Unbound VR

Unbound VR

Is Unbound VR veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Virtual Reality Brillen, Virtual Reality Computers, Virtual Reality Cameras
8,8

• Sal

Snel handelen.

• Noor
    Review voor Unbound VR

Erg snelle en behulpzame klantenservice. Ook bij retourzending zeer coulant!

• Hoe beoordeel je Unbound VR?

• Richard
    Review voor Unbound VR

De winkel leverd snel en leverd goede en betrouwbare top producten. De klantenservice antwoord snel, accuraat, vriendelijk en denkt mee in oplossingen voor de klant (zeer oplossingsgericht). We hebben een winkel zoals deze hard nodig voor het bestellen van vr spullen, dan hoeft het niet helemaal uit het buitenland te komen.

• Dylan

Goede service, vriendelijk.

• jan

goede en snelle service
    bij niet goed alles binnen 3 dagen hersteld

• Lodewijk Pet
    Review voor Unbound VR

Snelle levering (zelfs in Covid-19 tijden), goede service.

• jermo

goede service

• Bastian
    Review voor Unbound VR

Bestelling via website ging snel en was duidelijk. Ik kreeg zeer snel een update te zien wanneer het pakketje kon verwachten. Bij ontvangst was helaas het product niet compleet. Via email contact opgenomen met support en de volgende dag had ik al een nieuwe opgestuurd gekregen en ik hoefde het incomplete item niet eens terug te sturen!!

• Tamara (1990TD)
    Review voor Unbound VR

Voor kerst per ongeluk het verkeerde product gekregen, terwijl op de pakbon de juiste stond. Een dag nadat ik ze erover mailde ontving ik het juiste product al en kreeg ik een retourlabel via de mail. Het verkeerde product heb ik toen kosteloos retour verstuurd.

Als je een product koopt en je bedenkt je, is het logisch dat jij voor de verzending(en) betaalt. Pas als het product onjuist is, valt dat onder garantie en kost het de koper niks. Maar jouw eigen voorkeuren mag een verkoper geen geld kosten - dan kun je beter eerst naar een winkel om het product uit te proberen voor je het koopt.

@Tom dit is een review van een tevreden, echte klant. Ik ben soms ook sceptisch over de echtheid van een grote hoeveelheid positieve reviews, maar zo tevreden als ik over deze afhandeling ben, geloof ik dit wel.

• Martijn van Voorst
    Review voor Unbound VR

Goede service, komen afspraken na. Jammer dat de klantenservice geen telefoonnummer heeft, maar met messenger gaat het net zo goed.