel. Geeft toch even wat extra inzicht in soms lastige materie. Snel geleverd en precies volgens afspraak.

• Michel
    Review voor Unbound VR

Snelle levering en na een vraag aan de serviceafdeling 's avonds laat, had ik de volgende ochtend al de oplossing in mijn mailbox. Helemaal top!