Urban Trading
Welkom bij de goedkoopste tuincentrum van Nederland! Wij hebben ons bewezen als niet alleen de goedkoopste, maar ook een van de meest vakkundige marktleiders als het gaat om biologisch kweken van al uw groente en fruitsoorten. In onze webshop vind u een compleet assortiment aan alle kweekspullen die nodig zijn om op een biologische manier uw eigen groentes, kruiden en fruitsoorten te kweken. Onze voorraad aan kweekspullen is enorm divers: Van tuin-gereedschap, kweeklampen tot zelfs complete kweektenten. U kunt het bij Urban Trading allemaal vinden en uiteraard tegen de laagste prijzen van het land.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 04-09-2020 ingetrokken

6,6

• Manu
    Review voor Urban Trading

Probeer sinds 12 december contact op te nemen over bestelling maar krijg geen antwoord. Nog geen pakket gekregen al is het hun slogan (snelle levering) , met zen Allen naar onlinetopgarden zou ik zo zeggen. Gr

• Mark Brouwer

Bestelling zeer lang onderweg

• derrick van de groep

• robert ton

snel verzonden , discreet

• Rudy Monten
    Geverifieerde klant van Urban Trading

Was beetje misgelopen met de levering maar werd later zoals beloofd door Sebas perfect opgevolgd en rechtgezet.

• Jordan Essex
    Review voor Urban Trading

Great service, delivered in Germany within 4 days. Happy new customer :)

• O pauw
    Review voor Urban Trading

Perfecte service, goed personeel en alles geleverd volgens afspraak

• R. Walter
    Review voor Urban Trading

De bestelling die ik heb geplaatst werd snel en discreet afgehandeld. Niet meer niet minder.

• Roy Van zuijlen
    Geverifieerde klant van Urban Trading

Had een can 1000 kun filter besteld. Het begon met een dag te laat leveren. En toen ik hem had gekregen was het filter beschadig en veel kool in de doos uit het filter. Contact gehad en zouden een nieuwe opsturen. Maar daarna niks meer van ze gehoor of geleverd gekregen. Wel mail gehad of ik even wil betalen???. Raren gang van zaken dit. Betaal ook niet tot dit opgelost is. Groet roy

• D.spies
    Review voor Urban Trading

Super tevreden met deze webshop. Alles netjes, discreet. En supersnel geleverd. Nieuwe vaste klant erbij!

• rudolf rosenkrantz
    Geverifieerde klant van Urban Trading

je besteld een product omdat urbab aangeeft. 1 á 2 dagen , maar na ruim een week nog steeds niks ontvangen, en dan zo'n mail om het te beoordelen, gewoonweg waardeloos dus, geen goed beschrijving van aanschaf product inzake verzenden .. . erg teleurgesteld en weer erin getrapt, ben nu een paar weken weg naar buitenland , vraag mij af of ik nadien het pakket nog ga ophalen, ondertussen twee ventilatoren bij een andere bedrijf , nu zelf opgehaald,

Antwoord van Urban Trading

Beste Rudolf,

Onze oprechte excuses voor het ongemak! Wij proberen altijd ons aan de levertijd te houden en mocht deze om de een of andere reden afwijken, proberen wij altijd de klant op tijd de informeren en te goed te komen. Wij hebben uw bestelling opgestuurd en zullen nogmaals een cadeau opsturen met daarin een voedingsset en kortingscode. Uiteraard willen wij bij Urban Trading elke klant tevreden houden! Nogmaals onze excuses!

Dennis

• Karel van de Stap

nee

• Richard Groenhart
    Review voor Urban Trading

Op donderdag een bestelling geplaatst en vrijdagmiddag mocht ik mijn pakketje al ontvangen :) Ook met aandacht ingepakt, top natuurlijk! Ik ga vaker hier bestellen