Unbound VR

Unbound VR

Op zoek naar een VR-bril? Virtual Reality Brillen koop je eenvoudig online bij Unbound VR. Gratis verzending! 14 dagen bedenktijd! Ruim assortiment! Laagste prijzen! Snel in huis!
Virtual Reality Brillen, Virtual Reality Computers, Virtual Reality Cameras
8,7

• Tamara (1990TD)
    Review voor Unbound VR

Voor kerst per ongeluk het verkeerde product gekregen, terwijl op de pakbon de juiste stond. Een dag nadat ik ze erover mailde ontving ik het juiste product al en kreeg ik een retourlabel via de mail. Het verkeerde product heb ik toen kosteloos retour verstuurd.

Als je een product koopt en je bedenkt je, is het logisch dat jij voor de verzending(en) betaalt. Pas als het product onjuist is, valt dat onder garantie en kost het de koper niks. Maar jouw eigen voorkeuren mag een verkoper geen geld kosten - dan kun je beter eerst naar een winkel om het product uit te proberen voor je het koopt.

@Tom dit is een review van een tevreden, echte klant. Ik ben soms ook sceptisch over de echtheid van een grote hoeveelheid positieve reviews, maar zo tevreden als ik over deze afhandeling ben, geloof ik dit wel.

• Martijn van Voorst
    Review voor Unbound VR

Goede service, komen afspraken na. Jammer dat de klantenservice geen telefoonnummer heeft, maar met messenger gaat het net zo goed.

• Hoe beoordeel je Unbound VR?

• Maikel Schutte
    Review voor Unbound VR

Na een mail te hebben gestuurd over mijn kapotte vr straps hebben ze me direct geholpen en de zelfde dag nog nieuwe terug gestuurd.

Goeie en snelle service.

Wees duidelijk en dan zullen ze je veel makkelijker/sneller helpen

• Tigo Middelkoop
    Review voor Unbound VR

Ik had wat besteld bij Unbound VR voor mijn VR Headset (duh!). Alleen bij het bezorgen ging wat fout bij PostNL. Unbound VR deed totaal niet moeilijk over het retourneren en de klantenservice was heel vriendelijk! Ik ga wat meer bestellen bij hun voor mijn VR spullen

• hans huijskes
    Review voor Unbound VR

goede service! snel en duidelijk, raad het iedereen aan!

• Ron Huijer
    Review voor Unbound VR

Zeer tevreden, snelle levering en goede service, mails worden ook snel beantwoord.

• Tom
    Review voor Unbound VR

Grappig zoveel extreem positieve reviews.

Nu een echte review van een echte klant. Helaas negatief.. Na een retournering die ongelofelijk omslachtig en zo moeilijk mogelijk gemaakt is was het me gelukt om een pakket terug te sturen. Met extra kosten! Ze sturen je pakket gewoon weer naar je deur. Je wordt niet serieus genomen en ze geven je geld niet terug.

Haal aub je product bij een professioneel bedrijf en niet bij unboundvr.

Dankjewel.

• Dio schrauwen
    Review voor Unbound VR

Helaas was de VR bril voor mij niet geschikt door mijn normale bril voor veraf. Wel snelle levering en gemakkelijke retourzending.

• M. De Doelder
    Review voor Unbound VR

Goede snelle service. Ook met retourzenden. Jammer dat de verzendkosten voor de retourzending voor eigen rekening zijn.

• S Pen
    Review voor Unbound VR

Nadat ik een Samsung Odyssey Plus had besteld kreeg ik bericht van Steam dat ik een Valve Index kon bestellen. Het was voor Unbound geen enkel probleem om de bestelling te annuleren. Ik ben uiterst vriendelijk te woord gestaan.