Uw Zorgexpert

Uw Zorgexpert

Uw Zorgexpert is dé online zorgwinkel van Nederland. Ons doel is om iedereen eenvoudig en snel te kunnen voorzien van moderne zorgartikelen. Kernwaarden voor ons zijn transparantie en eerlijkheid. Met onze uitgebreide kennis van de zorgmarkt kunnen we u optimaal adviseren over het zorgproduct dat het beste bij u past. Hierdoor hebben wij al veel vaste klanten gekregen.

Onze focus ligt op mensen met een, in meer of mindere mate, beperking in hun dagelijkse verrichtingen. Zoals mensen die slecht ter been zijn of mensen met een (visuele) beperking. Uw Zorgexpert levert u op eenvoudige en snelle wijze hulpmiddelen die u kunnen helpen om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Wij kopen onze producten in bij betrouwbare leveranciers die stuk voor stuk kwaliteitsproducten leveren. Wij vinden het van groot belang dat onze producten naar tevredenheid zijn en hebben daarom onze leveranciers met veel zorg uitgekozen.

Uw Zorgexpert is ontstaan door persoonlijke ervaringen. De opa en oma van de oprichter van Uw Zorgexpert woonden tot op hoge leeftijd nog zelfstandig, maar hun gezondheid ging achteruit en ze werden steeds meer hulpbehoevend. De huisarts adviseerde ze om een eigen bloeddrukmeter aan te schaffen en wandbeugels voor in het toilet en in de badkamer. Eenmaal thuisgekomen hadden opa en oma geen idee hoe ze aan deze spullen moesten komen. Hoe eenvoudig was het geweest als de huisarts, naast het advies, ook had doorverwezen naar de site met artikelen die voor hun gewenst was. Dat was sneller en efficiënt geweest en boven alles had het opa en oma behoorlijk wat stress kunnen schelen omdat ze niet zelf op zoek hoefden.

Zo is het idee voor Uw Zorgexpert ontstaan en daarmee ook de samenwerking tussen huisartsen en Uw Zorgexpert. Wij leveren zorgmiddelen aan de patiënten van de huisartsen. Inmiddels is er een groot aantal huisartsen bij ons aangesloten die allemaal hun patiënten deze zorgartikelen aanbevelen indien daar behoefte aan is en snel een eenvoudig kunnen bestellen.

Lidmaatschap per 21-07-2021 stopgezet

8,7

• Lia
    Review voor Uw Zorgexpert

Goede levering en uitstekende service!!!!

• Corne Stevens
    Geverifieerde klant van Uw Zorgexpert

afterpay kosten duidelijker vermelden. Mijn rectificatie: De zorgexpert heeft aangegeven dat de kosten wel vermeld worden. Inderdaad ze worden vermeld. Eigenlijk toch wel duidelijk met de foto die de eigenaresse opgestuurd heeft. De ene webwinkel rekent wel kosten de andere niet daar ging ik waarschijnlijk de mist in.

Antwoord van Uw Zorgexpert

Geachte heer Stevens, bij het aanklikken van afterpay komt er heel duidelijk te staan: Kosten gebruik afterpay € 2,50
    Pas daarna kunt u uw gegevens invoeren waar de bestelling naar toe mag.
    Helaas kan ik hier geen foto plaatsen anders had ik dat gedaan zodat u het kunt zien.
    Mvg, Klantenservice Uw Zorgexpert

• Daphne Witzel
    Geverifieerde klant van Uw Zorgexpert

na een week bestelling ontvangen, geen info over levering gehad tijdens deze week, geen respons op email en geen verzend melding

• Fred van Lierop

Leveren ging vlot

• oliver

Leveren!!!

Antwoord van Uw Zorgexpert

Toch jammer dat wij contact met u hebben opgenomen, de bestelling alsnog is verstuurd, wij daarna vragen of u het dit keer wel goed heeft ontvangen en er vervolgens geen reactie meer komt. Dus wel de moeite nemen om 1 ster te geven, maar daarna niet meer de moeite nemen om aan te geven dat alles goed is afgehandeld.

• lia Biesterveld

• Berny Aerts

👍🏻

• K Taleb
    Geverifieerde klant van Uw Zorgexpert

Goede product, goede prijs en snel geleverd!

• Rens Sanders

Snel en correct

• Latte Alfons
    Geverifieerde klant van Uw Zorgexpert

Snelle levering enige minpunt is dat de hyperfree niet in een doosje zat.

• Maria der Weduwe
    Geverifieerde klant van Uw Zorgexpert

Snelle service en zorgvuldige verpakking

• Tanja van Ommen
    Geverifieerde klant van Uw Zorgexpert

Veel geld aan verzendkosten betaald wordt het in een oud doosje van batterijen geleverd met een prok papier erin. Pakket was meerdere malen overreden, banden sporen waren duidelijk zichtbaar. Erg slecht voor een bedrijf.

• Betsy de Vries
    Geverifieerde klant van Uw Zorgexpert

Snelle levering . Zeer voordelig geprijsd en super kwaliteit.

• Wilma Horyon

Snelle levering. Goede kwaliteit. Klantvriendelijk. Nemen de tijd voor je

• Anja Van der Stroom

Goede kwaliteit en prijs

• Tamar Damstra
    Geverifieerde klant van Uw Zorgexpert

Los van transport, ben ik heel tevreden met de medische tas/EHBO tas die ik heb mogen ontvangen. Het is net goed en alles wat ik er in wil hebben, past er precies in.
    Ik had er misschien beter 2 kunnen bestellen.

• Volker Morawe

fast and corect.

• Monique Plasmans
    Review voor Uw Zorgexpert

zeer snelle bezorging, niets op aan te merken.

• K.S.F Abanoun

• Rogier van K.
    Review voor Uw Zorgexpert

Artikel in de ochtend besteld en de volgende dag al in huis. Bol.com roept het maar maakt het niet altijd waar. Lang leve de zorgexpert!